Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vähän on kepeämpi Benjaminin syyskiertueen aikataulu kuin Kärtsän. 13 keikkaa versus K:n lähes 40 keikkaa. 😨
Samaa katsoin! 😅😅 on K:lla aika kova meno vielä päällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan se ICIP julkaistaan? Varmaan se tieto on jo täällä mutta en ehdi nyt lukea ketjua. Tajusin nimittäin just että oon sillon perjantaina 12 tuntia kestävällä lennolla!
Spotifyhyn biisit tulee kai aina kellon lyödessä keskiötä, eli siihen on itseasiassa vain 6,5 päivää jäljellä. Mv:stä ei tietoa, jos se tosiaan tulee samana päivänä niin luultavasti johonkin kellonaikaan kun porukka on hereillä.
Kiitos! Pitää sit vaan kytätä kännykkää aina kun pystyy. Mun isäntäperhe siellä perillä saattaa ihmetellä miks mä tuijotan vaan koko ajan suomalais-virolaista räppäriyhteistyötä, toivottavasti eivät loukkaannu 😊
Vautsi! Onnea matkaan ja nauti vaihdosta 💚 levitä K:n ilosanomaa kohdemaahankin 😂
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne Jokerit voisi Alessandran kanssa lyöttäytyä yksiin, se biisi jo kiinnostaisikin. 🙃
Sepäs... 😬 Costellot ja la zarrat ei minua niinkään kiinnosta.. haluaisin myös A/K yhteisbiisin joskus! He tulivat todella hyvin juttuun viisuissa, ja ovat olleet yhteydessä sen jälkeenkin
Tallinnassa 13.9. Tommyn ilmainen pop-up -keikka, with a special guest 👀
https://www.instagram.com/p/CwnM-IwN4_X/?utm_source=ig_web_copy_link&ig…
Vierailija kirjoitti:
Tallinnassa 13.9. Tommyn ilmainen pop-up -keikka, with a special guest 👀
https://www.instagram.com/p/CwnM-IwN4_X/?utm_source=ig_web_copy_link&ig…
Korjaan, surprise guest. Aaanyway, kukahan voisi olla? 🧐
Jaaha, eiköhän lähdetä Tallinnaan! 🤩 Lyhyeksi se jää nyt Kärden loma, ei se oo kuin viikon. 😄
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, eiköhän lähdetä Tallinnaan! 🤩 Lyhyeksi se jää nyt Kärden loma, ei se oo kuin viikon. 😄
Mut.. voisko olla mahdollista että se ei olekaan Käärijä?
Ei kai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai?
Kaikkihan on mahdollista, mut miks just nyt olis joku muu? Aika volyymilla ovat kumpikin promonneet tota biisiä, niin pitäisin hyvinkin mahdollisena et on K.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan se ICIP julkaistaan? Varmaan se tieto on jo täällä mutta en ehdi nyt lukea ketjua. Tajusin nimittäin just että oon sillon perjantaina 12 tuntia kestävällä lennolla!
Spotifyhyn biisit tulee kai aina kellon lyödessä keskiötä, eli siihen on itseasiassa vain 6,5 päivää jäljellä. Mv:stä ei tietoa, jos se tosiaan tulee samana päivänä niin luultavasti johonkin kellonaikaan kun porukka on hereillä.
Kiitos! Pitää sit vaan kytätä kännykkää aina kun pystyy. Mun isäntäperhe siellä perillä saattaa ihmetellä miks mä tuijotan vaan koko ajan suomalais-virolaista räppäriyhteistyötä, toivottavasti eivät loukkaannu 😊
Vautsi! Onnea matkaan ja nauti vaihdosta 💚 levitä K:n ilosanomaa kohdemaahankin 😂
Kiitos! Ja totta kai yritän käännyttää niin monta ihmistä kun pystyn 😅
Ei kun risteilyä varaamaan. Ihan siitä huolimatta, onko se yllätys K vai ei. Kivahan se olisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun risteilyä varaamaan. Ihan siitä huolimatta, onko se yllätys K vai ei. Kivahan se olisi.
Onko tää vähän niinku Tavastialla saattoi olla Bojan tai Ei-Bojan niin nyt Tommyn keikalle menee sitten Käärijä tai Ei-Käärijä? 😅 (Mä veikkaan että se on kyllä Käärijä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää vähän niinku Tavastialla saattoi olla Bojan tai Ei-Bojan niin nyt Tommyn keikalle menee sitten Käärijä tai Ei-Käärijä? 😅 (Mä veikkaan että se on kyllä Käärijä)
Jep, kunnon deja vu 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää vähän niinku Tavastialla saattoi olla Bojan tai Ei-Bojan niin nyt Tommyn keikalle mene sitten Käärijä tai Ei-Käärijä? 😅 (Mä veikkaan että se on kyllä Käärijä)
Voi sitä ei-Käärijä rukkaa, jos hän sinne menee. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai?
Ajattelin ensin että voisi ihan yhtä hyvin olla joku muu, jos kyseessä on aikoja sitten buukattu peruskeikka, joka on järjestetty ennen kuin ICIP:n julkaisupäivä edes päätettin. Mutta tuommoinen pop-up juttu, jolla ei välttämättä ole yhtä pitkää järjestelyaikaa kuin tavallisilla keikoilla... nyt olen enemmän sillä kannalla että K on vieraana, ja että tämä on joku juttu joka on varta vasten järkkäilty niin että se on juuri ennen biisin julkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Eikös malediivien lomakin ollut vain viikon? Ehkä se on niitä ihmistyyppejä jotka eivät edes hirveän kauaa jaksa pitää lomaa yhteen putkeen, vaan hinku on jo takaisin puuhastelemaan työjuttuja porukalla (ja esiintymis-dopamiinia saamaan).
No ei siellä kelitkään näytä hellivän, että kotiinpäin vaan.
Apua!!! Miettikää sitä yhteisesitystä!!!
Nyt heillä on aikaa tehdä koreografiaa, ja yleisö koostuu faneista... Lisäksi mv:tä on jo mainostettu noilla eroottissävytteisillä matskuilla... 🤭
Olihan Allen walkerilla ja K:lla se aika nopealla varoitusajalla tehty raitiovaunukeikka.. ehkä tämä on saman tyyppinen 💚
Omg! Lidl on tehnyt kaupallisen yhteistyön H:n kanssa! 😂 tämä on täydellistä!
Härtsällähän oli jo viisujen aikaan yhteistyö Lidlin kanssa tiktokissa.
"Kääriä"