La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28194)
Tän sarjan kenkien kopinat ei mee kyllä yhtään samassa tahdissa miten tyypit kävelee.
Vierailija kirjoitti:
Janaa esittävä näyttelijä on päässyt filmiryhmään mukaan hyvien ruokapatojen ääreen ja siitä tuo hienoinen pyöristyminen johtunee. Onhan hän ruokaa saanut ennenkin, mutta säännöllinen ja monipuolinen ruoka voisi olla selitys.
😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin La Promesan väki joisi tyhjistä kahvi- ja teekupeista.
Jossain espanjalaisessa haastattelussa kysyttiin La Promesan kuvauksista: kun kuvissa on paljon syömistä ja ruoka-aineita, mitä niille tapahtuu kuvausten jälkeen. Näyttelijät nauraen kertoivat, että he tietenkin syövät kaiken tarjolla olevan.
Jana nyt ainakin.
Minä en kuule enkä kuuntele kenkien kopinoita. Minua kiinnostaa enempi tuo juoni, että pysyn kärryillä tapahtumissa.
Vierailija kirjoitti:
Tän sarjan kenkien kopinat ei mee kyllä yhtään samassa tahdissa miten tyypit kävelee.
Ja taas tuo kopina jota en suostu ottaa tarkkailuun.
Rómulo kävisi 'sugar daddysta'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janaa esittävä näyttelijä on päässyt filmiryhmään mukaan hyvien ruokapatojen ääreen ja siitä tuo hienoinen pyöristyminen johtunee. Onhan hän ruokaa saanut ennenkin, mutta säännöllinen ja monipuolinen ruoka voisi olla selitys.
😄😄😄
Höpönhöpön, likka on päästänyt vaan itsensä pyöristyyn. Valitettavasti
Vierailija kirjoitti:
Minä en kuule enkä kuuntele kenkien kopinoita. Minua kiinnostaa enempi tuo juoni, että pysyn kärryillä tapahtumissa.
Kiitos, löytyy joku toinenkin joka pyrkii etupäässä seuraamaan juonta.
Vierailija kirjoitti:
Rómulo kävisi 'sugar daddysta'.
Tienes razón.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, löytyy joku toinenkin joka pyrkii etupäässä seuraamaan juonta.
Täällä on kolmas samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Muutamasta La Promesan hahmosta tulee eläin mieleen. Santos muistuttaa rottaa. Kreivi Ayla taas marsua. Lorenzosta tulee mieleen musta pantteri.
Jana on herkkä metsäkauris ja Petra kärppänä aina paikalla.
Manuel on namunen myöskin silloin, kun hän käyttää liiviä.
Cruzia parempaa ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Jo mää mietin, miksi tuo Curro on niin tutun lipevän oloinen. Hitto, sehän on epsanjalainen versio Rydmanista.
Ilmeisesti tarkoitit Santosia. Currohan on kaukana lipevästä, ja Santos tosiaan on kuin Rydman.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko kukaan täällä kateellinen hänen tai jonkun muun sarjassa näyttelevän henkilön ulkonäölle?
Eipä Janaa kuitenkaan lihavaksi voi sanoa. Nyt on ihan hyvän näköinen. Alussa oli liiankin laiha, pelkkiä silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko kukaan täällä kateellinen hänen tai jonkun muun sarjassa näyttelevän henkilön ulkonäölle?
Noille rupikonnille kukaan kateellinen oo!
Minulla on sellainen ennakkoaavistus, että Vera tulee vielä palaamaan aateliseen elämäntapaansa.
Pitäisi saada edes yksi La Promesa jakso talteen ennen kuin sarja katoaa Areenasta. En vain tiedä miten tulisi toimia.
Juomana voi olla sopivan väristä teetä tai mehua. (Suomalaisissa ohjelmissa juotiin "kirkasta" muka vodkaa vaikka olikin vettä)