Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Jos ketju ei huomenna ole auennut, voin ottaa vetovastuun uuden paatin tekemisestä. Sama ketju kuin alkuperäinen K&B mutta vol 2 siis, katsotaan sitten jos paatti uppoaa ja pitää nimetä uudelleen. Itse en hirveästi kirjoittele, mutta en ole valmis vielä jättämään laivaa enkä myöskään siirtymään vakituisesti tänne.
T. laivanrakentaja edellisen kriisin ajalta
Kärtsä tykkäs JO:n Soon Soon-postauksesta 😀
https://www.tumblr.com/korvessa/728006410887151616/guys-hes-at-it-again…
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluan Boitsu & Kärtsy yhdessä ketjun.
Nämä tulee niin poistumaan. Joku neutraalimpi nimi tyyliin Joksut ja Kääryle. Okei, ei ollut mikään neronleimaus munkaan ehdotus.🤣
https://www.vauva.fi/keskustelu/5279562/kartsa-boitsu-ja-jo-fiilistelyk…
Testataan kauanko pysyy
Mun JO biisiranking.
TOP 10 (Nämä haluaisin kuulla EHDOTTOMASTI keikalla):
Dopamin
Nisam ti još priznao (A sem ti povedal)
Vem da greš
Omamljeno telo
Ne bi smel
Metulji
Demoni
Padam
Umazane misli
Ona
Keskikasti, eli ok:t, mutta en kuuntele kuin satunnaisesti, keikan voi täyttää täyteen mittaansa sitten näillä :D
Carpe Diem
Vse kar vem
Gola
Ngvot
Plastika
Bele Sanje
Tokio
Proti toku
Vähiten innostaa 😝:
Katrina
Novi val
Barve oceana
Vierailija kirjoitti:
Jos ketju ei huomenna ole auennut, voin ottaa vetovastuun uuden paatin tekemisestä. Sama ketju kuin alkuperäinen K&B mutta vol 2 siis, katsotaan sitten jos paatti uppoaa ja pitää nimetä uudelleen. Itse en hirveästi kirjoittele, mutta en ole valmis vielä jättämään laivaa enkä myöskään siirtymään vakituisesti tänne.
Kiitos sulle 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen muun tekis mieli lipaista tota K:n jätskiä🤭
Uuuuuuh.....🙋🙋🙋🙋🙋
Mun tekis mieli lipasta ehdottomasti, näyttää niin hyvältä... Myös Jere näyttää ja mieluusti lipaisisin häntäkin. Noita sulosia hyvin muodostuneita huulia. Ja poskia. Ja ja ...
Joo ehkä hieman tekis mieli lipaista muutakin kuin tuota jätskiä🤭
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä tykkäs JO:n Soon Soon-postauksesta 😀
https://www.tumblr.com/korvessa/728006410887151616/guys-hes-at-it-again…
Ja kommentoi 😍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten analysoitu kenen kasvot näkyvät sumeasti taustalla tässä mv kuvassa, T:n pään takana: https://64.media.tumblr.com/655a0a110a4edffddf49d082b8926c44/5567a25fe9…
Muutenkin kaikenlaista epämääräistä sumeaa taustalla, oisko auton takavalo tuolla nurkassa, sit joku ihmeen putki tai tanko ylhäällä.
Mä nään Tommyn pään takana tai vasemmalla puolella päästä kuvaajan. Minusta siinä on siis miehen kasvot, ja miehellä kamera peittää toisen silmän 🧐
Oo, voi olla. Oisko siis yksi musavideon filmaajista, joka on päätynyt Miken kuvaan. Mutta siinä tapauksessa kuvakulmasta pätellen Mikke on päätynyt filmaajan kuvaan! Ellei M ole oikeasti vähän kauempana ja piiloutunut jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö millään kelpaisi otsikko tyyliin Kapteeni Nacen laiva. Kaikki tietää kuintenkin, mikä sen henki on. Pelkään, että kaikki K&B jutut poistetaan.
Mitä tuolla toisessa ketjussa oikein tapahtui 😳
Vierailija kirjoitti:
Oisko kannatusta Joker Out - fan pagelle?
Jos se sisältää Kärtsyn💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö millään kelpaisi otsikko tyyliin Kapteeni Nacen laiva. Kaikki tietää kuintenkin, mikä sen henki on. Pelkään, että kaikki K&B jutut poistetaan.
Henkilökohtaisesti mulle käy melkein mikä vain otsikoksi, kunhan ihmiset sinne löytää. Ajattelin kuitenkin ensin testata tuota vol 2 -versiota, kun se on helpoin vaihtoehto, mutta jos se uppoaa, niin sitten vaan testailemaan.
T. laivanrakentaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa. Järki käteen nyt. Ei ketjuja nimen takia poisteta / pystyyn jätetä. Joku muu syy on takana.
En tunne sivuston sääntöjä, mutta tietääkö kukaan että jos ketjua koskeva henkilö tai lähipiiri vaikka pyytää ketjun poistamista niin näin varmaan tapahtuu, vai?
Vierailija kirjoitti:
Mun JO biisiranking.
TOP 10 (Nämä haluaisin kuulla EHDOTTOMASTI keikalla):
Dopamin
Nisam ti još priznao (A sem ti povedal)
Vem da greš
Omamljeno telo
Ne bi smel
Metulji
Demoni
Padam
Umazane misli
OnaKeskikasti, eli ok:t, mutta en kuuntele kuin satunnaisesti, keikan voi täyttää täyteen mittaansa sitten näillä :D
Carpe Diem
Vse kar vem
Gola
Ngvot
Plastika
Bele Sanje
Tokio
Proti tokuVähiten innostaa 😝:
Katrina
Novi val
Barve oceana
Melko samaa mieltä, itse tykkään Barve Oceanasta ja Carpe Diem tulee varmasti, yleendä viimeisenä, itekään en välitä Novi Val ja Katrina
Toivotaan että saamme seuraavan mv-vihjeen pian! Ensi viikosta tulee niin hullu! Outoa ajatella, että ensi perjantaina se video oikeasti julkaistaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko kannatusta Joker Out - fan pagelle?
Jos se sisältää Kärtsyn💚
Kyllä se sisältäis, totta kai! Mutta mulla ois toivetta ketjulle, jossa häiritsevät Kärtsy-jutut sais pois. Eli lähinnä hahmon esittämiset. Miksi ne tuntuu olevan Kärtsäfanien juttu? Siis niiden Kärtsäfanuen, joita kiinnostaa K oli Jokereita ja Bojania mukana tai ei.
Jaksan vaan olla huvittunut siitä miten Jukka, Allu ja Jaakko vaan ovat niin naamat peruslukemilla tuossa mustavalkokuvassa, ja sitten Kärtsän ja Tommyn ilmeet ovat nuo mitä ovat.
Olen muuten ruvennut kuuntelemaan Urheilucastia silloin tällöin ihan vaan symppis podcastina askareiden lomassa, ja saan aina kunnon whiplashin kun kuulen Kärtsän äänen niissä välispiikeissä. Jossain viimeaikaisessa jaksossa Esko lopetti jonkun urheilurupattelunsa sanomalla "ja seuraavaksi Käärijän kiekausu" ja sitten kuului vaan Kärtsän joku KUKKOKIEKUU-huuto, ja siirryttiin seuraavaan segmenttiin.