Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
4681/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K&T ficcejä 16 ja K&B ficcejä 463

Vierailija
4682/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että jotkut ovat jääneet ehkä turhan paljon kiinni ideaan että mv tarinassa pitää olla viisu-käärijä joenkin hahmona mukana.

Itse veikkaan että mv:sta on tehty ihan itsenäinen, laadukas tarinakokonaisuus joka uppoaa sellaisenaan myös katsojille jotka eivät ole mistään Käärijä-inside-loresta tietoisia, ja joka toimii vuosienkin päästä uusille faneille. 

Jos mv:lla on lsäksi tarkoitus viedä K:n imagoa pois viisuista niin se onnistuu ihan sillä että sinä ei ole boleroita mukana, eikä muutakaan viisukuvastoa, vaan ihan omat konseptit ja tunnelmansa. Ja sitähän markkinointikuvissa on näkynyt.

Totta.. minulla on jäänyt se boleron hautaaminen mieleen tumblurista, mutta sitä ei tosiaan välttämättä edes ole videolla.. Toisaalta H nähtiin kuvauksissa keltaisissa vaatteissa... Luulisi että hänkin olisi videolla...

Jännä nähdä mitä haudataan vai haudataanko mitään nää teaserit on ollut nerokkaita🤭

Todellakin! Minulla ei ole ollut näin hauskaa fandomissa vähään aikaan! Toivottavasti K jatkaa tällaista linjaa uusien biisien julkaisussa :D

Sama, pitkästä aikaa hyvä pöhinä ja jännitys päällä. En vkon perjantaina räjähtää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4683/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkoon on enää kolme yötä! Mä roikun tässä pienessä mahdollisuudessa, että K ja T tapaisi ja esiintyisi yhdessä Tommyn kotikaupungissa.

Vierailija
4684/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että jotkut ovat jääneet ehkä turhan paljon kiinni ideaan että mv tarinassa pitää olla viisu-käärijä joenkin hahmona mukana.

Itse veikkaan että mv:sta on tehty ihan itsenäinen, laadukas tarinakokonaisuus joka uppoaa sellaisenaan myös katsojille jotka eivät ole mistään Käärijä-inside-loresta tietoisia, ja joka toimii vuosienkin päästä uusille faneille. 

Jos mv:lla on lsäksi tarkoitus viedä K:n imagoa pois viisuista niin se onnistuu ihan sillä että sinä ei ole boleroita mukana, eikä muutakaan viisukuvastoa, vaan ihan omat konseptit ja tunnelmansa. Ja sitähän markkinointikuvissa on näkynyt.

Totta.. minulla on jäänyt se boleron hautaaminen mieleen tumblurista, mutta sitä ei tosiaan välttämättä edes ole videolla.. Toisaalta H nähtiin kuvauksissa keltaisissa vaatteissa... Luulisi että hänkin olisi videolla...

Jännä nähdä mitä haudataan vai haudataanko mitään nää teaserit on ollut nerokkaita🤭

Todellakin! Minulla ei ole ollut näin hauskaa fandomissa vähään aikaan! Toivottavasti K jatkaa tällaista linjaa uusien biisien julkaisussa :D

Sama, pitkästä aikaa hyvä pöhinä ja jännitys päällä. En vkon perjantaina räjähtää

Toivotaan, että K pitää jonkinlaisen liven vaikka keskiviikkona tai torstaina.. Ehkä T:n kanssa :D joko livenä tai etäyhteydellä.. Jos tähdet ovat linjautuneet oikein, ehkä he voisivat pitää yhdessä liven sen T:n konsertin jälkeen virossa :D Antakaa minun toivoa..

Vierailija
4685/20844 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos MV:ssä olisi oikeasti mpreg-teema niin mitä sieltä syntyisi? Itse veikkaan uuden kauden Käärijää, mutta se ei oikein sovi, koska musavideolla ei ole näkynyt viisu-Käärijää ainakaan vaatteista päätellen.

Mpreg teemaan viittaavat esimerkiksi biisin sanat, K n käsi vatsalla musavideon kuvissa ja heti kuvausten jälkeen laivan keikalla kerrottu "olen raskaana" tunnustus.

Se ois aikamoista, menis monella ruoka väärään kurkkuun hetkeksi😂😂

Kuuntelin tänään sitä vanhaa UMK aikaista haastista, jossa K kikattaa puhelimessa 2 tuttunsa kanssa ja siinä K sanoo, että levy-yhtiö on ollut välillä vähän vaikeana, että mitä kaikkea on tulossa. Jos UMK aikaiset todella kesyt jutut aiheutti kulmien kohottelua niin mitähän lie nitroja tarvitsevat, jos musavideolla olisi mpreg juttuja 😅. 

Voi olla, että palavereita on pidetty😂 Mutta antavat varmaan K:lle taiteellisen vapauden, kun on nähneet, että tyyli puree kansaan.

Niinpä.. ja K:ta on varmaan vaikea hallita xD Hänellä on neuvotteluvaltti siinä, että voisi vaihtaa levy-yhtiötä, jos warner ei ole linjassa hänen suuntansa kanssa.

Osaa varmasti myydä asiansa hyvin myös levy-yhtiölle niin, ettei edes tarvitse miettiä vaihtoa. On se sellainen🔥

K vaikuttaa myös henkilöltä jonka kanssa on loppupeleissä helppo työskennellä ammattitasolla, vaikka pitääkin omasta visiostaan kiinni. Ei mikään levy-yhtiö viitsisi esimerkiksi käyttää resurssejaan järkkäämään artistilleen mitään stadion-lämppäri-spottia ja kunnollisia musavideoita jos kyseinen artisti olisi vaan vänkäämässä vastaan kaikessa ja menemässä täysin levy-yhtiön arvoja vastaiseen suuntaan tai jotain. Siinä tapauksessa nekin resurssit panostettaisiin johonkin toiseen artistiin.

Se, että levy-yhtiö panostaa K:hon ihan kiitettävästi ja pitää häntä esillä yhtenä päätähtenään, tarkoittaa että he uskovat K:n linjan olevan kannattavaa pitkällä tähtäimellä, ja että se ei tule aiheuttamaan haittaa Warnerin brändille.

Vierailija
4686/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos MV:ssä olisi oikeasti mpreg-teema niin mitä sieltä syntyisi? Itse veikkaan uuden kauden Käärijää, mutta se ei oikein sovi, koska musavideolla ei ole näkynyt viisu-Käärijää ainakaan vaatteista päätellen.

Mpreg teemaan viittaavat esimerkiksi biisin sanat, K n käsi vatsalla musavideon kuvissa ja heti kuvausten jälkeen laivan keikalla kerrottu "olen raskaana" tunnustus.

"We are gonna make a baby" voi viitata myös ihan sänkyhommiin ilman mpreg:iä 😆.

Juu voi, mutta avasin vaan tätä spekulaatiota.

Siinä metsäkuvassa taisi kyllä olla bolero ja piikkihousut.

Apua, luin varmaan viisi kertaa, että bolero ja pikkuhousut. :D

Vierailija
4687/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4688/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Onko tää se sukkanauhakuva?

https://www.instagram.com/p/CZZ2U_KtChh/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ei taida olla sukkanauhat, mut onpa kiva kuva. 💚

Vierailija
4689/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Onko tää se sukkanauhakuva?

https://www.instagram.com/p/CZZ2U_KtChh/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ei taida olla sukkanauhat, mut onpa kiva kuva. 💚

Tässä toinen. Saman kuvaajan.

https://www.instagram.com/p/CZZ2K0vtgUv/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
4690/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T on kyllä todella kuvauksellinen.. hänellä on aika perinteisen mallin kroppa 👀 hyvin pukee kaikki nämä eri tyylit, jotka koettelevat sukupuolirajoja..

Vierailija
4691/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin myös tällaisen kivan fanieditin vuodelta 2019 jossa fani toivottaa Tommylle hyvää syntymäpäivää: https://www.instagram.com/p/B4_kjWGpfDH/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Siellä on myös pikkupätkä uima-altaasta josta tulee ihan mieleen meidän vesipeto Käärijän tanssahtelut Thaimaassa.

Vierailija
4692/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä klassista K:ta 💚

https://www.tumblr.com/chezgender/728143814313852928

Hyvää viikkoa kaikille! Nyt on icip-viikko!!! 🔥🔥

Vierailija
4693/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K laittoi juuri stooriinsa vielä Frankista pätkän! 💚 olisko tuo vastaava lähtöklippi kuin malediiveilla kun Fran meinasi jäädä altaalle? 😂 pian K varmaan palaa.. toivotaan sitä Tallinnan yllätysvierailua!

Vierailija
4694/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi keskittymiskieli!

Vierailija
4695/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin myös tällaisen kivan fanieditin vuodelta 2019 jossa fani toivottaa Tommylle hyvää syntymäpäivää: https://www.instagram.com/p/B4_kjWGpfDH/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Siellä on myös pikkupätkä uima-altaasta josta tulee ihan mieleen meidän vesipeto Käärijän tanssahtelut Thaimaassa.

Mistä te löydätte nämä kaikki?🤩 Mä olen alkanut pitämään Tommysta aina vaan enemmän ja enemmän.

Vierailija
4696/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Icip-viikko on kerran elämässä ja sukupolvikokemus. Ja me saadaan kokea se!

Vierailija
4697/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Icip-viikko on kerran elämässä ja sukupolvikokemus. Ja me saadaan kokea se!

Luin ensin että on sukupuolikokemus 💀 mutta ne vihjeet huomioon ottaen, ei ole kaukana todellisuudesta 😂

Vierailija
4698/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te löydätte nämä kaikki?🤩 Mä olen alkanut pitämään Tommysta aina vaan enemmän ja enemmän.

Instagram on aika hyvä tohon. Kun laittaa hakuun Tommy Cash ja sit vaan selaamaan.

Vierailija
4699/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instagram on aika hyvä tohon. Kun laittaa hakuun Tommy Cash ja sit vaan selaamaan.

Mä olen niin laiska, joten laitan palsta toverit töihin.😉 Kiitos kun jaatte linkkejä täällä, niistä on kiva keskustella. Itse selailen lähinnä tumputtajia materiaalien toivossa.

Vierailija
4700/20844 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsällä uusi tiktok, baywatch teemalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän