Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
3881/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Tommy on tykännyt K&H pyllistyskuvasta heti tuoreeltaan julkaisun jälkeen. Tämä on tieto. En tiedä millä todistaisin, muuta kun jos etsis mun viestin emoketjusta 16.8 klo 7, kun olin varmistanut mysteerimiehen Tommyksi. 😆 Mainitsin jo siinä viestissä T:n tykänneen kyseisestä kuvasta, mut ei se ketään silloin kiinnostanut. 😀 Kaikki vaan yritti puhua sen Bojaniksi. 🤭

Vierailija
3882/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Tommy on tykännyt K&H pyllistyskuvasta heti tuoreeltaan julkaisun jälkeen. Tämä on tieto. En tiedä millä todistaisin, muuta kun jos etsis mun viestin emoketjusta 16.8 klo 7, kun olin varmistanut mysteerimiehen Tommyksi. 😆 Mainitsin jo siinä viestissä T:n tykänneen kyseisestä kuvasta, mut ei se ketään silloin kiinnostanut. 😀 Kaikki vaan yritti puhua sen Bojaniksi. 🤭

Uskon sinua heti! :D On se hauskempi uskoa tällaiseen kuin nipottaa! Saisimme varmasti enemmän tuulta K/T purjeisiimme jos saisimme heistä jotain behind the scenes klippejä... Pidetään sormet ristissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3883/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli muuten hauskaa, miten T:n henkilöllisyys keksittiin parissa tunnissa mysteerimies kuvan perusteella! Oi niitä aikoja.. 

Vierailija
3884/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä on palstalla Tommy-fani niin ei jää tällaiset asiat pimentoon :D.

Vierailija
3885/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli muuten hauskaa, miten T:n henkilöllisyys keksittiin parissa tunnissa mysteerimies kuvan perusteella! Oi niitä aikoja.. 

Se oli kieltämättä hauska leikki. 😄 Muistan, kuinka olin ihan huonona, kun palstan aukeamista piti odottaa päästäkseen jakamaan päätelmänsä. 😆

Ite oon seurannut Tommya muotihörhöilyjen takia, en edes oikeastaan tiennyt olevan artisti ennen tätä Kärde yhteistyötä. Mut nyt oon sivistynyt silläkin saralla.

Vierailija
3886/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3887/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä on palstalla Tommy-fani niin ei jää tällaiset asiat pimentoon :D.

Siis mä en edes oo tää varsinainen Tommy-fani, vaan seurannut muiden juttujen takia tyyppiä. Silloin yöllä näin muistaakseni jodelissa jonkun heittäneen Tommyn nimen ilmoille ja olin ihan että wtf, makes sense. Riitti kun kävi tsekkaan sen paidattomat kuvat.

Vierailija
3888/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Näin juuri jonkin K:n fanitilillä stooreissa selitystä jostain Twitter-draamasta. Ilmeisesti L:n fanit olivat tylyttäneet muita kilpailijoita heidän reaktiostaan L:n voittoon viisuissa 💀 Luke Black oli jopa vastannut ja puolustanut sitä, miksi juoksi K:n luokse (hän ei tuntenut L:ää ja halusi lohduttaa K:ta). L-fanit olivat jopa antaneet arvosanat kaikille kilpailijoiden reaktioille.. 4kk viisujen jälkeen... En ole ikinä nähnyt näin huonoja voittajia 😂

Vierailija
3889/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kavereistani on ulkomailla ja olen yrittänyt osalle vähän mainostella Kärtsää, Jokereita ja Siddhartaa, ilman suurempaa menestystä, vaikka joukossa onkin mm. monia räppi-ihmisiä. Suurin osa ei siis ole koskaan kuullutkaan edes Kärtsästä. Mutta tänään kävi ilmi, että venäläinen kaverini diggaa Tommy Cashista ja jotenkin tämä olisi pitänyt melkein arvata hänen kohdallaan. :)

Vierailija
3890/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kavereistani on ulkomailla ja olen yrittänyt osalle vähän mainostella Kärtsää, Jokereita ja Siddhartaa, ilman suurempaa menestystä, vaikka joukossa onkin mm. monia räppi-ihmisiä. Suurin osa ei siis ole koskaan kuullutkaan edes Kärtsästä. Mutta tänään kävi ilmi, että venäläinen kaverini diggaa Tommy Cashista ja jotenkin tämä olisi pitänyt melkein arvata hänen kohdallaan. :)

Jes! Siinä onkin rako markkinoida! 💪💪

Vierailija
3891/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Näin juuri jonkin K:n fanitilillä stooreissa selitystä jostain Twitter-draamasta. Ilmeisesti L:n fanit olivat tylyttäneet muita kilpailijoita heidän reaktiostaan L:n voittoon viisuissa 💀 Luke Black oli jopa vastannut ja puolustanut sitä, miksi juoksi K:n luokse (hän ei tuntenut L:ää ja halusi lohduttaa K:ta). L-fanit olivat jopa antaneet arvosanat kaikille kilpailijoiden reaktioille.. 4kk viisujen jälkeen... En ole ikinä nähnyt näin huonoja voittajia 😂

Loreenia fanaattisimmalla tavalla fanittavat Twitterissä ei ole lopettanut tätä missään vaiheessa. 😅

Vierailija
3892/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JO:n uudesta singlestä: https://www.tumblr.com/formulalakana/727872778051665920

ajatuksia?

Vierailija
3893/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ajatuksia?

Mietin vaan, että minkä ikäiselle yleisölle kappale on suunnattu?

Vierailija
3894/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ajatuksia?

Mietin vaan, että minkä ikäiselle yleisölle kappale on suunnattu?

Niinpä... Haluan mieluummin uuden biisin... Ehkä tuo tieto on jo vanhentunut? Jos ko. biisistä tiedettiin jo toukokuussa... Oliko tuo norjalainen artikkeli uusi? Olisivatko artikkelia valmistellessaan varmistaneet tietoa JO:n puolelta?

Vierailija
3895/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ajatuksia?

Rukoilen ja toivon, että tämä ei ole se 15.9 mainostettava uusi biisi. Siis tokihan Umazane Mislistä on enkkuversio tulossa, mutta en haluaisi sen olevan juuri tuo uusi.

Vierailija
3896/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ajatuksia?

Rukoilen ja toivon, että tämä ei ole se 15.9 mainostettava uusi biisi. Siis tokihan Umazane Mislistä on enkkuversio tulossa, mutta en haluaisi sen olevan juuri tuo uusi.

Costellolla huomenna keikka Helsingissä.

Vierailija
3897/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää viikko. Vielä viikko.🤪

Tänään saisi kyllä luvan tulla jotain ICIP-teaseria, suihkukohtaus on jo melkein puhkikatsottu 😅

Vierailija
3898/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää viikko. Vielä viikko.🤪

Tänään saisi kyllä luvan tulla jotain ICIP-teaseria, suihkukohtaus on jo melkein puhkikatsottu 😅

Kyllä! manifestoidaan suihkukohtauksesta seuraava kohtaus! 

Vierailija
3899/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ajatuksia?

Onko tuo varma tieto, että on tulossa? Vai olisivatko vaihtaneet mieltään?

Vierailija
3900/20844 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostiko joku apolloon liput? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi