Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
3841/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IL tehnyt lehtijutun H:sta oikealla nimellä 😬 se nyt oli arvattavissa, kun ne jumppa videot lähtivät kiertoon..

Tuskin oli tehty ilman että H:lta kysytty onko se Ok. Kun kollegaltakin oli saatu kommentti juttuun.

Jos tarpeeksi moni valittaa nyt asiasta, video varmaan poistuu kuten Valion video konsanaan.

Vierailija
3842/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IL tehnyt lehtijutun H:sta oikealla nimellä 😬 se nyt oli arvattavissa, kun ne jumppa videot lähtivät kiertoon..

Tuskin oli tehty ilman että H:lta kysytty onko se Ok. Kun kollegaltakin oli saatu kommentti juttuun.

Niinpä.. toivotaan! Minulle hän on aina H, Ellen ala jumppaamaan tv:n edessä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3843/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

American Russians - Tommyn ja Ilya Prusikinin (Little Big) minisarjan kaikki jaksot.

Siltä varalta että joku ei oo vielä nähnyt.

https://youtube.com/playlist?list=PLmqFgOKecSVABG5HEek-K3Nd0Uj7km3Ao&si…

Julkaistu 7 vuotta sitten.

Vierailija
3844/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä T vielä valkoisine kynsineen:

https://www.tumblr.com/chainsawgutsfuck1968/727751216733487104/i-want-h…

Jonkun pitää tehdä aikajana-analyysi T:n ja K:n valkoisista kynsistä 😂 käyttöikä T niitä enemmän kuin tuon yhden kerran? Olisiko K voinut inspiroitua niistä? K käytti todella paljon valkoista kynsilakkaa pari vuotta sitten!

Heh, tästä tuli mieleen mun oma aivopieru tältä aamulta. Mun yhen eksän nimi alkaa Tllä (ei siis ole mikään Tommy/Tommi kuitenkaan) ja sillä on vähän samanlainen ulkoinen olemus kuin Tommyllä, varsinki tuossa kuvassa olevan Tommyn kanssa. Löysin viikonloppuna siivotessa sen tavaroita ja mietin että pitääpä laittaa sille viestiä. Tänään aamulla sitten sujuvasti kutsuin sitä Tommyksi kun sanoin kaverilleni että pitäisi olla siihen yhteyksissä että sais nuo tavarat palautettua ja muutenkin vähän kyseltyä että mitä kuuluu. En edes tajunnut sitä ennenku kaveri kysy että niin kuka Tommy, ei hän sellaista eksää mulla muista. 😂😂😂

Mä taas fanitan kahta Tommya, toisen sukunimi alkaa C:llä ja toisen J:llä. Mä meen niiden kanssa kohta ihan sekasin. Kaikkein hulluinta on että kun kattelen Tommy C:n kuvia niin on semmonen tunne kuin pettäisin Tommy J:ta. 🤪 Pitäskö mennä hoitoon?

Vierailija
3845/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.. toivotaan! Minulle hän on aina H, Ellen ala jumppaamaan tv:n edessä 😂

Jumppaohjelman suosio nousee yllättävästi uuden vetäjän myötä. 😅

Vierailija
3846/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarpeeksi moni valittaa nyt asiasta, video varmaan poistuu kuten Valion video konsanaan.

Sekö Oddlygood-video? Minkähän takia se on poistettu? En oo tiennykään

Vierailija
3847/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö Oddlygood-video? Minkähän takia se on poistettu? En oo tiennykään

Saamansa kritiikin varmaan, koska tosiaan yli viikon sai olla siellä rauhassa.

Vierailija
3848/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päivän myöhässä aiheesta, mutta siihen Oddlygood videoon liittyen, että tajuatteko sitä mitä siinä tapahtuu ennen kuin K soittaa managerille? Mä en tajuu, että mihin ne juhannus, ruotsi, suomen lippu laatikossa yms. viittaa 😆

Vierailija
3849/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päivän myöhässä aiheesta, mutta siihen Oddlygood videoon liittyen, että tajuatteko sitä mitä siinä tapahtuu ennen kuin K soittaa managerille? Mä en tajuu, että mihin ne juhannus, ruotsi, suomen lippu laatikossa yms. viittaa 😆

En mäkään sitä juonikaarta ymmärtänyt 😅 mutta tajuttoman hauska K:n ilmeiden ansiosta kuitenkin!

Vierailija
3850/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n tiktokissa Frank teki paluun! 💚💚💚 tuo oli kyllä hauska, ja toi nostalgiat viisuajalta 😇

Vierailija
3851/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:n tiktokissa Frank teki paluun! 💚💚💚 tuo oli kyllä hauska, ja toi nostalgiat viisuajalta 😇

https://www.tumblr.com/follivora/727796493650739200/jere

Vierailija
3852/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään sitä juonikaarta ymmärtänyt 😅 mutta tajuttoman hauska K:n ilmeiden ansiosta kuitenkin!

Selaa tiktokkia ja varmaan oikeasti vähän muunlaisia videoita kuin Suomen ja Ruotsin juhannuksesta..😂 Ja sit tulee vastaan Oddlygood-video ja tajuaa sen olevan suomalainen brandi. Näin mä sen näkisin.

Vierailija
3853/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häärijän toisiksi viimeinen stoori instassa. Ihana tuo, miten Tommy ja Jesse juoksee paikalle cccn aikana. 💚

Vierailija
3854/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 8 päivää jäljellä. Huomenna päästään siihen että on enää yksi viikko jäljellä.

Tuliskohan tässä välissä vielä pikkuriikistä teaser-klippiä musavideosta? Virallista päivämäärän julkaisua ei myöskään ole vielä kummankaan instagramissa, niin sen nyt ainakin pitäisi tulla ihan lähipäivinä. 

Vierailija
3855/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt 8 päivää jäljellä. Huomenna päästään siihen että on enää yksi viikko jäljellä.

Tuliskohan tässä välissä vielä pikkuriikistä teaser-klippiä musavideosta? Virallista päivämäärän julkaisua ei myöskään ole vielä kummankaan instagramissa, niin sen nyt ainakin pitäisi tulla ihan lähipäivinä. 

Niinpä!! Luulisin että jotain voisi huomenna tulla.. ja ehkä ensi viikolla joka päivä jokin murunen 👀

Vierailija
3856/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häärijän toisiksi viimeinen stoori instassa. Ihana tuo, miten Tommy ja Jesse juoksee paikalle cccn aikana. 💚

Ois kivaa päästä joskus Tommyn keikalle! Sen verran energiseltä näyttää tuo meno 🙂

Vierailija
3857/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kivaa päästä joskus Tommyn keikalle! Sen verran energiseltä näyttää tuo meno 🙂

Olen jo päättänyt, että kun hän seuraavan Viron keikkansa julkaisee, on sinne mentävä. Suomi olisi totta kai upeampi, mutta Viro ehkä todennäköinen.

Vierailija
3858/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo päättänyt, että kun hän seuraavan Viron keikkansa julkaisee, on sinne mentävä. Suomi olisi totta kai upeampi, mutta Viro ehkä todennäköinen.

Joo, niin lähden minäkin! Pakkohan tuo on nähdä livenä 😊

Vierailija
3859/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukana! Melkein jo nolottaa, miten paljon oon sen tuotantoa veivannut tässä muutaman viikon aikana.

Vierailija
3860/20844 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kanssa lähtee! Että Tommy, ei kun julkaisemaan sitä keikkaa. Kyllä me tullaan.