Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
20261/20844 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin mennä Käärijän keikalle mutta meninkin elokuviin. K itse on sanonut ettei innosta esiintyä pylvään takana seisoskeleville keski-ikäisille äijille - ei toki näillä sanoilla - ja koska itse kuulun juuri heihin on paree pysyä poissa. :D Iloitkoon ne nuoret joilla energiaa. 

Voi, etpä tiedäkään, mitä menetit, kun olit tosikkona ottanut Kärtsän huumoriheiton. Herkkähipiäinen taidat olla?Mutta etpä tainnut olla oikeasti kiinnostunut yhtään Käärijästä ja musiikistaan, koska jos olisit ollut, ymmärtäisit myös Käärijän huumoria. 

Aina varmaan parempi, että keikoille osallistuvat ne, joita oikeasti kiinnostaa. Sain aikuisen tyttäreni mukaan Joensuun keikalle. Hän ei ollut juurikaan kuullut Kn musaa, mutta tykkäsi kovasti. Aikuisten lasten äitinä en ole minäkään enää nuori. Käärijästä ja musiikistaan tykkään kovasti.

Vierailija
20262/20844 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

DaneBramage sai vihdoin Autiomaan reaktiovideon Youtubeen:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20263/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joost on ollut eilen käymässä Tommyn keikalla Milanossa, ja tukenut Tommyn viisuihin menoa, mm. huudattamut yleisöllä "Tommy for Eurovision!" 🥰 Mä en tiennyt että heillä olisi jokin muukin yhteys kuin Käärijä, tai tiedä sitten jos sitä kautta ovat yhdessä lavalle päätyneetkin. Pistää miettimään, ovatko Käärijän kanssa puhuneet toisistaan, ja mitähän kautta Joost ja Tommy ovat päätyneet puheisiin.

Jotenkin ihana että heidän kolmen maailmat kohtaa! Varsinainen power trio! 😁

Vierailija
20264/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin mennä Käärijän keikalle mutta meninkin elokuviin. K itse on sanonut ettei innosta esiintyä pylvään takana seisoskeleville keski-ikäisille äijille - ei toki näillä sanoilla - ja koska itse kuulun juuri heihin on paree pysyä poissa. :D Iloitkoon ne nuoret joilla energiaa. 

Voi, etpä tiedäkään, mitä menetit, kun olit tosikkona ottanut Kärtsän huumoriheiton. Herkkähipiäinen taidat olla?Mutta etpä tainnut olla oikeasti kiinnostunut yhtään Käärijästä ja musiikistaan, koska jos olisit ollut, ymmärtäisit myös Käärijän huumoria. 

Aina varmaan parempi, että keikoille osallistuvat ne, joita oikeasti kiinnostaa. Sain aikuisen tyttäreni mukaan Joensuun keikalle. Hän ei ollut juurikaan kuullut Kn musaa, mutta tykkäsi kovasti. Aikuisten lasten äitinä en ole minäkään enää nuori. Käärijästä ja musiikistaan tykkään kovasti.

Mullakin on lippu tälle päivälle, mutta taidan jättää menemättä. K lla näyttää olevan säännöt sille millaisia ihmisiä hän haluaa keikoillaan nähdä. Aina voi sanoa, että hänen juttunsa ovat huumoria, mutta mistä hän tuonkin heiton repäisi, jos siinä ei ole osa totuutta.

Vierailija
20265/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joost on ollut eilen käymässä Tommyn keikalla Milanossa, ja tukenut Tommyn viisuihin menoa, mm. huudattamut yleisöllä "Tommy for Eurovision!" 🥰 Mä en tiennyt että heillä olisi jokin muukin yhteys kuin Käärijä, tai tiedä sitten jos sitä kautta ovat yhdessä lavalle päätyneetkin. Pistää miettimään, ovatko Käärijän kanssa puhuneet toisistaan, ja mitähän kautta Joost ja Tommy ovat päätyneet puheisiin.

Joost on todennäköisesti ainakin tiennyt Tommyn jo aikaisemminkin, ihan kuten Kärtsä tiesi Tommyn jo ennen kuin Tommy otti häneen yhteyttä ja päätyivät tekemään biisin yhdessä. Tämä yhteinen asia, että molemmat ovat nyt tehneet biisin Kärtsän kanssa, on ehkä myös edistänyt tuttavuutta. Kaikki kolme oman tiensä kulkijaa tuntuvat ymmärtävän toisiaan hyvin.

Vierailija
20266/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä just katselin kuvia Korjaamolta ja sen pylväistä. Enkö nyt saakaan tulla sinne pylvään taakse kuuntelemaan Käärijää niinkuin olin suunnitellut. Olen siis tosissani.

Vierailija
20267/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mullakin on lippu tälle päivälle, mutta taidan jättää menemättä. K lla näyttää olevan säännöt sille millaisia ihmisiä hän haluaa keikoillaan nähdä. Aina voi sanoa, että hänen juttunsa ovat huumoria, mutta mistä hän tuonkin heiton repäisi, jos siinä ei ole osa totuutta."

Varmasti se onkin totta, että se on artistille mieluisampaa, että keikalla olevat nauttivat keikasta eivätkä ole siellä vastentahtoisesti. Kärtsä on myös kyllä suoraan kertonut säännön siitä, ketä hän ei haluaa keikoillaan nähdä. Hän on sanonut, että jos olet sellainen ihminen, joka kiusaa muita, niin älä tule minun keikalle.

Vierailija
20268/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä just katselin kuvia Korjaamolta ja sen pylväistä. Enkö nyt saakaan tulla sinne pylvään taakse kuuntelemaan Käärijää niinkuin olin suunnitellut. Olen siis tosissani."

Ihan vapaasti saa mennä sinne pylvään taakse kuuntelemaan, jos haluaa. Ei sitä kukaan ole kieltänyt.

Vierailija
20269/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä just katselin kuvia Korjaamolta ja sen pylväistä. Enkö nyt saakaan tulla sinne pylvään taakse kuuntelemaan Käärijää niinkuin olin suunnitellut. Olen siis tosissani."

Ihan vapaasti saa mennä sinne pylvään taakse kuuntelemaan, jos haluaa. Ei sitä kukaan ole kieltänyt.

🙏🏻

Vierailija
20270/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joost on todennäköisesti ainakin tiennyt Tommyn jo aikaisemminkin, ihan kuten Kärtsä tiesi Tommyn jo ennen kuin Tommy otti häneen yhteyttä ja päätyivät tekemään biisin yhdessä. Tämä yhteinen asia, että molemmat ovat nyt tehneet biisin Kärtsän kanssa, on ehkä myös edistänyt tuttavuutta. Kaikki kolme oman tiensä kulkijaa tuntuvat ymmärtävän toisiaan hyvin.

Eikö Tommylla ja Joostilla ollu biisi jo ennen Kärtsää, jos oikein muistan?

Vierailija
20271/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on lippu tälle päivälle, mutta taidan jättää menemättä. K lla näyttää olevan säännöt sille millaisia ihmisiä hän haluaa keikoillaan nähdä. Aina voi sanoa, että hänen juttunsa ovat huumoria, mutta mistä hän tuonkin heiton repäisi, jos siinä ei ole osa totuutta."

Laita lippu Liputtomaan, vielä ehtii kuuteen saakka, niin joku onnellinen voi päästä sijastasi😊 

Vierailija
20272/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on lippu tälle päivälle, mutta taidan jättää menemättä. K lla näyttää olevan säännöt sille millaisia ihmisiä hän haluaa keikoillaan nähdä. Aina voi sanoa, että hänen juttunsa ovat huumoria, mutta mistä hän tuonkin heiton repäisi, jos siinä ei ole osa totuutta."

Laita lippu Liputtomaan, vielä ehtii kuuteen saakka, niin joku onnellinen voi päästä sijastasi😊 

Komppaan tätä. Korjaamon keikka on ollut loppuunmyyty jo aika kauan ja tiedän monta, jotka kovasti ovat yrittäneet metsästää sinne lippuja. Kannattaa siis tosiaan laittaa lippu myyntiin, jollei itse ole menossa keikalle.

Vierailija
20273/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liputtomassa on muuten tällä hetkellä 3 lippua myynnissä. 

Vierailija
20274/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa Korjaamon keikalle menijöille ja kaikille muillekin! Tässä hienoja kuvia Pakkahuoneen keikalta!

https://www.instagram.com/p/DDJpBkaNQYC/?hl=fi&img_index=1

Vierailija
20275/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liputtomassa on muuten tällä hetkellä 3 lippua myynnissä. 

Hetki sitten oli vielä kuusi, et kyl niitä matti myöhäisiäkin on. 

Vierailija
20276/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä ei yltänyt enää kuintelulistoilla kymmenen kärkeen. Sinne män.

Vierailija
20277/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa iltaa Korjaamon keikalle menijöille ja kaikille muillekin! Tässä hienoja kuvia Pakkahuoneen keikalta!

Kiitos, me mennään vasta, kun ovet aukeaa, mutta ehkä joku kolkka löydetään😅

Vierailija
20278/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos nää on hienoja💚 Matkalla keikalle💃

Vierailija
20279/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän musiikki ei oikein ole sellaista valtavirtamusiikkia, jolla noille listoille parhaiten yltää kärkeen. Se ei ole perinteistä suomiräppiä, vaan elektronista musiikkia, jossa on mukana rock-, metalli- ja jopa punkvivahteita. Tällaiselle musiikille löytyy kyllä kuuntelijoita, vaikka yleensä ei löydykään kuuntelulistojen kärjestä. Ei noilla kuuntelulistoilla kärkeen useimmiten yllä myöskään Suomen menestyneimpiin kuuluvien rock- ja metallibändien biisejä ja albumeja, kun nekään eivät ole tarpeeksi valtavirtaa.

Vierailija
20280/20844 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hiljaista jos kaikkien muiden paitsi noiden top10 kuunnelluimman artistin pitää mennä jonnekin.  Benkut, Jenni Vartiaiset, JVG:t ja kaikki muut mennyttä. Voivoi. Onneksi K:lla on sentään muihin verrattuna ulkomaisia kuuntelijoita niin voi keikkailla siellä. No ehkä nyt nämä antifanittajat voi lopettaa K ketjuissa lurkkimisen ja siirtyä seuraamaan noiden top10 artistien uraa. Hyvästi 😂