Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon faneista kun ei osata edes artistin nimeä kirjoittaa oikein
Ei taas tätä😅 Kuinkakohan monta kertaa tämäkin juttu on käyty läpi.
Vierailija kirjoitti:
Siis Kärtsä sanoi eilen, että on tekemässä Sannin kanssa yhteisbiisin?
Tässä alussa kuulee mitä hän sanoo asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole oikein Sannin musan ystävä, mutta toisaalta hänellä kaunis ääni, joten jos vaan on K:n tyylinen biisi, voi toimiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni mua ei oikeastaan kiinnosta, vaikka ei mulla mitään häntä vastaankaan ole, ihan sama, kunhan se biisi tulisi vaan kuulostamaan hyvältä.
Mutta tuo klipin biisi! Mä niin toivon että se julkaistaan, kuulostaa mun korvaan ihan sairaan mahtavalta! 🤩 Toi biitti on ihan mun juttu, ja hienoa miten Jukka pääsee revittelemään kitaran kanssa siinä!
Vieläkö vihree ukkeli keikkailee jossain
Vierailija kirjoitti:
Vihreä se ei oo ollu enää hetkeen, mutta vastaus kysymykseen: ei keikkaile nyt vähään aikaan kun just jäi lomalle.
Luulenpa ,että Kääriä on jo menneen talven lumia.
Vierailija kirjoitti:
Kesälle on jo ilmoitettu aika monta keikkaa, mutta ennen sitä hän on sanonut pitävänsä keikkataukoa, paitsi tammikuussa on vielä esiintyminen ESNS festivaalissa Alankomaissa. Uutta musiikkia taitaa kuitenkin olla tulossa myös keikkatauon aikana, sillä kaikenlaista tuntuu olevan tekeillä.
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa hänellä oli 17 keikkaa eri Euroopan maissa ja marras-joulukuussa albumikiertueen 18 keikkaa Suomessa ja lisäksi joulukuussa myös 3 keikkaa Puolassa. Eli kyllä hän on jossain keikkailut. Nyt Käärijä on ilmoittanut pitävänsä keikkataukoa, mutta viimeistän kesäkuussa keikat jatkuvat taas!
Ja korjauksena: keikkaillut, kun yllä olevaan oli jäänyt yksi l-kirjain pois! :D Toisaalta pieni kirjoitusvirhe ei ehkä haittaa, kun aika moneen kertaan täällä joku on jo muutenkin todennut, että Käärijän fanit eivät osaa edes artistin nimeä kirjoittaa oikein! :D
Vierailija kirjoitti:
Menneen kesän persikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menneen kesän persikka
Täydellinen persikka hänellä😋
Vierailija kirjoitti:
Sitten et ole tilanteen tasalla ollenkaan. En ole suurin Käärijä-fani, mutta sen minäkin tiedän, että hyvin porskuttaa äijä eteenpäin ja varmaan vielä isoja juttuja on tulossa.
Milloin uskotte, että tulee ekat teaserit tiktokiin ja ig:iin Hooja-biisistä? Se on nyt ollut molemmissa melkein viikon snippetinä ja vielä ei mitään promoa🤔
Kärtsän Amsterdamin keikkapaikka, eli Melkweg Amsterdam, järjesti äänestyksen vuoden 2024 parhaasta esityksestä siellä, ja Kärtsä on mukana kymmenen parhaan joukossa! :D
Jos K ei someta Thaimaan lomalta mitään tällä kertaa epäilen emännän ja tämän suvun olevan siellä mukana.
K:n CCC-esityksestä Liverpoolin finaalissa (YT) menee kohta 40 milj.katselukertaa rikki.
Vierailija kirjoitti:
Milloin uskotte, että tulee ekat teaserit tiktokiin ja ig:iin Hooja-biisistä? Se on nyt ollut molemmissa melkein viikon snippetinä ja vielä ei mitään promoa🤔
Olisikohan tammikuun alkupuolella jos biisi tulisi ulos kuun loppupuolella? Jotenkin mietin että tekisivät myös musiikkivideon, niin kuvattaisiinko se myös joskus tuolloin. 🤔 Muistelen, että K sanoi jossain lomailevansa kuukauden, mutta tietysti suunnitelmat on voineet muuttua.
Kertoo paljon faneista kun ei osata edes artistin nimeä kirjoittaa oikein