Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vähän että onkohan Mikke ollut musavideon ihan virallinen valokuvaaja, siinä mielessä että hänen kuviaan on myös ne joita Warner aikoo käyttää omalla sarallaan mainostuksessa ym. Vai onko hän saanut räpsiä menemään K:n tiimiläisenä kamaa K:n somea varten ym, mutta sitten on ollut lisäksi vielä joku "virallinen" valokuvaaja ottamassa tarpeelliset markkinointikuvat Warnerille.
Onhan nuo Miken ottamat mv-kuvat ihan tarpeeksi hienot että ihan viralliseksi kamaksi soveltuvat.
Miken mv liittyvät on kyllä hienoja. Tykkään tosi paljon K ja T kädet vastakkain- kuvasta. Itsellä sellainen tunne, että M on ainoa kuvaaja, mutta kohta sen näkee.
Joo, kai ens viikolla Warnerkin rupeaa jonkun tilin kautta mainostamaan musavideota (tietääkö joku ennestään miten Warner Suomi yleensä toimii tuottamiensa musavideoiden kanssa? Miten ja missä promoavat?) Sitten nähdään onko heilläkin käytössä Miken kamaa, vai onko oma kuvaaja käytössä. Stillejä itse musavideostakin voisi tietty käyttää myös.
Mitä nyt olen seurannut näitä warnerin tilejä, niin ainakin samalla viikolla on perjantaina julkaistavia sinkkuja mainostettu.
Mun mielestä pitää sit vain tehdä samalla otsikolla mutta perään 2. uudi ketju, jos toi eka pysyy lukittuna.
Mutta ei sitä kannata ainakaan vielä ennen huomista perustaa. Jospa toi vielä tuosta aikeaisi.
Vierailija kirjoitti:
Oisko kannatusta Joker Out - fan pagelle?
Ois!!! Toi ois hyvä nimikin!
N sanoo että uusiakin tulee
Mut mulle se on sinä tai ei mitään
Ei tää oo hyvästi vaan näkemiin
Leikitään että tää menee niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vähän että onkohan Mikke ollut musavideon ihan virallinen valokuvaaja, siinä mielessä että hänen kuviaan on myös ne joita Warner aikoo käyttää omalla sarallaan mainostuksessa ym. Vai onko hän saanut räpsiä menemään K:n tiimiläisenä kamaa K:n somea varten ym, mutta sitten on ollut lisäksi vielä joku "virallinen" valokuvaaja ottamassa tarpeelliset markkinointikuvat Warnerille.
Onhan nuo Miken ottamat mv-kuvat ihan tarpeeksi hienot että ihan viralliseksi kamaksi soveltuvat.
Miken mv liittyvät on kyllä hienoja. Tykkään tosi paljon K ja T kädet vastakkain- kuvasta. Itsellä sellainen tunne, että M on ainoa kuvaaja, mutta kohta sen näkee.
Joo, kai ens viikolla Warnerkin rupeaa jonkun tilin kautta mainostamaan musavideota (tietääkö joku ennestään miten Warner Suomi yleensä toimii tuottamiensa musavideoiden kanssa? Miten ja missä promoavat?) Sitten nähdään onko heilläkin käytössä Miken kamaa, vai onko oma kuvaaja käytössä. Stillejä itse musavideostakin voisi tietty käyttää myös.
Miken ottamat kuvat on olleet sen verran hienoja, et miksi Warner olisi palkannut oman kuvaajan kuvauksiin? Mikken ottama kuva on myös Käärijän syksyn keikkojen taustalla ja Warner on postannut sen sellaisenaan omaan instaansa eli luulen niiden käyttävän Mikken ottamia kuvia muihinkin promojuttuihin. Mikke myös vihjaisi hiljattain, että on aloittamassa jonkun makeen uuden projektin niin voisiko liittyä tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt olen seurannut näitä warnerin tilejä, niin ainakin samalla viikolla on perjantaina julkaistavia sinkkuja mainostettu.
Hm... ja musavideo on vähän isompi juttu kuin "pelkkä" sinkkujulkaisu, ja asia johon on varmasti uponnut ihan hyvä summa rahaa. Niin olisi outoa jos eivät mainostaisi.
Samalla nimellä, shippaajiahan on paljon, ei pelkkä Jo-ketju niin innosta
Ääh mut jos joku pelkkä Joksujen faniketju niin ei sit voi fiilistellä Kärdee. Pitää erikseen mennä johkin muualle. En kyllä tiedä kykenenkö.
Perustakaa uusi yleisketju ja niin, että otsikosta ei jää epäselväksi mitä siellä saa fiilistellä. Vaikka K ja JO fiilistelyketju niin ei rajoitu vain K ja B shippaamiseen vaan kaikkeen molempien artistien yleisfanitukseen. Olisi helpompi pysyä aiheessa.
Boitsu,Kärtsy ja JO fiilistelyketju
Vierailija kirjoitti:
Oisko kannatusta Joker Out - fan pagelle?
Ei pelkät jokerit sytytä.. noh, tässä ketjussa voi fiilistellä kaikkia
Ja just nyt kun tulossa yhteisjuttuja vielä .... Niin yhteisketju sen pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen muun tekis mieli lipaista tota K:n jätskiä🤭
Uuuuuuh.....🙋🙋🙋🙋🙋
Mun tekis mieli lipasta ehdottomasti, näyttää niin hyvältä... Myös Jere näyttää ja mieluusti lipaisisin häntäkin. Noita sulosia hyvin muodostuneita huulia. Ja poskia. Ja ja ...
Vierailija kirjoitti:
Samalla nimellä, shippaajiahan on paljon, ei pelkkä Jo-ketju niin innosta
Mua kiinnostais! Siis oon shippaaja kans, mutta tuntuu, että mulla on paljon enemmän yhteistä niiden kanssa, joita kiinnostaa eniten JO ja Bojan, sekä myöskin K, eikä vain päin vastoin.
Mäkin haluan Boitsu & Kärtsy yhdessä ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miken ottamat kuvat on olleet sen verran hienoja, et miksi Warner olisi palkannut oman kuvaajan kuvauksiin? Mikken ottama kuva on myös Käärijän syksyn keikkojen taustalla ja Warner on postannut sen sellaisenaan omaan instaansa eli luulen niiden käyttävän Mikken ottamia kuvia muihinkin promojuttuihin. Mikke myös vihjaisi hiljattain, että on aloittamassa jonkun makeen uuden projektin niin voisiko liittyä tähän?
Ihan vaan siitä syystä että isoilla firmoilla on yleensä tällaisille projekteille omat systeeminsä, joihin kuuluu vakkarihenkilöstö ja siihen liittyvä sisäinen logistiikka. Ei olisi siis kyse siitä miten hyvä kuvaaja Mikke on. Markkinointituottajalla saattaa olla tiukka tekninen lista siitä millaiset kuvat tarvitaan juuri siihen sun tähän tarkoitukseen, ja hänellä on sitten se vakiovalokuvaaja joka ymmärtää tarkalleen mitä tuottaja haluaa.
Tai sitten he menevät vähän rennommalla linjalla tämän projektin kanssa, jolloin systeemin ulkopuolinenkin kuvaaja sopii hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten analysoitu kenen kasvot näkyvät sumeasti taustalla tässä mv kuvassa, T:n pään takana: https://64.media.tumblr.com/655a0a110a4edffddf49d082b8926c44/5567a25fe9…
Muutenkin kaikenlaista epämääräistä sumeaa taustalla, oisko auton takavalo tuolla nurkassa, sit joku ihmeen putki tai tanko ylhäällä.
Mä nään Tommyn pään takana tai vasemmalla puolella päästä kuvaajan. Minusta siinä on siis miehen kasvot, ja miehellä kamera peittää toisen silmän 🧐
Kyllä K kuuluu ehdottomasti JO jengiin, oli shippaajia tai ei! Jos emoketju ei aukea huomenna, niin ehdotan uutta ketjua. Muuten sabotoija(t) yrittää saada tämänkin ketjun lukkoon. Nyt on tilanne se, että pitäisi vaan malttaa olla antamatta minkäänlaista huomiota sellaisille kommentoijille.
Pelkään pahoin et yks ketjun moneksi eri nimimerkiksi jakautunut vakkari on tämän takana.