Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (28117)

Vierailija
17261/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miettivät, millaisella aikataululla Cruzin rikokset selviävät. Viime viikolla Rtve uutisoi Eva Martinista eli Cruzista: tämä neljäs meneillään oleva kausi (alkoi vuoden alusta siellä) La Promesassa on hänen viimeisensä. Eva Martin on aloittanut helmikuun puolivälissä Netflixissä pyörivässä Valeria-sarjassa La Promesan ohella. Jos hänen lähtöpäätöksensä pysyy, rikoksensa ratkeavat meillekin neljännellä kaudella, joka alkaa meillä joskus kesällä.

Eva Martinin lopetuspäätöstä ei kyllä tarvitse kummastella. Voi vain kuvitella, miten järkyttävän raskasta on esittää monta vuotta niin raakalaismaista ja läpeensä pahaa ihmistä ja naista. 

Onkohan neljäs kausi myös viimeinen kausi. Kun kartanon salaisuudet on ratkottu, on yksi  ympyrä sulkeutunut. 

Ainakaan Rtve ei

Olisi jo aikakin loppua. Ei sarjoja pidä venyttää loputtomiin. 

Vierailija
17262/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Santos muuttui heti kiinnostavammaksi hahmoksi, kun Veran lääppimiseen juuttunut käsikirjoitus nytkähti eteenpäin. Ilmeistä ja eleistä alkoi löytyä uusia sävyjä ja juonenkin kannalta ihan tervetullutta maustetta 👍

Itse en mä poitsussa muuta kuin vastenmielisen nilkin. 👎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17263/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Cruz käyttänyt sarjan missään vaiheessa itkua saadakseen tahtonsa läpi?

Vierailija
17264/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Cruz käyttänyt sarjan missään vaiheessa itkua saadakseen tahtonsa läpi?

Naisen kyyneleet = vahvempia ja tehokkaampia kuin mikään happo.

Vierailija
17265/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miettivät, millaisella aikataululla Cruzin rikokset selviävät. Viime viikolla Rtve uutisoi Eva Martinista eli Cruzista: tämä neljäs meneillään oleva kausi (alkoi vuoden alusta siellä) La Promesassa on hänen viimeisensä. Eva Martin on aloittanut helmikuun puolivälissä Netflixissä pyörivässä Valeria-sarjassa La Promesan ohella. Jos hänen lähtöpäätöksensä pysyy, rikoksensa ratkeavat meillekin neljännellä kaudella, joka alkaa meillä joskus kesällä.

Eva Martinin lopetuspäätöstä ei kyllä tarvitse kummastella. Voi vain kuvitella, miten järkyttävän raskasta on esittää monta vuotta niin raakalaismaista ja läpeensä pahaa ihmistä ja naista. 

Onkohan neljäs kausi myös viimeinen kausi. Kun kartanon salaisuudet on ratkottu, on yksi  ympyrä sulkeutun

Olisi jo aikakin loppua. Ei sarjoja pidä venyttää loputtomiin

Minä voisin ottaa La Promesan loppuelämän kumppaniksi. 

Vierailija
17266/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Santos muuttui heti kiinnostavammaksi hahmoksi, kun Veran lääppimiseen juuttunut käsikirjoitus nytkähti eteenpäin. Ilmeistä ja eleistä alkoi löytyä uusia sävyjä ja juonenkin kannalta ihan tervetullutta maustetta 👍

Toivottavasti joku antaa vielä kunnollisen selkäsaunan pienelle lierolle.

Vierailija
17267/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te onnettomat hömppäsarjan vangit.

Minkä vanki sinä olet? Ettet vain olisi ahtaan ajattelun vanki. 

La Promesa ei vangitse, vaan kasvattaa siivet. Joka tytöllä on siivet olkapäässä, joka pojalla on siivet kantapäässä, sanotaan laulussa. 

Vierailija
17268/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinut tänne vangitsi, saat mennä katsomaan laatua ihan vapaasti😘

Vierailija
17269/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruumiillinen kuritus on huono ratkaisu, eikä ainakaan Santosin tyyppinen ihminen ei opi siitä mitään, vaan katkeroituu ja tulee kostonhaluiseksi. 

Vierailija
17270/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirulainen viskasi postituslistan roskiin ja lisäsi viidennen vieraan. 

Vierailija
17271/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinut tänne vangitsi, saat mennä katsomaan laatua ihan vapaasti😘

Aivan, mitään ei ole pakko tehdä, sitähän La Promesakin opettaa. 

Vierailija
17272/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruumiillinen kuritus on huono ratkaisu, eikä ainakaan Santosin tyyppinen ihminen ei opi siitä mitään, vaan katkeroituu ja tulee kostonhaluiseksi. 

Epäsosiaalinen lapsuus pienellä😑

Vierailija
17273/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako olla niin yksinkertaisia, että monistatte kaikenmaailman trollien aivopieruja aina vaan lisää eteenpäin🙄

Vierailija
17274/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Cruz lähtee kesken kaiken pois La Promesasta, lopetan sen katsomisen siihen paikkaan.

Vierailija
17275/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaselle pitäisi antaa potkut, koska hänellä on vain pahat mielessä. Täysin epäuskottavaa, että isänsä on jotenkin muuttanut käsitystään hänestä. Ja jos rupeaa hyppimään silmille, pitää ottaa luulot pois. 

Vierailija
17276/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm ... pohdiskelen tässä semmoista, että onkohan se Jana sittenkään Jimenaa parempaa seuraa Manuelille.

Vierailija
17277/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaselle pitäisi antaa potkut, koska hänellä on vain pahat mielessä. Täysin epäuskottavaa, että isänsä on jotenkin muuttanut käsitystään hänestä. Ja jos

Toisaalta ihan kiinnostavaa katsoa kuinka onneton ja kieroon kasvanut nilkki toimii. Nauraa ilkeästi onnistuessaan.

Vierailija
17278/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Cruz käyttänyt sarjan missään vaiheessa itkua saadakseen tahton

Cruzilla on omat takuuvarmat kikkansa saada tahtonsa läpi. Jos ei oma tahto mene perille, niin henki  pois keinoja kaihtamatta. 

Vierailija
17279/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm ... pohdiskelen tässä semmoista, että onkohan se Jana sittenkään Jimenaa parempaa seuraa Manuelille.

Miten niin? Avaapa vähän.

Vierailija
17280/28117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsosiaalinen lapsuus pienellä😑

Joo, kyllä käy surku pientä. Jos olisin ollut Vera, olisin varmaan vetänyt polvella jalkoväliin, kun rupesi vastenmielisesti syleilemään väkisin.