Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Huomenta! Näillä hidastusgiffeillä päivä kivasti käyntiin:
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/728206257205493761?source=share
Tuo viimeinen 🔥
Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeinen 🔥
Joo! Tuo viimeinen on se joka vilahtaa ohi todella nopeasti.. ja siinä näkyykin juuri K:n rintakehä kivasti 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeinen 🔥
Joo! Tuo viimeinen on se joka vilahtaa ohi todella nopeasti.. ja siinä näkyykin juuri K:n rintakehä kivasti 💚
Ja tuo ilme... 🥵
Vierailija kirjoitti:
Lisää mv kuvia!! Kn insta.
Voi toi eka kuva. K ois voinut nojata vielä pikkasen lähemmäksi. 😅
Behind the scenes kuvia K:n instassa!!! 👀👀👀 Tuo eka on niiiiin boyfriend 😂💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja H siellä taustalla 😂
Tuosta ekasta ja viimeisestä tulee kyllä bpyfriend-vibat.. rukoillaan että sitä fiilistä on videolla 😇 (tai he tekivät nuo vain koska tulivat niin hyvin juttuun ja oli vaikea pitää kädet erossa toisistaan 😂)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja H siellä taustalla 😂
En edes nähnyt H:ta 😂 mutta joo, aika varmasti H jotenkin vilahtaa videolla
Vierailija kirjoitti:
Behind the scenes kuvia K:n instassa!!! 👀👀👀 Tuo eka on niiiiin boyfriend 😂💚
Hauska, että sama ajatus. 😅 Toi on todennäköisesti kuvausten ulkopuolelta, joten siihen nähden ihan kiva asetelma. Siis että just tällä sekalla ei oo välttämättä kuvattu.
Tuossa Ekassa K on käpertynt T:n viereen ja nojaa häntä kohti kuin ihastunut koulutyttö 😂💚
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Ekassa K on käpertynt T:n viereen ja nojaa häntä kohti kuin ihastunut koulutyttö 😂💚
Tää on ihana kuva. Hyvä, kun ei ole vielä jalkoja työntänyt toisen syliin.
Vieläkin joku varovainen toive on, että K ja T näkisi huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihana kuva. Hyvä, kun ei ole vielä jalkoja työntänyt toisen syliin.
Juuri näin! Ja ensin katsoin että pitää T:t kädikynkässä 😅
Vierailija kirjoitti:
Minulla samat fiilikset.. jotenkin minulla on mututuntuma, että ehkä K lähti eilen tai tänään kotiin.. Ehkä kaikki Frank-tarinat tehtiin samana päivänä ja K postaa jälkikäteen, ettei stalkkereita olisi vastassa.. mutta ken tietää 😅 jos K on huomenna Tallinnassa, niin olisihan se todella yllätysvieras!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla samat fiilikset.. jotenkin minulla on mututuntuma, että ehkä K lähti eilen tai tänään kotiin.. Ehkä kaikki Frank-tarinat tehtiin samana päivänä ja K postaa jälkikäteen, ettei stalkkereita olisi vastassa.. mutta ken tietää 😅 jos K on huomenna Tallinnassa, niin olisihan se todella yllätysvieras!
Joo on se mustakin todennäköisempää että ois Tallinnassa huomenna kuin että tänään siellä Joksujen sohvalla. 😅
Eikös se Tommyn huominen keikka ollut joku samsungin tapahtuma? Kun mietin, että jos se yllätysvieras on sitten joku joka tekee myös samsungin kanssa yhteistyötä vaikka toki K:ta toivoisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on se mustakin todennäköisempää että ois Tallinnassa huomenna kuin että tänään siellä Joksujen sohvalla. 😅
Ei kai kukaan nyt tosissaan siihen usko, että K ilmestyisi tänään Joksujen sohvalle liveen...? Jos joku tosissaan tän otti, niin huh. Eiköhän K lennä ihan kotiinsa ja jatkaa siitä. Tallinnan-vierailusta en ole ihan vakuuttunut, mutta ehkä.
Emoaluksella sellainen meininki, että taidan tulla ottamaan täältä päiväristeilyn.
Olisi kyllä ihanaa jos sitä revitään-alas-ja-kivitetään-jaksoa ei tarvitsisi tulla Kärtsän kohdalla, vaan että se saisi rauhassa siirtyä vaan olemaan osa Suomen laajaa ja monimuotoista musamaisemaa. Sillä ois faninsa ja tietty vihaajansa kuten kaikilla muusikoilla, ja suurin osa kansasta olisi vaan että "joo, se Käärijä, se on se räppäri. Mun kummin kaiman koiran hoitaja tapas sen kerran. Pottatukka oli, joo."