Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti luulen että saadaan joka päivä somekontenttia musavideon julkaisuun asti. Katsoin vastikään yhden youtube-videon jossa käytiin läpi nykypäivän musiikinjulkaisutaktiikkaa, ja se että artistin someen laitetaan promokamaa jokainen päivä alkaen n. 2 viikkoa ennen julkaisua oli tärkeimmässä asemassa markkinoinnin puolelta, ja sitten vielä kiihdytys päälle parit viimeiset päivät. Biisin vuodattaminen tiktokiin oli myös nostettu yhdeksi tärkeäksi seikaksi, ennemmin kuin että piilotellaan sitä loppuun asti.
Eli K pomotiimeineen menee näköjään ihan musabisneksen kirjoittamattomien sääntöjen mukaisesti ja täysillä panoksilla tämän kanssa nyt.
Täytynee siis pysytellä himas, ettei tule kiusausta julkisella paikalla avata näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umh, huomasitteko että Kn tiktokkiin Tommy on kommentoinut, että I miss you baby :D
MITÄÄÄ??
They know us well.
Tämä menee jo suoranaisen kiusanteon puolelle 😏 Mut ei haittaa!
Uskotteko, että musavideolla pussataan? Vai onko tulossa enemmän jotain horror kamaa.
K&T trendaa tumblrissa paikalla 2! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umh, huomasitteko että Kn tiktokkiin Tommy on kommentoinut, että I miss you baby :D
Ja taas mennään voi hyvä jumala.
Mihin videoon, en löytänyt kommenttia!?
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko, että musavideolla pussataan? Vai onko tulossa enemmän jotain horror kamaa.
En rehellisesti sanottuna ole varma, toipuisinko enää yhteiskuntakelpoiseksi jos siinä ihan kunnolla imuteltais. Nämä teaseritkin saa jo tuntemaan... asioita.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olin kotona omalla sohvalla, kun avasin tuon tiktok videon. Lähden tästä nyt runkkaa*aan.
Ihailtavaa rehellisyyttä 😅
Vierailija kirjoitti:
Jos ne huomenna avaa verhon ja suihkusta tulee ulos???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen hullu ja odotan sitä pusua ennen 15.9
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olin kotona omalla sohvalla, kun avasin tuon tiktok videon. Lähden tästä nyt runkkaa*aan.
Kyllähän tässä seisoo itse kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas mennään voi hyvä jumala.
Mihin videoon, en löytänyt kommenttia!?
Siis ihan se suihkuvideo. Voi joutua vähän kahlaamaan, kun on niin paljon kommentteja kertynyt jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Märkinä! Apua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Märkinä! Apua!
🥵🥵🥵
En pääse täältä horny jailista varmasn pois enää ikinä. Oh well, kai ne asiat huonomminkin voisi olla.
Mut miettikää T sanomassa baby sillä sen ihanalla aksentilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Märkinä! Apua!
🥵🥵🥵
En pääse täältä horny jailista varmasn pois enää ikinä. Oh well, kai ne asiat huonomminkin voisi olla.
Mut on jo ristiinnaulittu horny jailin kaltereihin kiinni
Vierailija kirjoitti:
Mut miettikää T sanomassa baby sillä sen ihanalla aksentilla.
Mä en tarvitsisi yhtään enempää mielikuvia.
Mihin muuten tää Kn ratsastusstoori liittyy, mä olen ihan pihalla. Mutta kivat vihreet luomivärit ilmestyny!
En tiennyt euroviisuja katsellessani muutaman kuukauden päästä sekoavani tällä tavalla K n ja jonkun virolaisen räppärin, josta en koskaan ollut kuullutkaan, hommelista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tässä seisoo itse kullakin.
Listis ja Viisu gayt ovat päässeet töistä kotiin.
Oikeasti luulen että saadaan joka päivä somekontenttia musavideon julkaisuun asti. Katsoin vastikään yhden youtube-videon jossa käytiin läpi nykypäivän musiikinjulkaisutaktiikkaa, ja se että artistin someen laitetaan promokamaa jokainen päivä alkaen n. 2 viikkoa ennen julkaisua oli tärkeimmässä asemassa markkinoinnin puolelta, ja sitten vielä kiihdytys päälle parit viimeiset päivät. Biisin vuodattaminen tiktokiin oli myös nostettu yhdeksi tärkeäksi seikaksi, ennemmin kuin että piilotellaan sitä loppuun asti.
Eli K pomotiimeineen menee näköjään ihan musabisneksen kirjoittamattomien sääntöjen mukaisesti ja täysillä panoksilla tämän kanssa nyt.