Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
20281/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ei yltänyt enää kuintelulistoilla kymmenen kärkeen. Sinne män.

Aika hiljaista jos kaikkien muiden paitsi noiden top10 kuunnelluimman artistin pitää mennä jonnekin.  Benkut, Jenni Vartiaiset, JVG:t ja kaikki muut mennyttä. Voivoi. Onneksi K:lla on sentään muihin verrattuna ulkomaisia kuuntelijoita niin voi keikkailla siellä. No ehkä nyt nämä antifanittajat voi lopettaa K ketjuissa lurkkimisen ja siirtyä seuraamaan noiden top10 artistien uraa. Hyvästi 😂

Antifanittaja onkin hyvä termi.

Samoin kuin tää pointti, kun mäkään en tajua miten joka kerta jollekin tuntuu olevan niin suuri vahingonilon aihe, jos Käärijä ei ollutkaan koko Suomen eniten kuunneltu artisti tai ulkomaisen valtavirtamedian etusivun juttu tai maailman top-listan kymmenen striimatuimman joukossa. Jos vain tuollaisilla meriiteillä saa artisti musiikkia tehdä ja ihmiset häntä fanittaa, niin hyvin hiljaiseksi jää Suomen musiikkiskene!

Vierailija
20282/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä aloitti Korjaamon keikan toppatakkiin pukeutuneena! Siellä on ehkä aluksi ollut vähän viileää. :D

https://x.com/arendellepeach/status/1864377777538937146?t=TmrGBWNZpXutK…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20283/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä aloitti Korjaamon keikan toppatakkiin pukeutuneena! Siellä on ehkä aluksi ollut vähän viileää. :D

Takki lähti sentään myöhemmin!

https://www.tumblr.com/arendellepeach/768966004905820160/jesussss?sourc…

Vierailija
20284/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takki lähti sentään myöhemmin!

https://www.tumblr.com/arendellepeach/768966004905820160/jesussss?sourc…

Joo lähti ekan biisin jälkeen, mutta toppi pysyi koko illan päällä. Hieman saattoi nostaa yhden biisin ajaksi😅 Oli niin energisellä päällä, yleisö oli taas🔥

Vierailija
20285/20844 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä fani haluaa tuoda tässä tiedon kahta Kn sielunkumppania /sielun veljeä / yhteistyökumppania koskien.

Joostin esc semi 2:sta on katsottu YT:ssä          35 000 520 kertaa. Ihan huikeaa. Musavideo yli 52 milj. Striimausluvut spotifyssä huikeat, en osaa katsoa niitä.

Tommy on kiertueella parhaillaan Euroopassa. Toissailtana keikka Italian Milanossa. Joost siellä yllätysvieraana - lavalla kannustamassa Tommyn, Ig:ssä vauhdikasta materiaalia. En edes tiennyt Jn tuntevan T. Jossain lyhyessä haastiksessa esc liittyen T mainitsi Käärijän ja Joostin (YT). Nämä kolme alt-räppäriä arvostavat suuresti toisiaan. Kiva, kun ovat ystävystyneet. Heillä on tukea itselleen toisistaan - varmasti monella tasolla.

Vierailija
20286/20844 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku kuuntelee Rääkijää.🙄

Vierailija
20287/20844 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii, no siis onha se ny ainaki melkee kaks vuotta vanha juttu jo! 😱 Siis vieläks sitäki joku kuuntelee! 😵

....tai Rääkijästä en tiedä, mutta Käärijää todellakin kuuntelee, ja lujaa! 😁

Vierailija
20288/20844 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä just laittoi vuoden striimausluvut IG-stooriinsa. Hänen biiseillään on 81 miljoonaa striimausta ja 6,29 miljoonaa kuuntelijaa. Tietenkin aika monella on varmaan paljon enemmänkin, mutta näyttää kyllä Kärtsääkin siis aika moni kuuntelevan. Itse sanoisin kuitenkin, että keikat ovat se Kärtsän vahvuus, niissä on tosi hyvä meininki sekä täällä kotimaassa että ulkomailla.

Vierailija
20289/20844 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä just laittoi vuoden striimausluvut IG-stooriinsa. Hänen biiseillään on 81 miljoonaa striimausta ja 6,29 miljoonaa kuuntelijaa. Tietenkin aika monella on varmaan paljon enemmänkin, mutta näyttää kyllä Kärtsääkin siis aika moni kuuntelevan. Itse sanoisin kuitenkin, että keikat ovat se Kärtsän vahvuus, niissä on tosi hyvä meininki sekä täällä kotimaassa että ulkomailla.

Minäkin olen jonkin tason Kärtsä fani, mutta spotifysta olen kuunnellut häntä vain muutaman kerran ja joitakin kertoja You tubesta. Keikkavideoita olen katsonut paljon, ja odotan ensi kesää, jolloin pääsen taas itsekin keikalle. Eli olen samaa mieltä, keikat ovat Kärtsän vahvuus.

Vierailija
20290/20844 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo ennalta arvasin, Spotifyssa mun tän vuoden kuunneilluin artisti oli Joost. Käärijää tosin olen varmasti kuunnellut enemmän, mutta cd-levyiltä, youtubesta ja keikkavideoita katsellut minäkin. Koko vuoden kuunnelluin biisi tosin oli Ruoska.

Itse asiassa mun Spotifyn kuunnelluimmat artistit oli Joost ja toisena Kärtsä, ja loput olikin sitten heidän biiseissään featteina olleita 😅 Käytännössä siis en ole juuri muuta kuunnellutkaan kuin näitä kahta 😁

Vierailija
20291/20844 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20292/20844 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin vähän, mutta Käärijä ei ole Suomen kuunnelluimpien artistien TOP-10:ssä, siis Spotifyssa ja tänä vuonna.

Vierailija
20293/20844 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin vähän, mutta Käärijä ei ole Suomen kuunnelluimpien artistien TOP-10:ssä, siis Spotifyssa ja tänä vuonna.

Mä en yllättynyt. Kun listaa yhtään miettii, niin kaikkihan siinä on noita nuorisosuosikkeja, joiden älyttömistä striimauksista täälläkin on puhuttu. Mun mielestä Käärijää ei ole kuunneltu mitenkään vähän, vaan noita muita vaan ihan järjettömän paljon 😅 Mua suurin osa noista top10:stä vaan ärsyttää.

Vierailija
20294/20844 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yllättynyt. Kun listaa yhtään miettii, niin kaikkihan siinä on noita nuorisosuosikkeja, joiden älyttömistä striimauksista täälläkin on puhuttu. Mun mielestä Käärijää ei ole kuunneltu mitenkään vähän, vaan noita muita vaan ihan järjettömän paljon 😅 Mua suurin osa noista top10:stä vaan ärsyttää.

Ei mitään yllättävää tässä asiassa. Kärtsän kuuntelijoista melkein puolet taitaa olla ulkomailla, eikä ne striimaukset tietenkään näy tilastoissa. Sit toisekseen K ei tee mitään radioystävällistä mainstream-poppia tai ole nuorison tiktok-suosikkiräppäri. Nehän noihin tilastoihin yltää. Eihän siellä kuunnelluimmissa ole moni muukaan iso suomalainen artisti.

Suosiota ja menestystä ei pelkästään noiden listausten avulla voi katsoa.

Vierailija
20295/20844 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi 2023 oli poikkeuksellinen CCC:n ja euroviisumenestyksen johdosta, mutta eihän Kärtsä ollut kuitenkaan viime vuonnakaan kuin vasta yhdeksänneksi kuunnelluin, joten itse olisin yllättynyt siitä, jos hän tänä vuonna olisi ollut Suomen Spotifyssa TOP-10:ssä. Ei sinne Spotifyn ihan kärkisijoille yleensä yllä muut, kuin ajankohtaiset nuorisosuosikit sekä enemmän valtavirtaa olevat artistit.

Vierailija
20296/20844 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on hyvä muistaa, että Suomessa on reilut 5,6 miljoonaa asukasta kun esim. Hollannissa on lähes 18 miljoonaa. Sekä Käärijän että Joostin ns. perus-fanikunta on omasta kotimaasta. Molempien musiikkia kuunnellaan ja molemmilla on faneja ympäri maailman 💚💙

Vierailija
20297/20844 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä joku kuunnellut Hoojaa? Mitä tykkäsitte? 

Vierailija
20298/20844 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä ei ole Suomen kuunnelluin, mutta luultavasti tuosta top-10:stä näkyvin ja yleisesti tunnetuin. Kyllä suomalaiset Käärijän tunnistaa, mutta keitä ovat costit ja turistit. Mirellakin voi olla monelle yli 30-vuotiaalle yksi suuri kysymysmerkki.

Vierailija
20299/20844 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on hyvä muistaa, että Suomessa on reilut 5,6 miljoonaa asukasta kun esim. Hollannissa on lähes 18 miljoonaa. Sekä Käärijän että Joostin ns. perus-fanikunta on omasta kotimaasta. Molempien musiikkia kuunnellaan ja molemmilla on faneja ympäri maailman 💚💙

Olisi mielenkiintoista tietää, mikä on suurin vuosittainen kuuntelijamäärä suomenkielellä esiintyvällä artistilla. Tuo Kärtsän 6,29 miljoonaa on nimittäin kyllä jäätävän paljon. Tietääkö joku ketään suomenkielisillä biiseillä esiintyvää artistia, kenellä tämän vuoden kuuntelijamäärä on isompi?

Vierailija
20300/20844 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä tarkkaile tällaisia striimausmääriä niin en nyt ole niin pro näiden tulkitsemisessa ja etsimisessä kuin toiset täällä, mutta vilkaisin nyt niitä Spotifyn kuukausittaisia kuuntelijoita.

Näillä Suomen suosituimmilla on Turistilla 559 t. kuuntelijaa kuukaudessa, Kuumaalla 481 t. ja Mirellalla 661 tuhatta. Käärijällä 1,177 miljoonaa. 

En tiedä tarkoittaako nuo vaan nyt viimeisimmän kuukauden ajalta vai keskimäärin, vai miten toimii? Mutta en tuolla perusteella kyllä olisi niin kovin huolissani Käärijän suosiosta.

Mua silti ärsyttää tällaiset jonkun Spotifyn striimimäärien mukaan artistien rankkaamiset, kun ne kertoo musta niin huonosti siitä artistin todellisesta menestyksestä ja suosiosta.