Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Tähän mennessä 47 ilmoittanut olemassaolostaan. Hyvä me, hyvä meidän joukkue!
Vierailija kirjoitti:
Joku väitti muuten emolaivassa joku aika sitten, että Tavastian narikka on pakollinen. Ei ollut ainakaan eilen, ohi sai kävellä ilman mitään sen kummempaa.
Joo ei ole koskaan ollut. Toki jos ulkotakki on päällä niin se täytyy jättää mutta jos on paidassa tullut sisään niin ei sitä narikkaa tarvitse maksaa. Kun tällainen väite oli jossain välissä.
Vierailija kirjoitti:
T drag-vatteissa: https://www.tumblr.com/kaarijalovebot/728100011310759937
Madonna, Courtney Love, Cher. . . ja Madonna toisen kerran?
Mua alkaa nyt ihan jännittää oikeesti toi Kärtsyn mv, kun noista spekulaatioista lukeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä on T rooli mv tarinassa, tunteeko K entuudestaan vai tapaavatko jossain ensimmäistä kertaa?
Ei tiedetä vielä, mutta on spekuloitu, että Tommy houkuttelisi K:n mukaansa pimeälle puolelle. Ehkä tapaavat satama-alueella pidettävissä synkeissä reiveissä, Tommy viettelee K:n ja jotakin kautta päätyvät yhdessä Daltonien eli kaljujen tuplaajien kanssa avolava-autolla metsään? Jossa joku kuolee tai jotain haudataan?
Mielenkiintoista! K vois myös olla esiintyjänä reiveissä, josta tarina lähtis liikkeelle.
Uuuu...tästä ideasta pidän! Silmät kohtaavat eri puolilta huonetta, ja välitön yhteys... loppu on historiaa :D
Vierailija kirjoitti:
😳🔥
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tullut niin paljon hyvää spekulaatiota mv:n juonesta! Aivan innostuin! Voisin kuvitella juuri jonkin tuollaisen, että T tosiaan viettelee K:n ja yhdessä he joutuvat jonkinlaisiin ongelmiin :D
Tai: Voisiko mv:n universumissa olla rinnakkaistodellisuus tähän maailmaan siten, että alussa K on viisukuteissa, tapaa T:n, hylkää viisuminänsä ja he hautaavat sen yhdessä?
Hei joo. K eiintyis reiveissä bolero päällä. T tulis ja viettelis K.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku väitti muuten emolaivassa joku aika sitten, että Tavastian narikka on pakollinen. Ei ollut ainakaan eilen, ohi sai kävellä ilman mitään sen kummempaa.
Joo ei ole koskaan ollut. Toki jos ulkotakki on päällä niin se täytyy jättää mutta jos on paidassa tullut sisään niin ei sitä narikkaa tarvitse maksaa. Kun tällainen väite oli jossain välissä.
Sekin riippuu. Hengailin koko keikan eilen nahkatakissa. Ei tullut sanomista, eikä kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Mä epäilen moden kyllästyneen pitkän ketjun isoon työllistävyyteen ja huomanneen, että meno kiihtyy aina iltaisin. Lyö ketjun jo tottumuksesta lukkoon illaksi.
Ei varsinaisesti haittaa minua, koska en pidä itsekän ketkun iltahepuleista enkä iltaisista hölmöilyistä.
Se ois kyllä hankalaa, jos 15.9. on vaan yksi ketju 🥶 Toivottavasti moderointi ymmärtää, että silloin on kaikilla varmaan niin paljon asiaa, että viestejä, joita haluttaisiin poistaa, on toivottavasti ainakin vähemmän, ja kaksi ketjua saisi olla.
Mielellään myös 12.9.
Puhumattakaan JO:n Nordic Tour -viikosta!!
Hölmöilythän on just parasta. Sopivassa määrin. Ja hepulit. Ja nimenomaan pitää olla vain yksi ketju! Vain yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä epäilen moden kyllästyneen pitkän ketjun isoon työllistävyyteen ja huomanneen, että meno kiihtyy aina iltaisin. Lyö ketjun jo tottumuksesta lukkoon illaksi.
Ei varsinaisesti haittaa minua, koska en pidä itsekän ketkun iltahepuleista enkä iltaisista hölmöilyistä.
Se ois kyllä hankalaa, jos 15.9. on vaan yksi ketju 🥶 Toivottavasti moderointi ymmärtää, että silloin on kaikilla varmaan niin paljon asiaa, että viestejä, joita haluttaisiin poistaa, on toivottavasti ainakin vähemmän, ja kaksi ketjua saisi olla.
Mielellään myös 12.9.
Puhumattakaan JO:n Nordic Tour -viikosta!!Hölmöilythän on just parasta. Sopivassa määrin. Ja hepulit. Ja nimenomaan pitää olla vain yksi ketju! Vain yksi.
Kaksi ketjua on toiminut ihan hyvin. Mutta joo, hepulit on tervetulleita.
Ikävä emoketjua, ei oo yhtään oma paikka tää. 😢 No jospa malttaisi odottaa huomiseen ennenkuin avaa uuden, jos entistä ei oo avattu.
Onko täällä paatissa vielä se, joka alkuun kirjoitti K/T iltasatuja? Ne oli oikeasti hyviä. Kaipaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tullut niin paljon hyvää spekulaatiota mv:n juonesta! Aivan innostuin! Voisin kuvitella juuri jonkin tuollaisen, että T tosiaan viettelee K:n ja yhdessä he joutuvat jonkinlaisiin ongelmiin :D
Tai: Voisiko mv:n universumissa olla rinnakkaistodellisuus tähän maailmaan siten, että alussa K on viisukuteissa, tapaa T:n, hylkää viisuminänsä ja he hautaavat sen yhdessä?
Ja K tykkää biiseissään tarinankerronnasta eli ICIP on jatkoa CCC;:lle, ni olis loogista, että jotenkin mv:lla näytettäis, että CCC on jäänyt nyt taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään myös 12.9.
Puhumattakaan JO:n Nordic Tour -viikosta!!Hölmöilythän on just parasta. Sopivassa määrin. Ja hepulit. Ja nimenomaan pitää olla vain yksi ketju! Vain yksi.
Kyllä fiksuus on paljon kiinnostavampaa ja hauskempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään myös 12.9.
Kaksi ketjua todennäköisesti tarvitaan MV:n julkaisun yhteydessä ellei emoketju ole yhtäkkiä heittäytynyt todella suvaitsevaksi Tommya ja K:ta hehkuttavien kommenttien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja K tykkää biiseissään tarinankerronnasta eli ICIP on jatkoa CCC;:lle, ni olis loogista, että jotenkin mv:lla näytettäis, että CCC on jäänyt nyt taakse.
Boleron taakse jäämiseen on kyllä vihjailtu jo tosi paljon. K on sitä jaellut muille ja esittänyt ccc ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään myös 12.9.
Puhumattakaan JO:n Nordic Tour -viikosta!!
Ei kai nyt modella noin paljon itsevaltaa voi olla? Tai mistä minä tiedän... Mietin vain, että ei voi olla mikään vakiintunut politiikka tuo. Katsotaan, jos ketju menee koko seuraavan viikon verran joka ilta lukkoon, niin sitten uskon tähän teoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään myös 12.9.
Kaksi ketjua todennäköisesti tarvitaan MV:n julkaisun yhteydessä ellei emoketju ole yhtäkkiä heittäytynyt todella suvaitsevaksi Tommya ja K:ta hehkuttavien kommenttien suhteen.
Ei siellä ikinä kuitenkaan aivan kaikkia (esim. shippaavia) kommentteja tulla sietämään ja tämä on okei. Siksi nää kaksi ketjua on hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin huhtikuussa vielä normaali perheenäiti Varsinais-Suomesta, heterokin vielä. Mitä mulle on tapahtunut. Käyn kuumana näistäkin kuvista.
Tämä alin vähän eri variaatioilla taitaa olla se eniten spekuloitu.