Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan täällä ollut jo linkki tähän 3 päivää sitten julkaistuun ICIP-videoon youtubessa, tässä on zoomattu tosi hyvin kasvoihin, hyvin näkyy ilmeet ainakin tälleen isolta ruudulta, ja näkyy se loppukin, kun Tommy nostaa Kärtsän pystyyn, hymyilee vapautuneesti ja antaa pusun poskelle. Tää on mun uusi suosikki:
En ollut nähnyt, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CwhWB5_AjJz/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== 💓💓
K:n näkemisestä tulee aina hyvälle tuulelle :)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan täällä ollut jo linkki tähän 3 päivää sitten julkaistuun ICIP-videoon youtubessa, tässä on zoomattu tosi hyvin kasvoihin, hyvin näkyy ilmeet ainakin tälleen isolta ruudulta, ja näkyy se loppukin, kun Tommy nostaa Kärtsän pystyyn, hymyilee vapautuneesti ja antaa pusun poskelle. Tää on mun uusi suosikki:
En ollut nähnyt, kiitti. Ihana tuo loppupusu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millanen meno siellä emoketjussa on nyt meneillään? Uskaltaako siellä ollenkaan käydä? Mua alkaa ahdistaa jos siellä on paljon trolleja ja negailua.
Siellä on koko aamu keskusteltu enimmäkseen JO:n Logomon keikan koosta, pari tyyppiä siitä Logomosta kysynyt ja yhdelle vastattu että käytössä suurin sali ja toiselle, että yli 2200 katsojaa olisi tulossa. Nuo ei vaan täsmää, kun sen suurimman salin permanto vetää 3500. 😄 Melkein tekisi nyt itsekin kysyä suoraan Logomosta, että paljon niitä lippuja nyt oikeasti on myyty.
Sekava homma kun on anonyymejä.. Ei se suurin sali kovin mukavalta logomon sivuilla näytä.. Mutta ei kai auta jos se se on
Joo vähän ristiriitaiset fiilikset, toisaalta huippua jos oikeasti ovat myyneet isoimman salin permannon täyteen, mutta toisaalta sitten taas ois itselle mukavampi jos olisi vähän pienempi sali ja ihmismäärä. Niin tai näin, niin todellakin into piukeena edelleen sinne menossa 😅
Aina voi fiilistellä sitä seikkaa, että kyseessä taitaa olla Joksujen tähän mennessä suurin sisäkeikka ulkomailla. Lontoossa Electric Ballroomissa oli n. 1500 henkeä, eli Suomi pisti Lontootakin paremmaksi 😊
Niinpä! Toivottavasti he keskittyvät muualle kuin UK:hon niin vahvasti. Muuallakin on kuuntelijoita! Ja vielä enemmän kuin siellä briteissä :D
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana. 💚 Tuo pusu ja lämpö tossa lopussa, mikä vaan hehkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihana hymy Tommyllä lopussa! Toi oli tosi hyvin kuvattu
Sanooko Tommy lopuksi "Thank You so much Jere" vai "Thank You so much Käärijä"?
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin sen eilen ihan vahingossa ja oon kattonu sen varmaan jo parisataa kertaa. 🙂 Tuota loppua mä en ollu ennen nähnykään missään. Se hymy ja pusu lämmittää mua itseänikin 🙂
Ja tässä vielä K&Jesse..en kestä!
https://www.tumblr.com/angrypianist/726912760402804736/jesse-i-fucking-…
Vierailija kirjoitti:
Taitaa sanoa Käärijä, mutta sanoo sen niin pehmeästi etten ole ihan varma.
Vierailija kirjoitti:
K joutui horny jailiin :D
https://www.tumblr.com/smimon/726986825256894464?source=share
Tommosen häkin näkis mielellään myös tulevilla K:n keikoilla 😇👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K joutui horny jailiin :D
https://www.tumblr.com/smimon/726986825256894464?source=share
Tommosen häkin näkis mielellään myös tulevilla K:n keikoilla 😇👀
Kaino pyyntö vain :D
Lisää uutta K&T fanitaidetta! En malta odottaa että saamme lisää :D Varman mv:n jälkeen saamme rutkasti lisää! https://www.tumblr.com/eurobison/726989100529385472?source=share
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta se sanoo brother. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta se sanoo brother. 🤔
Taidat olla oikeassa! Ja olihan K:n yhteiskuvan teksti instassakin brothers.