Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
4841/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se mv alkaakin jollain naisen kanssa vehtailulla ja T tulee ajamaan naikkosen pois moottorisahalla? :D

Tätä veikkasin myös päässäni 😅

Vierailija
4842/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, kun se icp traileri näkyy mulla K:n instassa reelseissä, mutta ei lainkaan siinä julkaisuissa. Tommyn uusi postaus sen sijaan näkyy normaalisti julkaisuissa. Meinasin ihmetellä miksi K on poistanut sen videon ennen kuin huomasin, että on reelsinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se mv alkaakin jollain naisen kanssa vehtailulla ja T tulee ajamaan naikkosen pois moottorisahalla? :D

Hei, ainakin meillä on mielikuvitusta! :D Mutta jotenkin tuo näyttäisi siltä, että K muuttuu synkäksi itse (daltoneiden vierellä) ja T huomaa sen väläyksen.. Ehkä he kohtaavat ensimmäisen kerran siinä kohtaa biisiä kun T:n osuus alkaa? 

Vierailija
4844/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, ainakin meillä on mielikuvitusta! :D Mutta jotenkin tuo näyttäisi siltä, että K muuttuu synkäksi itse (daltoneiden vierellä) ja T huomaa sen väläyksen.. Ehkä he kohtaavat ensimmäisen kerran siinä kohtaa biisiä kun T:n osuus alkaa? 

Sitähän ei tiedä, kuinka pitkä epilogi tässä musavideossa on vai onko lainkaan. Parhaillaan ne saattaa kestää pari minuuttiakin, ja sitten alkaa vasta biisi.

Vierailija
4845/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää, kun se icp traileri näkyy mulla K:n instassa reelseissä, mutta ei lainkaan siinä julkaisuissa. Tommyn uusi postaus sen sijaan näkyy normaalisti julkaisuissa. Meinasin ihmetellä miksi K on poistanut sen videon ennen kuin huomasin, että on reelsinä.

Mun mielestä se oli aikaisemmin ihan siellä julkaisussa, hassua, onkohan poistanut?

Vierailija
4846/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se oli aikaisemmin ihan siellä julkaisussa, hassua, onkohan poistanut?

Ei ole. Näkyy jos painat reelseihin (keskimmäinen kohta).

Vierailija
4847/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mites se missä Tommylla ja K:lla on kädet vastakkain? Tommylla on siinä eri vaatteet kuin moottorisahan kanssa ja eri kuin talikon kanssa mennessä. Eli jossain kohtaa Tommylla vaihtuu vaatteet pari kertaa, kun K:lla on toistaiseksi nähty boleri ja nahkatakki.

Vierailija
4848/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mites se missä Tommylla ja K:lla on kädet vastakkain? Tommylla on siinä eri vaatteet kuin moottorisahan kanssa ja eri kuin talikon kanssa mennessä. Eli jossain kohtaa Tommylla vaihtuu vaatteet pari kertaa, kun K:lla on toistaiseksi nähty boleri ja nahkatakki.

Paidattominakin niiden kuuluu jossain vaiheessa olla. Elleivät ne olleet huvin vuoksi vaan siellä studion pimeässä huoneessa paidattomina hengailemassa, mikä tietty ei olisi kummankaaaan kohdalla mitenkään poikkeavaa.

Vierailija
4849/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on vain vaikea ymmärtää mitä tarkoittaa tän ketjun sääntö numero yksi, että pidetään yksityishenkilöt pois täältä. 😅

Mut onks 1 miljoonaaa ja 534 000 seuraajaa omaavien artistien uudella kuumalla musiikkivideolla esiintyvä henkilö enää varsinainen yksityishenkilö 🤣

Eli tämä "näyttelijä"

https://www.instagram.com/reel/CxDKh0aIbtm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

En kyllä tuosta kuvasta lähtis pahemmin veikkaamaan kuka hän on.

Vierailija
4850/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko meillä muuten oikeasti tietoa, että musavideolla on jotain homoeroottista kontenttia vai oliko tämä vain fanien harras toive? En enää nimittäin muista mitä kaikkia juttuja ollaan ennakkoon kuultu jostain (K:lta?) ja mikä on vain fanien toiveunta. Trailerissa ei kyllä vielä ole näkynyt mitään toisin kuin promomatskussa.

Vierailija
4851/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko meillä muuten oikeasti tietoa, että musavideolla on jotain homoeroottista kontenttia vai oliko tämä vain fanien harras toive? En enää nimittäin muista mitä kaikkia juttuja ollaan ennakkoon kuultu jostain (K:lta?) ja mikä on vain fanien toiveunta. Trailerissa ei kyllä vielä ole näkynyt mitään toisin kuin promomatskussa.

Esimerkiksi suihkukohtaus.

Vierailija
4852/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tiedän, että ollaan saatu suihkukohtaus ja stadikan latautunut esitys, mutta oliko K lisäksi sanonut muuta kuin, että ei sovi lapsille? 

Vierailija
4853/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama kuka on yksityishenkilö ja kuka ei. Minulle tärkeää on, että K ei halua että hänen yksityiselämästään spekuloidaan. Minulla ei ole mielenkiintoa kaivella kaikkia K:n videoilla vilahtelevia ihmisiä. Jos joku yhdesti vilahtaa musiikkivideossa, tekeekö se hänestä ei-yksityishenkilön koko loppu elämäkseen? Ei kuulu tänne, koska kunnioitamme K:n toiveita.

Vierailija
4854/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se promokuva missä kämmenet ja otsat vastakkain. Ja se live-esityksen selkeästi eroottinen asetelma.

Vierailija
4855/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kuvat, jotka ovat K:n ja T:n instassa ovat aika romanttisen/eroottisen näköisiä.. Lisäksi se suihku-tiktok... Jotenkin nuo promokuvat ovat mielestäni vahvin todiste, mutta tämä traileri ei kyllä sisältänyt sellaisia viboja.. Ehkä haluavat pitää sen osan tarinaa vielä salassa..?

Vierailija
4856/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niin tietää tuleeko musavideo keskiyöllä (silloin kun oletettavasti Spotifyhyn menee itse biisi) vai ei, niin että tietää jäädäkö valvomaan vai mennä suosiolla nukkumaan.

Nyt varmaan voidaan kumminkin olettaa että musavideo ainakin tulee just 15 päivä eikä myöhemmin, muutenhan ne ois varmaan antaneet erillisestä päivämäärästä tietoa tässä vaiheessa.

Vierailija
4857/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin niin tietää tuleeko musavideo keskiyöllä (silloin kun oletettavasti Spotifyhyn menee itse biisi) vai ei, niin että tietää jäädäkö valvomaan vai mennä suosiolla nukkumaan.

Nyt varmaan voidaan kumminkin olettaa että musavideo ainakin tulee just 15 päivä eikä myöhemmin, muutenhan ne ois varmaan antaneet erillisestä päivämäärästä tietoa tässä vaiheessa.

Totta, päivämäärä on juuri tuossa trailerissa,,,

Vierailija
4858/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kuvat, jotka ovat K:n ja T:n instassa ovat aika romanttisen/eroottisen näköisiä.. Lisäksi se suihku-tiktok... Jotenkin nuo promokuvat ovat mielestäni vahvin todiste, mutta tämä traileri ei kyllä sisältänyt sellaisia viboja.. Ehkä haluavat pitää sen osan tarinaa vielä salassa..?

Varsinkin se kädet vastakkain kuvan-kohtaus oli jotenkin niin harkitun, herkän ja elokuvallisen näköinen että vaikea kuvitella että se ois vaan joku hetken mielijohteesta tai läppänä tuotettu asetelma. Näytti just sellaiselta että ammattiohjaaja on laittanut valot osumaan just siihen mihin kuuluu ja määrännyt tarkalleen mitkä ilmeet ja asennot pitää olla.

Vierailija
4859/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ala, jos videolla ei lopulta olekaan mitään muuta kuin kauhua 😆. Haluun edes jotain säpinää mihin suihkuvideolla on viitattu! 🤪

Vierailija
4860/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee keskiyöllä niin silloin siihen ois vaan 3 vuorokautta ja 4 tuntia jäljellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän