Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
321/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi K:n keikkakuvat eivät ole itselleni yhtään mielenkiintoisia eri keikoilta, ei niissä ole koskaan mitään uutta katsottavaa.

Jokereilla sentäs vaihtuu vaatteet! En tajua miksi noista samoista kuvista joku jaksaa olla niin innoissaan.

Siis joo, on kuuma (vaikka ei edes joka kuvassa ole) ja saattaa olla se kiva hymy siellä, mutta kun ed keikalta oli täysin samat niin. . .

Mut eipä siinä, jos joku ei tarvitse niissä mitään uutta.

Makuja on monia.

Kyllähän Käärijällä vaihtuu jos ei vaatteet niin asusteet, hatut, korut, meikki.. ja vaihtelua tuo myös: onko tanssijat vai ei, onko Häärijä mukana, Jesse ja minkälaiset välispiikit on.

Häärijälläkin ollut lavalla ties mitä, keltaisesta bolerosta lähtien.

Wau, korvikset vaihtuu...! :)

Vierailija
322/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikäläisellä alkaa tulla 4 kuukautta K fanitusta täyteen. Se alkoi siitä, kun vihdoin ja viimein päätin ottaa selvää, kuka tämä meidän euroviisuartisti oikein on. Penkosin kaikkia haastatteluita ja videoita netistä ja menetin ilmeisesti järkeni. sitten kun aloin kuunnella niitä sen vanhempia biisejä niin paluuta ei enää ollut. Ja tässä minä olen tänään, ekaa kertaa elämässäni tilanteessa, jossa odotan kenenkään artistin musiikkivideota ja biisijulkkareita kuin kuuta nousevaa ja saan jotain ihme kiksejä noista poika/poika kuvista (joita en ennen euroviisuja vielä kaivannut).

Häpeäkseni voin sanoa, että löysin K:n vappuna kun kuulin CCC:n ekaa kertaa opiskelijabileissä.. en tiedä miten selvisin koko kevään kuulematta sitä.. sitten sain tietää, että se on meidän viisubiisi. Vasta finaali viikolla siis hyppäsin tähän viisuhuuman (kun en ole ikinä ennen katsonut) ja katsoin viisut! Nyt seuraan K:n uraa ja kannustan matkalla! 💪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi K:n keikkakuvat eivät ole itselleni yhtään mielenkiintoisia eri keikoilta, ei niissä ole koskaan mitään uutta katsottavaa.

Jokereilla sentäs vaihtuu vaatteet! En tajua miksi noista samoista kuvista joku jaksaa olla niin innoissaan.

Siis joo, on kuuma (vaikka ei edes joka kuvassa ole) ja saattaa olla se kiva hymy siellä, mutta kun ed keikalta oli täysin samat niin. . .

Vähän sama fiilis, ei kyllä pelkästään vaatteiden takia, vaan viisi tyyppiä hillumassa keskenään saa aikaan enemmän kiinnostavia tilanteita kuin yksi. Toki Kärtsälläkin lavalla tuplaajia yms, mutta vähän eri juttu.

Mulla on just päinvastoin. Mä nukahdan pystyyn Jokereiden keikkapätkistä ja kuvista, vaikka musaa jossain määrin jaksan kuunnellakin. On vaan niin perinteistä bändiestetiikkaa, ettei herätä tunteita.

Vierailija
324/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikäläisellä alkaa tulla 4 kuukautta K fanitusta täyteen. Se alkoi siitä, kun vihdoin ja viimein päätin ottaa selvää, kuka tämä meidän euroviisuartisti oikein on. Penkosin kaikkia haastatteluita ja videoita netistä ja menetin ilmeisesti järkeni. sitten kun aloin kuunnella niitä sen vanhempia biisejä niin paluuta ei enää ollut. Ja tässä minä olen tänään, ekaa kertaa elämässäni tilanteessa, jossa odotan kenenkään artistin musiikkivideota ja biisijulkkareita kuin kuuta nousevaa ja saan jotain ihme kiksejä noista poika/poika kuvista (joita en ennen euroviisuja vielä kaivannut).

Olen hyvin samassa tilanteessa. Jännä, että olen Tommya fanittanut pitkään mutta silti, kun tutustuin K hon, ei käynyt pienessä mielessäkään heidän yhteistyö. Vaikka heti, kun sitä alettiin spekuloimaan, multa meinasi lähteä järki, kun ymmärsin, miten hieno homma se olisi.

Kotimaisista artisteista mun on ollut aina tosi vaikea innostua tai löytää tarttumapohjaa, mutta K n kanssa ei kyllä aikaa tarvinnut. Iski heti ja samalla tiellä ollaan.

Joo, hyi ei jotkin Benjaminit. 

Vierailija
325/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut K n yhdeksällä keikalla, ja jokainen on kyllä aivan erilainen tavalla tai toisella. Ehkä sitä ei kaikki saa irti noista kuvista, mutta ehdottomasti ei ole kertaakaan tuntunut, että hei, tälläsellä keikalla olen jo ollut. Jokereiden keikkaa Tavastialla myös odotan. Niin ja Tommy, manifestoin sinua ehdottomasti keikalle Suomeen.

Vierailija
326/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuja on monia.

Kyllähän Käärijällä vaihtuu jos ei vaatteet niin asusteet, hatut, korut, meikki.. ja vaihtelua tuo myös: onko tanssijat vai ei, onko Häärijä mukana, Jesse ja minkälaiset välispiikit on.

Häärijälläkin ollut lavalla ties mitä, keltaisesta bolerosta lähtien.

Wau, korvikset vaihtuu...! :)

Ne kuvat ei ehkä sulle tuo mitään, mutta K on niin kuvauksellinen ja kasvoiltaan kaunis, että hyvin usein eri keikoilta tulee niitä upeita lähikuvia kasvoista siinä juuri oikeassa asennossa... Luluxa on esimerkiksi tehnyt fanikuvia sellaisista. Minä pidän niistä upeista tilannekuvista eniten!

Vierailija
327/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on KääriJä eikä mikään Kääriä!

Vierailija
328/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin samassa tilanteessa. Jännä, että olen Tommya fanittanut pitkään mutta silti, kun tutustuin K hon, ei käynyt pienessä mielessäkään heidän yhteistyö. Vaikka heti, kun sitä alettiin spekuloimaan, multa meinasi lähteä järki, kun ymmärsin, miten hieno homma se olisi.

Kotimaisista artisteista mun on ollut aina tosi vaikea innostua tai löytää tarttumapohjaa, mutta K n kanssa ei kyllä aikaa tarvinnut. Iski heti ja samalla tiellä ollaan.

Siis ihan sama juttu! Kuuntelin esim sitä viulunkieltä ja tajusin että se osuu jotenkin täydellisesti mun kuulohermoon! Harmitti oikeen, kun en ollut kuullut Ksta aiemmin. Ja se Kn kyky tehdä asioista kultaa mihin se koskee, tarjoo mitä en tiennyt edes kaipaavani, kuten tämä yhteistyö. Ja euroviisuaikaan en todellakaan miettinyt mitään tälläsiä Kn varalle.

Vierailija
329/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama fiilis, ei kyllä pelkästään vaatteiden takia, vaan viisi tyyppiä hillumassa keskenään saa aikaan enemmän kiinnostavia tilanteita kuin yksi. Toki Kärtsälläkin lavalla tuplaajia yms, mutta vähän eri juttu.

Mulla on just päinvastoin. Mä nukahdan pystyyn Jokereiden keikkapätkistä ja kuvista, vaikka musaa jossain määrin jaksan kuunnellakin. On vaan niin perinteistä bändiestetiikkaa, ettei herätä tunteita.

Minulla on vähän samat fiilikset.. ja tämä koskee kaikkia bändejä. En ole ikinä fanittanut mitään bändiä, ja näin ulkopuolelta se meno näyttää -minulle- hyvin samankaltaiselta. Ehkä jos olisin tykästynyt johonkin jäseneen samalla tavalla kuin K:hon, ehkä näkisin bändin eri tavalla... Mutta K:n lavakarisma on -minulle- jotain todella erityistä, mitä en ole ennen nähnyt. Nämä ovat makuasiota

Vierailija
330/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙈🙈🙈 Minä olen syyllinen! 🙈🙈🙈

Kadonnut J listalle! (Jos se olisi)

Vierailija
331/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadonnut J ja Tommy aamukahvilla Vantaalla kuulostaa melkein ficciainekselta.

Vierailija
332/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan sama juttu! Kuuntelin esim sitä viulunkieltä ja tajusin että se osuu jotenkin täydellisesti mun kuulohermoon! Harmitti oikeen, kun en ollut kuullut Ksta aiemmin. Ja se Kn kyky tehdä asioista kultaa mihin se koskee, tarjoo mitä en tiennyt edes kaipaavani, kuten tämä yhteistyö. Ja euroviisuaikaan en todellakaan miettinyt mitään tälläsiä Kn varalle.

Joo! Pin K:n vanhasta tuotannosta myös! Minun lempparini on menestynyt yksilö 🔥

Rakastan huutaa mukana sitä raskasta osuutta: " kun mä huudan musta te huudatte piti tulla, musta piti tulla!" Siinä purkautuu viikon stressit 😂

Vierailija
333/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadonnut J ja Tommy aamukahvilla Vantaalla kuulostaa melkein ficciainekselta.

Totta! En ajatellut että J on myös palstan päähenkilö 🙈

Vierailija
334/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo! Pin K:n vanhasta tuotannosta myös! Minun lempparini on menestynyt yksilö 🔥

Rakastan huutaa mukana sitä raskasta osuutta: " kun mä huudan musta te huudatte piti tulla, musta piti tulla!" Siinä purkautuu viikon stressit 😂

Mullakin menestynyt yksilö ja paidaton riehuja on sellasia raivonpurkausbiisejä. Tommy on muuten tehnyt yhden vastaavan raivobiisin, löytyy spotifyista nimellä rawr.

Vierailija
335/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut K n yhdeksällä keikalla, ja jokainen on kyllä aivan erilainen tavalla tai toisella. Ehkä sitä ei kaikki saa irti noista kuvista, mutta ehdottomasti ei ole kertaakaan tuntunut, että hei, tälläsellä keikalla olen jo ollut. Jokereiden keikkaa Tavastialla myös odotan. Niin ja Tommy, manifestoin sinua ehdottomasti keikalle Suomeen.

Olen kateellinen! Itse en ole livenä vielä nähnyt.. näen Jokerit livenä ennen K:ta, vaikka K on reissannut koko kesän ympäri Suomea 😅

Vierailija
336/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos Tommyn seuraavan biisin nimi olisin Mees seinale.

Vierailija
337/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän samat fiilikset.. ja tämä koskee kaikkia bändejä. En ole ikinä fanittanut mitään bändiä, ja näin ulkopuolelta se meno näyttää -minulle- hyvin samankaltaiselta. Ehkä jos olisin tykästynyt johonkin jäseneen samalla tavalla kuin K:hon, ehkä näkisin bändin eri tavalla... Mutta K:n lavakarisma on -minulle- jotain todella erityistä, mitä en ole ennen nähnyt. Nämä ovat makuasiota

Mä taas en ole koskaan kokenut, että on tavallaan ok sekoittaa fanitus ja musiikki keskenään. En tosin muutenkaan ole ihminen, joka fanittaa ketään helpolla. en ikinä fanittais Käärijää - enkä Jokereita - yksittäisinä artisteina siis mennen ihmisiin, mutta K&B -saagaa aloin FANITTAA :D

Mulle bändeissä on aina ollut oleellisinta ja tärkeintä musiikki, ei ihastuminen soittajiin. Jotenkin se on minusta tosi typerää. 

En nytkään koe, että fanittamisaspekti on tuonut itselleni mitään hyvää tässä keississä, mutta niin sitä vain mukana ollaan ja voin sanoa, että rakastuin Bojaniin :) Ja nyt ainaskin vähän fanitan häntä :) Se on hassua, kun olen tuplat hänen ikäisensä! 

Mutta sairaalloisen kiinnostunut sitä on sen joka liikkeestä, mutta uskoisin näin olevan siksi, että odotan, millainen kaksikon jälleennäkeminen ja on ja sitä varten pitää olla perillä kaikesta. Niin se on sitten johtanut tällaiseen fanittamisen kaltaiseen olotilaan. Huoh.

Vierailija
338/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä eilen ehdotti sellaista iltaa Tavastialla, jossa olisi K n ja Tommyn keikat peräkkäin. Välinumerona toki heidän yhdessä vetämä icip sen kolmisen kertaa.

Jos tällainen tulisi, niin ottakaa minun kaikki rahat vaikka.

Vierailija
339/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa jos Tommyn seuraavan biisin nimi olisin Mees seinale.

Olisipa. Kertoisi Helsingin vierailustaan.

Vierailija
340/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en ole koskaan kokenut, että on tavallaan ok sekoittaa fanitus ja musiikki keskenään. En tosin muutenkaan ole ihminen, joka fanittaa ketään helpolla. en ikinä fanittais Käärijää - enkä Jokereita - yksittäisinä artisteina siis mennen ihmisiin, mutta K&B -saagaa aloin FANITTAA :D

Mulle bändeissä on aina ollut oleellisinta ja tärkeintä musiikki, ei ihastuminen soittajiin. Jotenkin se on minusta tosi typerää. 

En nytkään koe, että fanittamisaspekti on tuonut itselleni mitään hyvää tässä keississä, mutta niin sitä vain mukana ollaan ja voin sanoa, että rakastuin Bojaniin :) Ja nyt ainaskin vähän fanitan häntä :) Se on hassua, kun olen tuplat hänen ikäisensä! 

Mutta sairaalloisen kiinnostunut sitä on sen joka liikkeestä, mutta uskoisin näin olevan siksi, että odotan, millainen kaksikon jälleennäkeminen ja on ja sitä varten pitää olla perillä kaikesta. Niin se on sitten johtanut tällaiseen fanittamisen kaltaiseen olotilaan. Huoh.

Tuo on mielenkiintoinen näkemys!

Minä olen aina itse ollut huono kuuntelemaan musiikkia.. en ole oikeastaan ikinä fanittanut artistia ihmisenä enkä ollut uskollinen vain hänen musiikilleen yms. K on siinä mielessä minulle erityinen, että pidän hänen persoonastaan, ulkonäöstään, asenteestaan ja lopulta myös musiikistaan... Olisi varmaan parempi pitää musiikki ja artisti erillään, mutta ainakin toistaiseksi olen saanut paljon iloa ja nauruja tästä K:n keikkakesästä ja musiikista 🙈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi