Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoojan Mårdis pitänyt instassa q&a eilen ja vastannut, että seuraava biisi on grazy ja ei ole koskaan nauranut niin paljon kuin tätä nauhoittaessa.
Kuulostaa lupaavasti siltä, että voisi olla kyse siitä yhteistyöstä Kärtsän kanssa! :D
Kieltämättä kyllä, kuulostaa siltä että hyvin voisi olla Kärtsä 😄
SAN FRANCISCO BOY mitä mieltäääää?!!!!!?!!!!!💚💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Bängeri 💚🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bängeri 💚🔥🔥
Totally! Kärtsän ääni kuulostaa niin hyvältä! 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bängeri 💚🔥🔥
Totally! Kärtsän ääni kuulostaa niin hyvältä! 🔥🔥🔥
Niin kuulostaa. K:n ääni on tässä erityisen kaunis ja biisin tyyli erilainen kuin mikään aiempi, kun Hoojan elektroninen soundi kuuluu. Hienoa kun rohkeasti kokeilee erilaisia juttuja. 💚 Tietty toi pätkä on varmaan kertsi, että siinä voi olla esim. räppiä mukana.
Mitä ihmettä, mitä mä nyt olen missannut? 😱 Missä joku pätkä nyt on kuultavissa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, mitä mä nyt olen missannut? 😱 Missä joku pätkä nyt on kuultavissa?
Katso Team K uk:n story!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso Team K uk:n story!
instagramiin ja ilmeisesti tiktokiin on lisätty valittaviin musiikkipätkiin
Kärppy oli kyllä tosi onnellinen Puolan keikkojen jälkeen!
https://www.tumblr.com/king-a-queen/770421554798641152/im-not-crying-yo…
Julkasematonta materiaalia tänään Varkaudessa, miksiköhän tuo Hooja-snippet laitettiin tänään ig:iin, okei ehkä liian kaukaa haettu ja vaan haaveilen😅
Vierailija kirjoitti:
Julkasematonta materiaalia tänään Varkaudessa, miksiköhän tuo Hooja-snippet laitettiin tänään ig:iin, okei ehkä liian kaukaa haettu ja vaan haaveilen😅
Tääkin kaukaa haettu, mutta siinä Mårdisin Q&Assa oli kysymys, että milloin soittavat Suomessa, niin vastasi, että nopeammin kuin ehkä luulettekaan👀 Mutta en siis ihan tosissaan usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääkin kaukaa haettu, mutta siinä Mårdisin Q&Assa oli kysymys, että milloin soittavat Suomessa, niin vastasi, että nopeammin kuin ehkä luulettekaan👀 Mutta en siis ihan tosissaan usko.
Hooja on mukana Harmaa Rinne -tapahtumassa Rukalla maaliskuussa, mutta vaikea arvioida onko se nopeasti vai ei heidän mittapuun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hooja-yhteistyön lisäksi on todennäköisesti julkaisematon myös toinen biisi, eli se mitä työstettiin Los Rollos -studiossa. Lisäksi Kärppy laittoi kerran stooriinsa pätkän jostakin, mikä kuulosti vanhan ajan Kärtsältä, eli se saattaisi olla vanha biisi, jota ei ole aikomus julkaista.
Plus sitten on tiedossa vielä se yksi biisi, josta kuultiin pätkä viimeisessä vlogissa (Jukka soitti puhelimesta Amsterdamin keikan bäkkärillä) Uskoisin, että se julkaistaan ja se pätkä oli demo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hooja-yhteistyön lisäksi on todennäköisesti julkaisematon myös toinen biisi, eli se mitä työstettiin Los Rollos -studiossa. Lisäksi Kärppy laittoi kerran stooriinsa pätkän jostakin, mikä kuulosti vanhan ajan Kärtsältä, eli se saattaisi olla vanha biisi, jota ei ole aikomus julkaista.
Mikä tää los rollos juttu oli? Mä jotenkin yhdistin ne tuohon Hooja-projektiin. Oliko K siis erillisesti siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää los rollos juttu oli? Mä jotenkin yhdistin ne tuohon Hooja-projektiin. Oliko K siis erillisesti siellä?
LosRollosin kanssa Kärtsä oli niiden omalla studiolla. Hoojan kanssa oltiin eri studiolla Suomessa ja se studion insta postasi siitä muutaman stoorin ja instapostauksen. Kyseessä on kaksi eri biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LosRollosin kanssa Kärtsä oli niiden omalla studiolla. Hoojan kanssa oltiin eri studiolla Suomessa ja se studion insta postasi siitä muutaman stoorin ja instapostauksen. Kyseessä on
Okei kiitti, mä jotenkin yhdistin nämä😅 Mahtavaa, jos lisää tulossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LosRollosin kanssa Kärtsä oli niiden omalla studiolla. Hoojan kanssa oltiin eri studiolla Suomessa ja se studion insta postasi siit
Aika sekavaa settiä tulisi, jos yhdellä biisillä olisi 5 eri tuottajaa: Hoojan 2 tyyppiä, LosRollosin 2 tyyppiä ja Allu.
Siis Kärtsä sanoi eilen, että on tekemässä Sannin kanssa yhteisbiisin?
Kuulostaa lupaavasti siltä, että voisi olla kyse siitä yhteistyöstä Kärtsän kanssa! :D