Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Het Grote Songfestivalfeest on ilmoittanut instagramissaan, että Sakis Rouvasin esiintyminen on peruuntunut ja hänen tilalleen tulee Alessandra. Nyt pääsevät sitten Kärtsä ja Alessandra taas tapaamaan siellä, kuten viime vuonnakin! Tänä vuonna mukana on myös Loreen, joten ehkä Kärtsä ehtii nyt viimein hänenkin kanssa yhdessä kahville, mistä on aikaisemmin puhunut! :)
Vieläkö tsatsatsaa esittää sitä Kääritään biisiä.
Käärijän Autiomaa, viiittu mitä autotunetettua sontaa, saaatana..hahahaa!
Kaikki tietenkin kokevat musiikin omalla tavallaan. Minusta Autiomaa on hieno ja tunteellinen. Se on Käärijän biisi, mutta kuulen siinä Jeren sielun. Kaunis ja kiehtova tunnelma.
Tiedoksi: kanadalainen alt-räppäri bbnos (baby no money) on julkaissut Pohjois-Amerikan ja Euroopan kiertueen keikat. Tulee näköjään Suomeenkin, Hesassa keikka 20.5.
Aika vähän olen hänen musiikkiaan vasta kuunnellut. Tommyn kanssa teki sen Tango musavideon. Siitä tykkäsin. Joostin kanssa on hyvä ystävä. Joostilla oli melko pian Malmön tapahtumien jälkeen Kanadassa keikka. Juuri siellä huusi lavalla "Fuck Ebu" Joost ja bbnos ovat tehneet jkv yhteistyötä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi: kanadalainen alt-räppäri bbnos (baby no money) on julkaissut Pohjois-Amerikan ja Euroopan kiertueen keikat. Tulee näköjään Suomeenkin, Hesassa keikka 20.5.
Aika vähän olen hänen musiikkiaan vasta kuunnellut. Tommyn kanssa teki sen Tango musavideon. Siitä tykkäsin. Joostin kanssa on hyvä ystävä. Joostilla oli melko pian Malmön tapahtumien jälkeen Kanadassa keikka. Juuri siellä huusi lavalla "Fuck Ebu" Joost ja bbnos ovat tehneet jkv yhteistyötä.
Se on juuri hän, kenen korvaajana Kärtsä esiintyi tänä vuonna Granatos Live -festarilla Liettuassa. Ja oikein hyvän vastaanoton Kärtsä sai siellä korvaajana! Muistan vieläkin hyvin hänen onnelliset hyppelynsä hyvin menneen keikan jälkeen! :D
Takavoltista on tullut yksi minun lempparibiisi uudelta albumilta. Kuuntelin sen taas YouTubestä ja sinne oli tullut kommentti "This scratches the same itch in my brain as Numa Numa and Cha Cha Cha combined and its freekin delightful". Vähän sellaisen samanlaisen fiiliksen biisi herättääkin kyllä!
Kärtsä on taas Ruississa ensi kesänä ja esiintyy perjantaina
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä on taas Ruississa ensi kesänä ja esiintyy perjantaina
Apulanta, Haloo Helsinki ja Kärtsä samana päivänä. Perjantain liput saattaa mennä aika nopeasti.
Kärppy on studiolla taas Allun IG-storyn perusteella! Ei ole Allun studio tosin, vaan E-Studio Sipoossa.
Koskahan Mikke aikoo julkaista viimeisistä keikoista vlogit?Alkaa jo toivo mennä.Tosi kivoja ovat olleet,mutta tää julkaisunopeus meinaa kyllä viedä hermot.
Vierailija kirjoitti:
Kärppy on studiolla taas Allun IG-storyn perusteella! Ei ole Allun studio tosin, vaan E-Studio Sipoossa.
Ja eri puolilla (twitter ja discord) on jo selvitetty, että ilmeisesti kyseessä voisi olla collab Hoojan kanssa.
Ei sillä Kärtsyllä tosiaan taida vapaita olla, vaikka keikkojen välillä on nyt vähän pidempiä taukoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eri puolilla (twitter ja discord) on jo selvitetty, että ilmeisesti kyseessä voisi olla collab Hoojan kanssa.
Ei sillä Kärtsyllä tosiaan taida vapaita olla, vaikka keikkojen välillä on nyt vähän pidempiä taukoja.
Todennäköisesti on Hooja kyseessä. Ainakin E-Studio kirjoittaa instagramissaan "Tällä viikolla salaiset Suomi-Ruotsi äänitykset käynnissä🥸" ja Hoojan kaksikko on sopivasti nyt Suomessa myös.
Vierailija kirjoitti:
Update: kuvittelen sen K:n tattoo-tanssivideon, ja tuli hymy suuhun 🙏🤭 k teki tattoosta siedettävän minulle
Tykkäät popista 🤣
Hei onko kukaan kuullut Autiomaata radiosta? Mä en ole vielä, mutta en kyllä paljon kuuntelekaan😅 mutta onhan biisillä jo jonkun verran radiosoittoa kuitenkin?
Radio Suomessa kuuluu ainakin Lapissa aika usein :)
Vierailija kirjoitti:
Hei onko kukaan kuullut Autiomaata radiosta? Mä en ole vielä, mutta en kyllä paljon kuuntelekaan😅 mutta onhan biisillä jo jonkun verran radiosoittoa kuitenkin?
Radio Suomipopista olen kuullut Autiomaan useamman kerran, mutta myös Radio Suomi sekä YleX soittaa sitä silloin tällöin. Biisit.infon mukaan biisiä on soitettu 68 kertaa, mutta siinä ei kyllä taida olla ihan kaikki soitot mukana. Olen nimittäin kuullut Autiomaan radiosta sellaisinakin aikoina, mitkä eivät biisit.infon listauksesta löydy. Eli kyllä se on radiosoittoa saanut, vaikka ei nyt mitenkään kovin paljon. Toisaalta on oikeastaan ihan hyvä, ettei soitetakaan liian usein. Ruoskaa soitettiin minusta aikoinaan vähän liikakin, kun se tuntui soivan aina kun radion avasi.
En ymmärrä koko käärijää . Lopettais jo
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä koko käärijää . Lopettais jo
Parempi vaan olis sinun ja muiden kaltaistesi lopettaa vikinä ja keskittyä itseä kiinnostaviin asioihin. Kärtsällä on faneja ihan riittävästi ja he ymmärtää, sun ei tarvii.
On se hyvä että joku saa boostia itsetunnolleen, kun saa kokea olevansa fiksumpi kuin kaikki täällä ja opettaa meitä hölmöläisiä. Suotakoon se ilo hänelle.