La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28178)
Mikähän siinä luostarissa on niin kauheaa? Pääseekö sieltä ulos vai onko kuin vankila. Varmasti kova kuri ainakin. Ryypätä ei saa. Kannattaisi ottaa laudanumia mukaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, Manuel on aivan hurmaava korvineen kaikkineen.
En ole edes kiinnittänyt mitään huomiota Manuelin korviin, kun olen vain katsellut, että onpas siinä aikamoinen komistus. Ja ne viikset ovat iso plussa.
Kyllä! Jokaisesta Manuel-sekunnista nautitaan viimeisen päälle.
Manuel, Manuel, Manuel! Blaa-blaa-blaa-blaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, Manuel on aivan hurmaava korvineen kaikkineen.
En ole edes kiinnittänyt mitään huomiota Manuelin korviin, kun olen vain katsellut, että onpas siinä aikamoinen komistus. Ja ne viikset ovat iso plussa.
No, onkos se nyt mikään ihme: komean naisen komea poika.
Tämä Pía ... minä olen yrittänyt ymmärtää häntä ja hänen tilannettaan.
Harvoin naista sanotaan komeaksi, mutta tässä tapauksessa se osuu kyllä kohdalleen.
Onko La Promesassa vesivessoja ollenkaan. Öisin käyttävät pottia! Ajatelkaa Cruz tähtäämässä pottaan. Tai Lorenzo, Alonso. Ovatko potat sänkyjen allla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Pía ... minä olen yrittänyt ymmärtää häntä ja hänen tilannettaan.
Piiulin kohtaloksi koitui karmea mies.
Onko sarjassa missään vaiheessa homoeroottisia suhteita?
Mikä sarja tääkin on olevinaan, kun kolmas kausikin tehty ja edelleen polkee paikallaan. Jana piikana, Tomasin tappanut akka edelleekään jäänyt kiinni. Eipä toinna jatkaa seuraamista.
Olipa outo paikka pilkkoa halkoja.
Ärsyttävä Cruzin ystävä Maria Antonia.
Vierailija kirjoitti:
Onko sarjassa missään vaiheessa homoeroottisia suhteita?
Eipä taida olla. Katolinen kirkko ei varmaan suhtautunut homouteen hyvin, miten mahtaa tilanne olla nyt. Homoutta ei varmaan tuotu julki mitenkään, vaan elettiin ilman parisuhdetta tai mentiin normaalisti naimisiin.
Syödäänkö kartanossa perunoita. Herkkuillallinen voisi olla perunamuusi ja lihapullia.
"Hanaa" näyttelevä on pyöristynyt kolmannella kaudella. Liekö ollut raskaana, vai muuten vain kiloja tullut.
Jo mää mietin, miksi tuo Curro on niin tutun lipevän oloinen. Hitto, sehän on epsanjalainen versio Rydmanista.
Vierailija kirjoitti:
Jo mää mietin, miksi tuo Curro on niin tutun lipevän oloinen. Hitto, sehän on epsanjalainen versio Rydmanista.
Tarkoitat kai Santosia
Vierailija kirjoitti:
Onko La Promesassa vesivessoja ollenkaan. Öisin käyttävät pottia! Ajatelkaa Cruz tähtäämässä pottaan. Tai Lorenzo, Alonso. Ovatko potat sänkyjen allla.
Just ei pitäisi ajatella..
Huono sarja