Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Jos uusi paatti jää vakioksi, kai se tänne linkataan että halukkaat löytävät. Ulkkiksille voi olla vaikeampaa, jos eivät ole tänne ikinä tulleet...
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta poikkeavaa kuin se nimimerkkijankkaaja, joka nyt ilmeisesti täälläkin väittelee nyt sitten?
Kyllä se uuden paikan löytää vaikka jokasivulla lueteltaisiin kyseisen ketjun sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos emoketju pysyy lukittuna, niin miten meidän ulkkarit löytää tänne?
Laitetaan etusivulle enkunkielisellä otsikolla ketju, jota upitetaan 1 min välein, jossa on linkki.
Vierailija kirjoitti:
Se tässä harmittaakin. Otsikko Sloveeniksi.😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuiko lukitus RR vainoamisesta (ihan kamalaa) vai illaksi uhatuista iltahepuleista?
Jos rikosilmoitus on tehty ketju pysyy lukossa.
Eli syyllinen ketjun lukitsemiseen olisi RR?
Ei tietenkään, vaan ne avohoitopuolen psykoosijankkaajat jotka selvittänyt oikean henkilöllisyyden ja ruvenneet vainoamaan ja stalkkeroimaan!😭
Ei siellä ole sellaisia. Ja siis jos joku olisikin lähestynyt RR:ää sähköpostilla, miksi ketju täällä lukittaisiin?
Minäkin vähän mietin että en kyllä muista että olisi ollut mitään sellaista. Häiriköijä on varmasti saanut ne tiedot ketjusta (millä löytänyt henkilön) mutta oliko siellä mitään sellaista että häiriköijä olisi nyt jotenkin ilmaissut yhdelläkään viestillä että on itse siellä. Aiemmin oli kyllä joku joka väitti onkineensa sometilit ja tietävänsä henkilön ja uhkasi paljastaa nimen sitä kuitenkaan tekemättä mutta tästä on jo aikaa.
RR arveli, että ko. henkilö oli ketjussa, koska tämä oli laittanut RRn sähköpostiin jotain juttuja, jotka oli kuin suoraan ketjusta (ja olikohan niin, että RRn omista teksteistä). Stalkkeri on uhannut RRää ja hänen läheisiään. RR oli tekemässä rikosilmoituksen, jos ko. henkilö ei sitä ennen ilmoittaudu, jolloin voisivat keskustellen sopia asian.
RR voi väittää, että häntä lähestyi joku, joka otti jutut ketjusta. Se ajatus RR:lta ei ole minkäänlainen todiste siitä, että hän sai mitään sähköpostia.
Lisäksi itseäni hämäsi RR :ää puolustavan kirjoittajan teksti, jossa hän kirjoitti RR:lle näin:
* Onkohan sama tyyppi, joka lähetti toisella palstalla sähköpostia tälle korteista lukijalle. Kantsii selvittää, onko ne lähetetty samasta osoitteesta. Näissä ketjuissa majailee joku, joka ei selvästikään ole tasapainossa.*
Sitten kun huomautin, että myös hänelle oli siis tullut fiilis, että tässä on yhteys Tarottaren keissiin, niin hän vastasi:
* Olen kyseisen kommentin kirjoittaja ja sitä mieltä, että nämä sähköpostit on todennäköisesti lähettänyt sama henkilö. En toki täysin varma ole asiasta. Lähinnä tein päätelmiä kirjoitustyylistä, tavasta jne. Tällä yhdellä kirjoittajalla on nimittäin niin omintakeinen tyyli ilmaista asioita.*
Eli hän ikään kuin väittää nähneensä ahdistelusähköpostit. No, eihän niitä ole missään julkaistu. Eli henkilö voisi olla RR itse (ollen myös henkilö Tarotar) unohtaen, ettei noin voi sanoa, koska kukaan muu kuin hän ja Tarotar ei ole mitään viestejä nähneet.
Tämä on jotain pahaa unta, onhan?
T: Tommy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuiko lukitus RR vainoamisesta (ihan kamalaa) vai illaksi uhatuista iltahepuleista?
Ei tietenkään, vaan ne avohoitopuolen psykoosijankkaajat jotka selvittänyt oikean henkilöllisyyden ja ruvenneet vainoamaan ja stalkkeroimaan!😭
Ei siellä ole sellaisia. Ja siis jos joku olisikin lähestynyt RR:ää sähköpostilla, miksi ketju täällä lukittaisiin?
Minäkin vähän mietin että en kyllä muista että olisi ollut mitään sellaista. Häiriköijä on varmasti saanut ne tiedot ketjusta (millä löytänyt henkilön) mutta oliko siellä mitään sellaista että häiriköijä olisi nyt jotenkin ilmaissut yhdelläkään viestillä että on itse siellä. Aiemmin oli kyllä joku joka väitti onkineensa sometilit ja tietävänsä henkilön ja uhkasi paljastaa nimen sitä kuitenkaan tekemättä mutta tästä on jo aikaa.
RR arveli, että ko. henkilö oli ketjussa, koska tämä oli laittanut RRn sähköpostiin jotain juttuja, jotka oli kuin suoraan ketjusta (ja olikohan niin, että RRn omista teksteistä). Stalkkeri on uhannut RRää ja hänen läheisiään. RR oli tekemässä rikosilmoituksen, jos ko. henkilö ei sitä ennen ilmoittaudu, jolloin voisivat keskustellen sopia asian.
RR voi väittää, että häntä lähestyi joku, joka otti jutut ketjusta. Se ajatus RR:lta ei ole minkäänlainen todiste siitä, että hän sai mitään sähköpostia.
Lisäksi itseäni hämäsi RR :ää puolustavan kirjoittajan teksti, jossa hän kirjoitti RR:lle näin:
* Onkohan sama tyyppi, joka lähetti toisella palstalla sähköpostia tälle korteista lukijalle. Kantsii selvittää, onko ne lähetetty samasta osoitteesta. Näissä ketjuissa majailee joku, joka ei selvästikään ole tasapainossa.*
Sitten kun huomautin, että myös hänelle oli siis tullut fiilis, että tässä on yhteys Tarottaren keissiin, niin hän vastasi:
* Olen kyseisen kommentin kirjoittaja ja sitä mieltä, että nämä sähköpostit on todennäköisesti lähettänyt sama henkilö. En toki täysin varma ole asiasta. Lähinnä tein päätelmiä kirjoitustyylistä, tavasta jne. Tällä yhdellä kirjoittajalla on nimittäin niin omintakeinen tyyli ilmaista asioita.*
Eli hän ikään kuin väittää nähneensä ahdistelusähköpostit. No, eihän niitä ole missään julkaistu. Eli henkilö voisi olla RR itse (ollen myös henkilö Tarotar) unohtaen, ettei noin voi sanoa, koska kukaan muu kuin hän ja Tarotar ei ole mitään viestejä nähneet.Tämä on jotain pahaa unta, onhan?
T: Tommy
T: Tommy fani siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko kannatusta Joker Out - fan pagelle?
Jos se sisältää Kärtsyn💚
Kyllä se sisältäis, totta kai! Mutta mulla ois toivetta ketjulle, jossa häiritsevät Kärtsy-jutut sais pois. Eli lähinnä hahmon esittämiset. Miksi ne tuntuu olevan Kärtsäfanien juttu? Siis niiden Kärtsäfanuen, joita kiinnostaa K oli Jokereita ja Bojania mukana tai ei.
Minä olen tässä ketjussa, koska Kärtsä kiinnostaa minua eli olen Kärtsäfani. Jokerit ei niinkään. Mainitsemasi toiminta on shippaajien huumoria ja siis tuossa huumorissa ei ole mitään vikaa.
Niin aivan, ja minua kiinnostaisi Jokerien faniketju, mihin sinunlaisesi ette tulisi. Siis en ehdota emoketjun tilalle, vaan ketjuna ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin vihje otsikossa täytyisi olla joo ;) LadySlo ainakin löytää ketjun, kun on niin kauan seurannut keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sen ymmärrän että siitä ketjusta ne tiedot on saatu ja muutenkin tapaus on noilta osin tuttu. Ei se silti ole mikään syy lukita ketjua jos joku siellä paljastaa itsestään (liikaa) asioita. Ihan hyvin se häirikkö on voinut olla joku joka ei edes kirjottele sinne. En siis ymmärrä lukitusta ainakaan tuon syyn perusteella. Samoin pitäisi sitten sulkea esimerkiksi jonkun instatili jos häirikkö saa sieltä tietoja toisesta henkilöstä. Eihän siinä mitään järkeä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikkoon Bojan Cvjetičanin, niin kaikki häntä maailmanlaajuisesti googlettavat löytävät paikalle. Bojan myös
Vierailija kirjoitti:
Tai siihen uuteen. Ajattelin, että jos joku taitava kirjoittaa sitten viestin, jossa ketjun alkuper nimi, uusi nimi, Ladyn nimi ja made in italy, ja selitys tapahtuneelle. Näin he onnekkaasti googlettamalla saattavat hyvinkin löytää perille.💚💙
Mä ajattelin ennen, että toivottavasti saadaan ketjut vielä yhdistettyä. Tämän myötä tajusin viimein, että luojan kiitos siitä, kun näitä ketjuja oli kaksi. Rukoilen aihe vapaa Jumalaa, jotta toinen ketju saadaan auki.
Tumblurissa joku linkkasi T:ltä haastattelun (tämä venäjäksi ilman tekstejä D:) oli kyllä suloinen elekieli paikoittain! Mutta tuossa alussa oli pätkä siitä tämän ketjun alusta linkatusta musiikkivideosta x ray.. On se kyllä hyvä biisi nyt kun uudelleen kuuntelin! ja tuo video siisti! Tässä linkit, jos jotakuta kiinnostaa:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli hän ikään kuin väittää nähneensä ahdistelusähköpostit. No, eihän niitä ole missään julkaistu. Eli henkilö voisi olla RR itse (ollen myös henkilö Tarotar) unohtaen, ettei noin voi sanoa, koska kukaan muu kuin hän ja Tarotar ei ole mitään viestejä nähneet.
Tuo hyvin sekava kirjoitus on ihan höpö höpö. Toivottavasti henkilö ei jatka vainoharhaista sekoiluaan tässä ketjussa. Kannattaa jättää huomiotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne sivuston sääntöjä, mutta tietääkö kukaan että jos ketjua koskeva henkilö tai lähipiiri vaikka pyytää ketjun poistamista niin näin varmaan tapahtuu, vai?
No ei todellakaan. Suomessa on sananvapaus ja sitä ei pelkkä pyyntö kumoa.
Mutta samalla logiikallahan ketjuissa voisi sitten kirjoittaa mitä vain, mutta jostain syystä ketjuja jäähytetään tai suljetaan juuri niiden sisällön takia.
Ei voi kirjoitella mitä vaan törkyä vaan siinä tulee sitten vastaan kunnianloukkaukset ynnä muut. Pelkästään pyynnöllä ei sen sijaan poisteta asiallista ketjua koskien julkisuuden henkilöitä.
Aivan, mutta jos julkisuudenhenkilö ei koe sen sisältöä asiallisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se sisältää Kärtsyn💚
Kyllä se sisältäis, totta kai! Mutta mulla ois toivetta ketjulle, jossa häiritsevät Kärtsy-jutut sais pois. Eli lähinnä hahmon esittämiset. Miksi ne tuntuu olevan Kärtsäfanien juttu? Siis niiden Kärtsäfanuen, joita kiinnostaa K oli Jokereita ja Bojania mukana tai ei.
Minä olen tässä ketjussa, koska Kärtsä kiinnostaa minua eli olen Kärtsäfani. Jokerit ei niinkään. Mainitsemasi toiminta on shippaajien huumoria ja siis tuossa huumorissa ei ole mitään vikaa.
Niin aivan, ja minua kiinnostaisi Jokerien faniketju, mihin sinunlaisesi ette tulisi. Siis en ehdota emoketjun tilalle, vaan ketjuna ylipäätään.
Miksi tulisin Jokereita koskevaan ketjuun, koska en ole heidän fani? Psykoosit on kyllä tulilla, jos luulet, että me Kärtsä fanit tullaan emoketjuun esittämään Kärtsään. Pikkaisen rajaa noihin sun nimimerkki hommeleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne sivuston sääntöjä, mutta tietääkö kukaan että jos ketjua koskeva henkilö tai lähipiiri vaikka pyytää ketjun poistamista niin näin varmaan tapahtuu, vai?
No ei todellakaan. Suomessa on sananvapaus ja sitä ei pelkkä pyyntö kumoa.
Mutta samalla logiikallahan ketjuissa voisi sitten kirjoittaa mitä vain, mutta jostain syystä ketjuja jäähytetään tai suljetaan juuri niiden sisällön takia.
Ei voi kirjoitella mitä vaan törkyä vaan siinä tulee sitten vastaan kunnianloukkaukset ynnä muut. Pelkästään pyynnöllä ei sen sijaan poisteta asiallista ketjua koskien julkisuuden henkilöitä.
Aivan, mutta jos julkisuudenhenkilö ei koe sen sisältöä asiallisena.
Sillä ei ole väliä. Muutenhan esim. poliitikot voisivat poistaa kaiken keskustelun heistä kun nyt ei ole taaskaan asiallista. Asiallisuus ei ole se millä on väliä vaan palstan säännöt ja lopulta laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se sisältää Kärtsyn💚
Miksi tulisin Jokereita koskevaan ketjuun, koska en ole heidän fani? Psykoosit on kyllä tulilla, jos luulet, että me Kärtsä fanit tullaan emoketjuun esittämään Kärtsään. Pikkaisen rajaa noihin sun nimimerkki hommeleihin.
Kiitos😂 Se sama tyyppi solvaa usein Kärtsä faneja.
No tämä ketju sai jäädä, koska pyhä J kirjain pelasti meidät.