Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
5101/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Warner music Israel mainosti tiktokissa että musiikkivideo ilmestyy jo tänä iltana. Virhehän tuo on, mutta sai twitterin sekaisin. (Vai onko? 💀)

Kiva yksityiskohta Israelin videossa on se että kun Käärijä koskettaa Tommya heidän välillä syntyy kipinöitä.

Vahinko varmaan, mutta toivottavasti lentää kipinöitä tänään Viron puolella.

Vierailija
5102/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidin miten kamera zoomasi heidän käsiinsä... Olen taas innoissani xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5103/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Warner music Israel mainosti tiktokissa että musiikkivideo ilmestyy jo tänä iltana. Virhehän tuo on, mutta sai twitterin sekaisin. (Vai onko? 💀)

Kiva yksityiskohta Israelin videossa on se että kun Käärijä koskettaa Tommya heidän välillä syntyy kipinöitä.

Oho, Israelinkin Warner mukana mainospuuhissa. Olisi kiva tietää millä perustein Warner Suomi on päättänyt ottaa mukaan/saanut mukaan näiden muiden maiden sisartahoja markkinointiin. Baltian maat ymmärtää, kun Tommy ja lähellä Suomea, mutta Israel ei ehkä ole se tyypillisin maa Suomalaisartistin promoa varten. Voiskohan tässä toivoa että erilaisia teaser-klippejä löytyisi tänään ja huomisen aikana muutaman muidenkin maiden tileiltä.

Ja mitä jos tuo "ilmestyy tänä iltana" oli tarkoitus postata huomenna, ja tarkoittaisi että musavideo tulee jo keskiyöllä? Toivotaaaan!

Vierailija
5104/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tule mistään taas mitään, kun odotan vaan tietoa siitä, onko se K Tallinnassa vai ei. Ei haittaa, jos ei ole, mutta mä haluan tietää sen ja jatkaa normaalia elämääni ilman tätä malttamattomuutta. Tai no, tätähän tää on ollut toukokuusta asti.

Vierailija
5105/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä tule mistään taas mitään, kun odotan vaan tietoa siitä, onko se K Tallinnassa vai ei. Ei haittaa, jos ei ole, mutta mä haluan tietää sen ja jatkaa normaalia elämääni ilman tätä malttamattomuutta. Tai no, tätähän tää on ollut toukokuusta asti.

Mä oon luvannut itselleni että tämän musavideon jälkeen laitan itseni ruotiin loppuvuodeksi. Seuraava odotuksen aiheeni tulee olemaan K:n seuraava levy (jos ennen sitä tulee lisää sinkkuja niin nekin) ja siihen on sen verran pitkä aika että mun pitäisi pystyä saamaan vähän normaalia hajurakoa tähän pakkomielteeseen. xD

Vierailija
5106/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon luvannut itselleni että tämän musavideon jälkeen laitan itseni ruotiin loppuvuodeksi. Seuraava odotuksen aiheeni tulee olemaan K:n seuraava levy (jos ennen sitä tulee lisää sinkkuja niin nekin) ja siihen on sen verran pitkä aika että mun pitäisi pystyä saamaan vähän normaalia hajurakoa tähän pakkomielteeseen. xD

Mä en pysty edes tähän, kun pitää musavideosta sekoilla koko viikonloppu ja sit maanantaina alkaa Jokereiden Nordic tour.

Vierailija
5107/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverikarim (mv ohjaaja) tilillä kuva hänestä Jeren ja Tommyn kanssa.

Vierailija
5108/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, Israelinkin Warner mukana mainospuuhissa. Olisi kiva tietää millä perustein Warner Suomi on päättänyt ottaa mukaan/saanut mukaan näiden muiden maiden sisartahoja markkinointiin. Baltian maat ymmärtää, kun Tommy ja lähellä Suomea, mutta Israel ei ehkä ole se tyypillisin maa Suomalaisartistin promoa varten. Voiskohan tässä toivoa että erilaisia teaser-klippejä löytyisi tänään ja huomisen aikana muutaman muidenkin maiden tileiltä.

Ja mitä jos tuo "ilmestyy tänä iltana" oli tarkoitus postata huomenna, ja tarkoittaisi että musavideo tulee jo keskiyöllä? Toivotaaaan!

Käsittääkseni K:lla on aika suuri fanbase Israelissa... ilmeisesti spotify-kuuntelijoita siellä on eniten Pohjoismaiden jälkeen... 

Vierailija
5109/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvatekstissä lukee:

Creative: tommycashworld

Eli Tommy ideoinut.

Vierailija
5110/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvatekstissä lukee:

Eli Tommy ideoinut.

Totta! Koskeekohan se koko videota?

Vierailija
5111/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvatekstissä lukee:

Eli Tommy ideoinut.

Näin näkemäni perusteella osasin veikata.

Vierailija
5112/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvatekstissä lukee:

Eli Tommy ideoinut.

Tommy selittänyt että tehdään x ja y ja Kärtsä innoissaan että yes yes niin tehdään.

Vierailija
5113/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvatekstissä lukee:

Eli Tommy ideoinut.

Tommy selittänyt että tehdään x ja y ja Kärtsä innoissaan että yes yes niin tehdään.

Joo. Kärtsähän sanoi siinä Warnerin tiedotteessa että on oppinut Tommylta paljon.

Vierailija
5114/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvatekstissä lukee:

Eli Tommy ideoinut.

Joo. Kärtsähän sanoi siinä Warnerin tiedotteessa että on oppinut Tommylta paljon.

Selittäkää tyhmälle, että tarkoittaako tuo siis sitä että T on ideoinut Mv:n ja tää kaverikarim on vaan ohjannut sen? Jos näin niin sehän tekee videosta vieläkin mielenkiintoisemman 😍

Vierailija
5115/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvatekstissä lukee:

Eli Tommy ideoinut.

Selittäkää tyhmälle, että tarkoittaako tuo siis sitä että T on ideoinut Mv:n ja tää kaverikarim on vaan ohjannut sen? Jos näin niin sehän tekee videosta vieläkin mielenkiintoisemman 😍

Juuri näin.

Vierailija
5116/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvatekstissä lukee:

Eli Tommy ideoinut.

Juuri näin.

Itse en tulkinnut noin. Vaan kaverikarim tarkoitti vain kansitaidetta. Sitä se postaus koski, ei koko videota.

Vierailija
5117/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pidin miten kamera zoomasi heidän käsiinsä... Olen taas innoissani xD

Saisko tähän Israelin tilin videoon linnkkiä? Mulla ei ole TikTokia enkä löydä sitä googlella...

Vierailija
5118/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvatekstissä lukee:

Eli Tommy ideoinut.

Juuri näin.

Itse en tulkinnut noin. Vaan kaverikarim tarkoitti vain kansitaidetta. Sitä se postaus koski, ei koko videota.

No, Tommyn päästä uskon tän juonen silti suurimmaksi osaksi olevan.

Vierailija
5119/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvatekstissä lukee:

Eli Tommy ideoinut.

Juuri näin.

Mä ymmärsin kanssa niin, että tarkoitti sitä kansikuvaa. Mutta ehkä Tommy on ideoinut myös musiikkivideota yhdessä ohjaajan ja K:n kanssa, tuskin videon juoni ja tapahtumat on olleet yksinään kenenkään idea.

Vierailija
5120/20844 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUTISIA: behind the scenes video mv-kuvauksista!!!!! https://www.tumblr.com/thirstyforjere/728356743144521728/what-is-going-…

En tiedä mistä alkuperäinen on 👀