Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
4801/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä pysäytyskuva sieltä laatikosta:

https://www.tumblr.com/formulalakana/728172445099573248

Tuossa todella näkee symbolisesti miten "loukussa" K ehkä on kokenut olevansa... 

Teema oli läsnä myös Bojanin ja Käärijän aamuöisessä videossa, jossa esittivät cha cha cha:n parkkipaikalla. B on saattanut olla mukana pallottelemassa ideoita joita K:lla ja T:llä ehkä ollut siinä vaiheessa jo. 

Rakastan sitä videoa, mutta se on varmaan ollut vain aamuöinen humalassa keksitty hassuttelu, ei sen pidemmän päälle mieitty teema.

Kallistun sinun puolellesi tässä asiassa. Enkä tiedä kuinka kahlitulta K tunsi itsensä kesäkuun alussa :D

Vierailija
4802/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä pysäytyskuva sieltä laatikosta:

https://www.tumblr.com/formulalakana/728172445099573248

Tuossa todella näkee symbolisesti miten "loukussa" K ehkä on kokenut olevansa... 

Teema oli läsnä myös Bojanin ja Käärijän aamuöisessä videossa, jossa esittivät cha cha cha:n parkkipaikalla. B on saattanut olla mukana pallottelemassa ideoita joita K:lla ja T:llä ehkä ollut siinä vaiheessa jo. 

Rakastan sitä videoa, mutta se on varmaan ollut vain aamuöinen humalassa keksitty hassuttelu, ei sen pidemmän päälle mieitty teema.

Eihän Bojanilla ole mitään tekemistä K ja T yhteistyön kanssa. Saisiko aiheesta edes puhua ulkopuoliselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4803/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häärijä lisännyt ig stoorin ja tiktokiin icip biisillä. Joku maskipäinen lapsi mukana.

Meillä on jo yks murheenkryyni mopo olemassa, mikä ei sovi mihinkään. Pitääkö tämä maskipäinen lapsikin vielä sovittaa johonkin? Mä tuun hulluksi.

Vierailija
4804/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijä lisännyt ig stoorin ja tiktokiin icip biisillä. Joku maskipäinen lapsi mukana.

Meillä on jo yks murheenkryyni mopo olemassa, mikä ei sovi mihinkään. Pitääkö tämä maskipäinen lapsikin vielä sovittaa johonkin? Mä tuun hulluksi.

Liittyykö videoon? Vai onko vaikka H:n sukulainen, jonka henkilöllisyyttä suojellaan?

Vierailija
4805/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö videoon? Vai onko vaikka H:n sukulainen, jonka henkilöllisyyttä suojellaan?

Miksi olisi promoamassa yhtäkkiä musavideoa?

Vierailija
4806/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas emoketjussa jotenkin ankea tunnelma ja vissiin taas sivut hyppii.

Enteilee huonoa iltaa.

Tänne onneksi pääsee evakkoon 👍

Vierailija
4807/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enteilee huonoa iltaa.

Se on varmaan kohta kiinni. Täällä ollut ihmeen vähän poistelua, tosin yhdessä vaiheessa poistui viestit, joissa puhuttiin siitä, että Tommylla on isot kädet. 😅

Vierailija
4808/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naamaripäinen lapsi ajelee mopolla, koska... koska... Jooei, ei toimi 😄 Mutta se mopo on yhä aito mysteeri, ellei sitten bolerostaan vapautunut K huristele sillä karkuun... jotain. Häärijää? 😝

Vierailija
4809/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enteilee huonoa iltaa.

Se on varmaan kohta kiinni. Täällä ollut ihmeen vähän poistelua, tosin yhdessä vaiheessa poistui viestit, joissa puhuttiin siitä, että Tommylla on isot kädet. 😅

Tommyn yaoi-kädet listalle!

Vierailija
4810/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä kaikki palat nyt saisi sopimaan yhteen? T vaikuttaa olevan jonkinlainen pahis/psykopaatti.. Onko T jahtaamassa sitä naista, joka ehkä pelastuu, kun T:n huomio kiinnittyy siihen valoon, joka tulee K:n muutoksesta? Houkutteleeko/johdattaako T K:n pimeälle puolelle..? Entä se romanssi? Entä se mopo? Entä hauta?

Vierailija
4811/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten hienoa, et r lausutaan r:nä molempien K:n ja T:n toimesta, kunnioitetaan originaalia K:n lausumista. Ja tekee biisistä aika originaalin.

Vierailija
4812/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä kaikki palat nyt saisi sopimaan yhteen? T vaikuttaa olevan jonkinlainen pahis/psykopaatti.. Onko T jahtaamassa sitä naista, joka ehkä pelastuu, kun T:n huomio kiinnittyy siihen valoon, joka tulee K:n muutoksesta? Houkutteleeko/johdattaako T K:n pimeälle puolelle..? Entä se romanssi? Entä se mopo? Entä hauta?

Mä olen riemuinnut tätä T n pahis/demoni/psyko roolia koko päivän, etten ole muuhun oikein malttanut edes keskittyä. Hullua on elämä ja hulluus jatkuu vaan. Mopo on todellinen mysteeri edelleen ja jokuhan sinne hautaan päätyy, ei ilmeisesti bolero kuitenkaan. Voisiko olla kuitenkin se nainen?

Vierailija
4813/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen riemuinnut tätä T n pahis/demoni/psyko roolia koko päivän, etten ole muuhun oikein malttanut edes keskittyä. Hullua on elämä ja hulluus jatkuu vaan. Mopo on todellinen mysteeri edelleen ja jokuhan sinne hautaan päätyy, ei ilmeisesti bolero kuitenkaan. Voisiko olla kuitenkin se nainen?

Niinpä.. nainen tai ehkä Häärijä? tai emme voi vielä päätellä näiden tietojen perusteella..

Vierailija
4814/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.. nainen tai ehkä Häärijä? tai emme voi vielä päätellä näiden tietojen perusteella..

Ne tuskin Häärijää ihan oikeasti viitsisi kuolettaa pois. En ainakaan usko.

Vierailija
4815/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommyn pää kääntyy teaserissa tietyllä hetkellä, et ehkä nainen säästyykin näkeekö daltonit vai mitä tapahtuu, en jaksa odottaa!

Vierailija
4816/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä pysäytys kuva T jahtaa massa naista 👀

https://www.tumblr.com/king-krisu/728170937593298944/im-gonna-be-honest…

Minäkin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi

Ei kai tuo ole se yksi leveäsuinen hlö????

Aikalailla voi olla kuka vaan. Yksityishenkilöt pidetään pois tästä ketjusta.

Nythän kysymys onkin siitä, kuka hahmoa videolla mahdollisesti esittää ja keneltä esittäjä näyttää. Myös eveä on ehdotettu.

Vierailija
4817/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän kysymys onkin siitä, kuka hahmoa videolla mahdollisesti esittää ja keneltä esittäjä näyttää. Myös eveä on ehdotettu.

Ihan vaan random näyttelijän puoleen kallistuisin.

Vierailija
4818/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tuskin Häärijää ihan oikeasti viitsisi kuolettaa pois. En ainakaan usko.

Mutta kun Häärijä on Käärijän haamu. Jos idea on se, että K on matkalla kohti uutta ja silloin pitää entinen minä jättää taakse. Häärijä on se "vanha" Käärijä, josta K pyrkii eroon. Voipi olla, että Häärijä katoaa tai ainakin vaihtaa asun vanhasta keltaisesta Käärijän vihreään.

Vierailija
4819/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan random näyttelijän puoleen kallistuisin.

Niin minäkin... Ja jos tuo nainen on vain T:n uhri yhdessä kohtauksessa, niin minulle ei ole väliä kuka häntä näyttelee. Uskottava kauhistunut ilme oli naamalla tuossa pätkässä, se riittää minulle :D

Vierailija
4820/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:lla stooreissa hauskoja lomakuvia :D