Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
361/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K lla tänään keikka kello 21, Jokereilla taisi olla kello 23 jälkeen. Huomenna K lla ei varsinaisesti ole keikkaa, on lapsille tarkoitettu meet + greet ja esittää sivujen ohjelman mukaan vain cha cha cha. Saattaakin olla viimeisiä kertoja, kun on lapsille tällaisia.

Niin ja Tommyn keikka alkaa huomenna meidän aikaa puoli yksi yöllä.

Miten se voi olla, vaikka Kazakstan varmaan on meitä edellä kellonajoissa? Aamuyölläkö se niille paikallisille esiintyy?

Siellä on kolme tuntia enemmän kello, kuin täällä. Eli paikallista aikaa esiintyy 21.30

Vierailija
362/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua myös huvittaa, kun näissä ketjuissa joku pari kertaa tuli opastamaan, että ei sitten halua, että fanitus täällä päin menee K-popin kaltaiseksi. Kun mun silmissä tää nykymenokin on jo ihan liian olettavaa, esim. että Bojanin pitäis olla somessa koko ajan tms. 

Siis ehtihän minullekin tulla häntä kova ikävä ja se eilinen Jokereiden videopostaus oli kuin vettä janoisille huulille aavikolla, mutta en kyllä tee päätelmiä artistin mistään voinnista tai ihmissuhteista minkään instan takia ja minusta on hassua lähetellä heille tonnikaupalla jotain omia piirustuksia ja klippejä ja koruja. Onhan tuollaista fanikrääsää kai ollut aina, mutta en itse sellaiselle kyllä syty.

Ja siis K-pop kuviossa ongelma oli ymmärtääkseni se artisteilta vaadittu fan service, ei nämä lahjat sun muut, mutta on näissäkin ketjuissa välillä ollut sellaista fan service pettymystä ilmassa, että minua ihmetyttää. 

No, ei nyt onneksi ihan viime aikoina ole ollut. Ehkä ne tyypit menivät fanittamaan joitain servaavampia (pun intended)!

K-popin fanitus on kyllä omaa luokkaansa.. siihen kuuluu juuri tuon oman idolin "suojeleminen" mutta hänen yksityiselämänsä loukkaaminen, tunteet siitä että oikeasti tunnet hänet kuin omat taskusi jne. Itse yritän pitää oman fanitukseni juurikin artistin itse antaman julkisen sisällön rajoissa. Tietenkin meitä kiinnostaa, mutta pitää muistaa myös kunnioittaa artisteja 💚

Ei mua kyllä kauheasti kiinnosta asiat, joita stara ei jaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua myös huvittaa, kun näissä ketjuissa joku pari kertaa tuli opastamaan, että ei sitten halua, että fanitus täällä päin menee K-popin kaltaiseksi. Kun mun silmissä tää nykymenokin on jo ihan liian olettavaa, esim. että Bojanin pitäis olla somessa koko ajan tms. 

Siis ehtihän minullekin tulla häntä kova ikävä ja se eilinen Jokereiden videopostaus oli kuin vettä janoisille huulille aavikolla, mutta en kyllä tee päätelmiä artistin mistään voinnista tai ihmissuhteista minkään instan takia ja minusta on hassua lähetellä heille tonnikaupalla jotain omia piirustuksia ja klippejä ja koruja. Onhan tuollaista fanikrääsää kai ollut aina, mutta en itse sellaiselle kyllä syty.

Ja siis K-pop kuviossa ongelma oli ymmärtääkseni se artisteilta vaadittu fan service, ei nämä lahjat sun muut, mutta on näissäkin ketjuissa välillä ollut sellaista fan service pettymystä ilmassa, että minua ihmetyttää. 

No, ei nyt onneksi ihan viime aikoina ole ollut. Ehkä ne tyypit menivät fanittamaan joitain servaavampia (pun intended)!

Musta lahjojen antaminen on ihan ok ja kivakin. Sen sijaan niiden heittely missään nimessä ei, eikä nyt mitään ihan älytöntä tarvitsisi.

K on pyhittänyt huoneen fanikamoillr, joten ei ne ainakaan roskiin mene 💚

Tai sit sanoo niin. Tai sit osa ehkä menee. Ainakin ajan kanssa.

Mutta ei Bojan-kyltit tietenkään.

Vierailija
364/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lehdet jaksoi jauhaa siitä koirasta lavalla, mutta nyt kukaan ei ole tehnyt mitään julkaisua K:n uudesta biisistä! Siis siitä saisi niin mielenkiintoisen artikkelin aikaiseksi.. Tunnettu artisti mukana, esitykset stadikalla ja laivalla, laulun kielestä, salaperäiset musiikkivideo vihjeet, promokuvat, (ja mv:n suhde Suomen rap-skenen), K:n lavalla sanomat heitot musiikkivideon ei-perheystävällisyydestä... Mutta ei. Haluavat vain arvostella ja haastatella koirakuiskaajia 🙄

Vierailija
365/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo lehdet jaksoi jauhaa siitä koirasta lavalla, mutta nyt kukaan ei ole tehnyt mitään julkaisua K:n uudesta biisistä! Siis siitä saisi niin mielenkiintoisen artikkelin aikaiseksi.. Tunnettu artisti mukana, esitykset stadikalla ja laivalla, laulun kielestä, salaperäiset musiikkivideo vihjeet, promokuvat, (ja mv:n suhde Suomen rap-skenen), K:n lavalla sanomat heitot musiikkivideon ei-perheystävällisyydestä... Mutta ei. Haluavat vain arvostella ja haastatella koirakuiskaajia 🙄

Siis olen tosi yllättynyt tästä. K kuitenkin teki melko maailmalla tunnetun idolinsa kanssa yhteistyön ja esitti sen vielä Olympiastadionilla, mutta ei. Ei mitään mainintaa edes niissä Hesarin kirjoituksissa.

Vierailija
366/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K lla tänään keikka kello 21, Jokereilla taisi olla kello 23 jälkeen. Huomenna K lla ei varsinaisesti ole keikkaa, on lapsille tarkoitettu meet + greet ja esittää sivujen ohjelman mukaan vain cha cha cha. Saattaakin olla viimeisiä kertoja, kun on lapsille tällaisia.

Pakko sanoa, vaikka K onkin varmaan jättämässä lapsiartistiviittansa, että ihailen sitä, miten se pystyy vetämään samaan aikaan ehkä Suomen tabuimmaksi oletetun videon kuvauksia ja seuraavaksi menemään ihan huipputyyppinä lasten luokse viihdyttämään ja nostattamaan lasten tunnelmaa! 

Hän on kyllä, (ja joksutkin mitä olen nähnyt!) todella hyvä lapsifanien kanssa!

Vierailija
367/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se voi olla, vaikka Kazakstan varmaan on meitä edellä kellonajoissa? Aamuyölläkö se niille paikallisille esiintyy?

Siellä on kolme tuntia enemmän kello, kuin täällä. Eli paikallista aikaa esiintyy 21.30

No eikö se sit ole meille vasta 18.30?

Vierailija
368/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri meinasin tulla kirjoittamaan, että nyt muuten kävi moka itsellä. Tosiaan, 18.30. Eli ehkä näkee jotain matskua jo huomenna.

Vierailija
369/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olen tosi yllättynyt tästä. K kuitenkin teki melko maailmalla tunnetun idolinsa kanssa yhteistyön ja esitti sen vielä Olympiastadionilla, mutta ei. Ei mitään mainintaa edes niissä Hesarin kirjoituksissa.

Toivon että tekevät yhdessä jotain promoa/haastatteluita ennen biisin julkaisua 🙏

Vierailija
370/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sori noi mv spekulaatiot ei ole mitään mainstreamkamaa kyllä. Siis kiinnosta suurta yleisöä.

Vierailija
371/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri meinasin tulla kirjoittamaan, että nyt muuten kävi moka itsellä. Tosiaan, 18.30. Eli ehkä näkee jotain matskua jo huomenna.

Joo siis nää kellonajat on itsellenikin h*ton hankalia aina, mutta mietin kun UK touriltakin sai saakeli odottaa puolilleöin, että miten se ois AINA ME ressukat, joiden pitää odottaa! :D

Vierailija
372/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kellonajanajassa Slovenia muuten on? Ilmeisesti sekin 1h edellä meitä? Kumman myöhään sieltäkin kaikki vain tulee :(

Vierailija
373/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että tekevät yhdessä jotain promoa/haastatteluita ennen biisin julkaisua 🙏

Haastattelija: Käärijä ja Tommy Cash, olette tehneet yhdessä kappaleen. Kertoisitteko vähän siitä?

K: Joo, näin on päässyt käymään. Ihan huippu juttu, ja musavideo ollaan kanssa kuvattu. Hyvää settiä on tulossa.

Haastattelija: Mites Tommy, mitä tästä yhteistyöstä jäi päällimmäiseksi mieleen?

T: Mees seinale.

Vierailija
374/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kellonajanajassa Slovenia muuten on? Ilmeisesti sekin 1h edellä meitä? Kumman myöhään sieltäkin kaikki vain tulee :(

He taas on yhden tunnin meitä jäljessä! Mutta myöhään on ihan paikallista aikaa usein Joksujen keikat.

Vierailija
375/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He taas on yhden tunnin meitä jäljessä! Mutta myöhään on ihan paikallista aikaa usein Joksujen keikat.

Öööö, siis okei, eli Ruotsin kanssa samassa?

Vierailija
376/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö, siis okei, eli Ruotsin kanssa samassa?

Joo, just näin.

Vierailija
377/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ihmetytti tämä juttu

https://www.iskelma.fi/uutiset/musiikki/a-226191

Kesän Suomen striimatuin spotifyssä on Iben Blondiina ja kakkosena Käärijän ccc.

Itse tykkään siis molemmista, eikä toisen menestys ole toiselta pois, mutta blondiinalla on kuitenkin alle 10 milj. striimausta kun taas ccclla on yli 103milj. Voiko tosiaan olla, että Kn suurin fanikanta onkin ulkomailla?

Vierailija
378/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesän Suomen striimatuin spotifyssä on Iben Blondiina ja kakkosena Käärijän ccc.

Itse tykkään siis molemmista, eikä toisen menestys ole toiselta pois, mutta blondiinalla on kuitenkin alle 10 milj. striimausta kun taas ccclla on yli 103milj. Voiko tosiaan olla, että Kn suurin fanikanta onkin ulkomailla?

Ihmettelin myös tätä, kuuntelen molempia kappaleita. Toisaalta blondiinaa ei varmaan kuuntele ulkomailla tuskin kukaan, ja ccc taas on todella kansainvälisesti menestynyt.

Vierailija
379/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! Siinä tapauksessa ccc on vielä oudompi ilmiö, kuin osasin aavistaa! Tietenkin Suomessa on vähän porukkaa, mutta ajattelin että se olisi täällä soinut eniten... En ole edes kuullut blondiinaa 🙈🙈🙈

Vierailija
380/20845 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin myös tätä, kuuntelen molempia kappaleita. Toisaalta blondiinaa ei varmaan kuuntele ulkomailla tuskin kukaan, ja ccc taas on todella kansainvälisesti menestynyt.

Suomen striimimäärä on siis pakosti alta sen Blondiinan 8 milj.