Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä 47 ilmoittanut olemassaolostaan. Hyvä me, hyvä meidän joukkue!
Minkälainen meno mahtaisi olla, jos 47 ihmisistä pitäisi yhteiset iltahepulit?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T drag-vatteissa: https://www.tumblr.com/kaarijalovebot/728100011310759937
Mä olin huhtikuussa vielä normaali perheenäiti Varsinais-Suomesta, heterokin vielä. Mitä mulle on tapahtunut. Käyn kuumana näistäkin kuvista.
Nyt tulee tämän äidin iltahepulit, joten jättäkää lukematta. Mä käyn niin vauhkona, että kohta seivästän sinne seinälle itse tämän Tommyn. Pois tieltä palsta gayt, täältä tulee perheenäiti.
Tommy on meidän miehiä. Potkas Kärsynki hevon v****un ku näki oikeita miehiä.
T. Lasse ja Olavi
Kuulkaas, kyllä se Käärijä on ihan oikeista oikein mies.
Vierailija kirjoitti:
Häärijää mietin, käykö sille "huonosti" ja syntyy uudestaan jonain muuna. K oli varoitellut vanhempia mv ja lapset rakastaa H, joten se vois käydä järkeen.
Totta tuokin! Olisiko se, että H käyttäisi vihreää boleroa lavalla liian sellainen viisuihin sitova elementti? Jos K haluaa siitä imagosta eroon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häärijää mietin, käykö sille "huonosti" ja syntyy uudestaan jonain muuna. K oli varoitellut vanhempia mv ja lapset rakastaa H, joten se vois käydä järkeen.
Totta tuokin! Olisiko se, että H käyttäisi vihreää boleroa lavalla liian sellainen viisuihin sitova elementti? Jos K haluaa siitä imagosta eroon?
Enemmänkin varmaan luonnollista siirtää omalle haamulle vanhat esiintymisvaatteet. K ei halua vain kantaa sitä itse enää.
Vierailija kirjoitti:
Hautaa viisut boleron ja Bojanin
Vai haudataanko mustat sukat ja negatiiviset ajatukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häärijä on Käärijän menneisyyden haamu. Nyky-Käärijän haamu on sen edeltäjä eli Keltaisen kauden Häärijä. Siten seuraava Häärijä tulee olemaan viisu-Häärijä vihreine boleroineen, kun Käärijä siirtyy synkempään uuteen kauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taitaa varoitukset koskea jotain muuta, kuin Häärijää. 😂
Niinkö meinaat, että vähän kiehnätään ja poskipusut vaihdetaan? :D Lapset saa traumoja kun H haudataan ja K lumpustelee menemään.
Jos MV:ssä olisi oikeasti mpreg-teema niin mitä sieltä syntyisi? Itse veikkaan uuden kauden Käärijää, mutta se ei oikein sovi, koska musavideolla ei ole näkynyt viisu-Käärijää ainakaan vaatteista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taitaa varoitukset koskea jotain muuta, kuin Häärijää. 😂
Niinkö meinaat, että vähän kiehnätään ja poskipusut vaihdetaan? :D Lapset saa traumoja kun H haudataan ja K lumpustelee menemään.
Hyvinkin lievä kauhu tai miesten välinen eroottisuus nostaa ikärajaa. Ja villeimmät spekulaatiot, kuten se mpreg ja demoni-Tommy vasta nostaisivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Auki, jee!
Kiva kun kävitte, tulkaa taas poikkeamaan!
Vierailija kirjoitti:
Jos MV:ssä olisi oikeasti mpreg-teema niin mitä sieltä syntyisi? Itse veikkaan uuden kauden Käärijää, mutta se ei oikein sovi, koska musavideolla ei ole näkynyt viisu-Käärijää ainakaan vaatteista päätellen.
Mpreg teemaan viittaavat esimerkiksi biisin sanat, K n käsi vatsalla musavideon kuvissa ja heti kuvausten jälkeen laivan keikalla kerrottu "olen raskaana" tunnustus.
Huhhuh! En tiedä miten kestän tämän viikon.. nyt jotain materiaalia ulos K!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mpreg teemaan viittaavat esimerkiksi biisin sanat, K n käsi vatsalla musavideon kuvissa ja heti kuvausten jälkeen laivan keikalla kerrottu "olen raskaana" tunnustus.
"We are gonna make a baby" voi viitata myös ihan sänkyhommiin ilman mpreg:iä 😆.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ois aikamoista, menis monella ruoka väärään kurkkuun hetkeksi😂😂
Ignoorataan suoraan noi kiusaamisviestit. Ei ilmiantoja eikä reagointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ois aikamoista, menis monella ruoka väärään kurkkuun hetkeksi😂😂
Millään tavalla ei yllättäisi mua K n tuntien, ja vielä vähemmän Tommyn tuntien.
https://www.instagram.com/tv/CroAWw-M1Cv/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ihana klippi Joksuista. Lähikuvaa mm. Krisin farkkupepusta (Kris muutenkin erityisen edukseen tässä, tykkään noista sen vaatteista), Ruby-koirasta ...
Tommy on meidän miehiä. Potkas Kärsynki hevon v****un ku näki oikeita miehiä.
T. Lasse ja Olavi