Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää mulle mikä saa ihmisen kirjoittamaan tähän k:n kuumimmista kuumimpaan tiktok videoon b:sta?!? Mä en ymmärrä sitä että onko nämä k:n faneja oikeasti vai mitä he oikein ovat? Miksi seuraavat k:ta jos sisältö ei miellytä?
On kyllä aika järkkyä, että 99% kommenteista koskee Btä. Nuorta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää mulle mikä saa ihmisen kirjoittamaan tähän k:n kuumimmista kuumimpaan tiktok videoon b:sta?!? Mä en ymmärrä sitä että onko nämä k:n faneja oikeasti vai mitä he oikein ovat? Miksi seuraavat k:ta jos sisältö ei miellytä?
Joo, siis myötähäpeää!!! Kyllä ne varmaan K:sta pitävät, mutta nuo kaikista äänekkäimmät osat JO:n ja K:n fandomia ovat niin kiinni punoutuneet, että aina toistensa kuviin/videoihin tulee kommentteja toisistaan... Todella ärsyttävää! Toivottavasti nyt irtoaa jokin lahko, joka fanittaisi K/T :D
Vierailija kirjoitti:
Mihin muuten tää Kn ratsastusstoori liittyy, mä olen ihan pihalla. Mutta kivat vihreet luomivärit ilmestyny!
Jotkut arvelivat toisessa ketjussa että olisi kuvattu keväällä... Mutta K ei käyttänyt värikästä meikkiä keväällä.. Ja eikö tuo nainen ala laulamaan icip:ä tuossa yhdessä kohtaa?
Nää promovideot on varmaan kuvattu stadionin keikan jälkeen samana päivänä kuin musavideo K:n meikeistä päätellen? Ainaki suihkuvideossa on rennompi ja latautuneempi K kuin lavalla. Voin vain kuvitella mitä K:n ja Tommyn lavashow olisi ollut, jos he olisivat esiintyneet stadikalla vasta musavideon kuvauksen jälkeen 👀.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin muuten tää Kn ratsastusstoori liittyy, mä olen ihan pihalla. Mutta kivat vihreet luomivärit ilmestyny!
Jotkut arvelivat toisessa ketjussa että olisi kuvattu keväällä... Mutta K ei käyttänyt värikästä meikkiä keväällä.. Ja eikö tuo nainen ala laulamaan icip:ä tuossa yhdessä kohtaa?
En kyllä usko, että K julkaisis keväältä mitään uutta, näkemätöntä materiaalia.
En kestä tätä fandomia: https://www.tumblr.com/haveet-kaatuu/727187436012273664?source=share
Vierailija kirjoitti:
Nää promovideot on varmaan kuvattu stadionin keikan jälkeen samana päivänä kuin musavideo K:n meikeistä päätellen? Ainaki suihkuvideossa on rennompi ja latautuneempi K kuin lavalla. Voin vain kuvitella mitä K:n ja Tommyn lavashow olisi ollut, jos he olisivat esiintyneet stadikalla vasta musavideon kuvauksen jälkeen 👀.
Niinpä!!! Onkohan nämä otettu ennen metsäkohtauksia siitä mv:stä.. Suurin osa niistä ulkoilukuvista olivat pimeitä.. kuin yöllä otettuja
Tommyhan oli Suomessa ilmeisesti la - ti, joten hyvin siinä on ehtinyt kuvailemaan. La toki mennyt stadikalla varmasti, eikä mitään kuvailtu sen lisäksi.
Oliko K:lla tänään keikka vai huomenna? Toivottavasti saadaan joten tunnelmia liittyen näihin videoihin sieltä välispiikkien muodossa 😅.
Vierailija kirjoitti:
Oliko K:lla tänään keikka vai huomenna? Toivottavasti saadaan joten tunnelmia liittyen näihin videoihin sieltä välispiikkien muodossa 😅.
Huomenna K18 keikka puoli yhdeltä yöllä, joten välispiikkiä voi hyvinkin tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko, että K julkaisis keväältä mitään uutta, näkemätöntä materiaalia.
Ja Kn kynnet on mustat kuten nytkin
Meidän yhteinen tarinamme: https://www.tumblr.com/haveet-kaatuu/727188271300526080?source=share
Nyt on H:kin tiktokissa vaihtunut taustabiisi ccc:tä icip:iin! :) Pidän uusista tuulista, ja odotan julkaisupäivää!
Vaikea uskoa, että tuollaisen intenssiivisen tuijottelun jälkeen kukaan voi olla toisiaan suutelematta. 🥵
Ja T oli kommentoinut H:n tiktokiin "best guy ever" <3 poikkiksen bestis on myös T:n bestis :D