Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Miksi tällainen "Kääriä" on perustettu ja kenelle? Ihan samanlaista scheissea on sisältö kuin varsinaisessa Käärijä-ketjussakin. Sama jengi kai suoltaa tekstiä molempiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällainen "Kääriä" on perustettu ja kenelle? Ihan samanlaista scheissea on sisältö kuin varsinaisessa Käärijä-ketjussakin. Sama jengi kai suoltaa tekstiä molempiin.
Tervetuloa joukkoomme!
ICIP-viikko on nyt puolivälissä ja odotamme innolla musiikkivideon ja biisin julkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää tehä antaa ymmärtää -homoilumatskua puhtaasti myynninedistämistarkoituksin......Vaikkei laisinkaan olla antelemassa
En tiedä miksi niin tehdään, mutta omasta mielestäni se on erittäin toivottavaa, että me normalisoidaan homoilumatskua kuten kauniisti asian ilmaiset. Lähes kaikki musiikkivideokuvasto on isorintaiset ja -pyllyiset naiset miesten kanssa.
Niinhän sitä tehdään esim elokuviakin, ja muuta viihdettä.
Ei sillä pitäisi olla väliä onko oikeasti "antelemassa" vai eikö.
Vierailija kirjoitti:
Täähän se varsinainen Käärijä-ketju on j:n puutteesta huolimatta. Toinen keskittyy nimensä mukaisesti isoksi osaksi myös muihin artisteihin, joten hyvä vain et on Käärijän faneille myös lähinnä häneen keskittyvä ketju.
Apuaaa!! Mulla on kyllä tunne, että K on tullut kotiin eilen... Ehkä se ilmaantuisi sinne T:n keikalle.. miten me edes saadaan se tietoon jos se sinne menee? 👀
Vai onko liian iso jet lag ja nukkuu koko päivän? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää tehä antaa ymmärtää -homoilumatskua puhtaasti myynninedistämistarkoituksin......Vaikkei laisinkaan olla antelemassa
En tiedä miksi niin tehdään, mutta omasta mielestäni se on erittäin toivottavaa, että me normalisoidaan homoilumatskua kuten kauniisti asian ilmaiset. Lähes kaikki musiikkivideokuvasto on isorintaiset ja -pyllyiset naiset miesten kanssa.
Niinhän sitä tehdään esim elokuviakin, ja muuta viihdettä.
Ei sillä pitäisi olla väliä onko oikeasti "antelemassa" vai eikö.
Niinpä. Välillä jotkut tuntuvat unohtavan, että kyse on fiktiivisestä tarinasta, ei tosielämän dokumentoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Apuaaa!! Mulla on kyllä tunne, että K on tullut kotiin eilen... Ehkä se ilmaantuisi sinne T:n keikalle.. miten me edes saadaan se tietoon jos se sinne menee? 👀
Eiköhän ne molemmat siitä vähintään jälkikäteen päivittele.
K'n uusi TikTok vielä Thaimaasta 😂
Vierailija kirjoitti:
K'n uusi TikTok vielä Thaimaasta 😂
Editti päivistään siellä, mikään ei vahvista hänen siellä siis olevan nyt.
Taitaa olla K kotona ja jopa hereillä jo tähän aikaan. Ei kun paattiin vaan, tai lentokoneeseen. Millä nyt ikinä Viroon lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla K kotona ja jopa hereillä jo tähän aikaan. Ei kun paattiin vaan, tai lentokoneeseen. Millä nyt ikinä Viroon lähtee.
Kannatan!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi munkin ensimmäinen ajatus oli, että oho, se on jo hereillä. 😂
Tässä se uusi tiktok :D https://www.tumblr.com/wednesdayday/728327335573684224/true-romance-als…
Missä ikinä Eve onkaan ollut lomalla, niin lähtee sieltä/lähtenyt sieltä pois juuri. Jännä yhteensattuma, ellei managerilla sitten ole jotain menoa Viron suunnilla tänään.
Merkatkaa tämä historiankirjoihin: T oli ensimmäinen, joka tykkäsi Kn laittamasta postauksesta. Siis ensimmäinen. Tiedän tämän, koska minä olin toinen ja silloin siinä oli lisäksi vain Tommyn tykkäys.
Vierailija kirjoitti:
Merkatkaa tämä historiankirjoihin: T oli ensimmäinen, joka tykkäsi Kn laittamasta postauksesta. Siis ensimmäinen. Tiedän tämän, koska minä olin toinen ja silloin siinä oli lisäksi vain Tommyn tykkäys.
Voiko ne olla yhdessä nyt? Siis selvennyksenä, yhdessä, samassa paikassa, parhaillaan.
omg!! Meillä on etsiviä täällä! Voisivatko he olla samassa paikassa...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko ne olla yhdessä nyt? Siis selvennyksenä, yhdessä, samassa paikassa, parhaillaan.
Tuli tämä kanssa mieleen.
Se oiskin Tommyn keikkaa luvassa tänään. Saa nähdä, meinaako K pysyä somehiljaisuudessa siihen asti.