Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (28079)

Vierailija
15921/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Cruz ei arvosta Janaa, se kuitenkin pelasti Manolon palavasta lehtokoneesta heti ekassa jaksossa

Cruz ei pidä aatelittomia minkäänarvoisina. Vaikka kuinka mäntti aatelinen on hänen mielestään ilmeisesti parempi/arvostettavampi ihminen kuin aateliton oli hän kuinka kouluttautunut, taitava, hyvä ihminen tahansa. 

Vierailija
15922/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Cruz ei arvosta Janaa, se kuitenkin pelasti Manolon palavasta lehtokoneesta heti ekassa jaksossa

Cruzko arvostaisi piikaa, vaikka tämä tekisi mitä. Varsinkin, jos tämä piika ja ryysyläinen vielä on fiksu ja uskaltaa uhmata häntä. Näkihän sen jo Manuelin lento-onnettomuuspaikalla, kuinka Cruz mulkoili Janaa vihaisesti. Hänhän oli jo kahdesti erottanut tämän sisäkön saman päivän aikana ja nyt tämä samainen sisäkkö oli taas täällä ja sai kiitokseksi työpaikkansa takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15923/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustus: Minä olen yksi juonipaljastusten kirjoittajista. Kirjoitan sellaisen vain silloin, kun kovin ahdistuneen oloisesti joko ihmetellään jotain tai kysellään joidenkin käänteiden perään. Kun esim. Martinan toiminta vaikutti niin epämääräiseltä ja epätoivoiselta useammankin mielestä, päätin kirjoittaa tulevasta jotain. Yritän tehdä kuitenkin sen niin varovasti ja niukasti kuin mahdollista. 

Vierailija
15924/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustus: Minä olen yksi juonipaljastusten kirjoittajista. Kirjoitan sellaisen vain silloin, kun kovin ahdistuneen oloisesti joko ihmetellään jotain tai kysellään joidenkin käänteiden perään. Kun esim. Martinan toiminta vaikutti niin epämääräiseltä ja epätoivoiselta useammankin mielestä, päätin kirjoittaa tulevasta jotain. Yritän tehdä kuitenkin sen niin varovasti ja niukasti kuin mahdollista. 

Täällä nimenomaan HALUTAAN juonipaljastuksia! Ihan parasta! Kiitos kaikille paljastelijoille!

Vierailija
15925/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä nimenomaan HALUTAAN juonipaljastuksia! Ihan parasta! Kiitos kaikille paljastelijoille!

EI HALUTA! Tämä on suomen tahtiin seuraavien ketju!

Vierailija
15926/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cruz ei pidä aatelittomia minkäänarvoisina. Vaikka kuinka mäntti aatelinen on hänen mielestään ilmeisesti parempi/arvostettavampi ihminen kuin aateliton oli hän kuinka kouluttautunut, taitava, hyvä ihminen tahansa. 

Eipä olisi Cruz aatelinen, ellei isänsä olisi titteliä ostanut. Ja hyi mikä historia paronilla onkaan!

Vierailija
15927/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän tämä sarja näemmä uusitaan TV 1:llä aamuisin kello 10. Itse en nähnyt sarjaa alusta asti mutta en kyllä jaksaisi sitä alkaa seuraamaan. Sen verran katselin alusta, että huomaa Janan olleen paljon hoikempi sarjan alussa. Monet muutkin näyttivät jotenkin freesemmiltä kuin nykyisin. 

Janasta huomaa, että on lihonut kasvoiltaan ja vyötäröltään. Vyötärön paksuuntumisen  näkee selvästi, kun on samanlainen vyöhame päällä kuin alussa. On toki vieläkin kaunis nainen.

Lihominen ei kaunista ketään, ja vaikka kaunis on edelleen niin kauniimpi hoikkana. Hoikkuus on kauniimpaa.

Ei Janan kohdalla voi lihomisesta puhua. Nätimpi on, kun on saanut vähän lihaa luittensa päälle ja on aikuisemman oloinen. Li

Janan näyttelijä todellakin oli superkaunis alussa. Nyt pyöristyneenä tavis. Ei ole missään vaiheessa ollut liian laiha.

Vierailija
15928/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pajjastuksia otetaan vastaan, kiitos!

Vierailija
15929/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän tämä sarja näemmä uusitaan TV 1:llä aamuisin kello 10. Itse en nähnyt sarjaa alusta asti mutta en kyllä jaksaisi sitä alkaa seuraamaan. Sen verran katselin alusta, että huomaa Janan olleen paljon hoikempi sarjan alussa. Monet muutkin näyttivät jotenkin freesemmiltä kuin nykyisin. 

Janasta huomaa, että on lihonut kasvoiltaan ja vyötäröltään. Vyötärön paksuuntumisen  näkee selvästi, kun on samanlainen vyöhame päällä kuin alussa. On toki vieläkin kaunis nainen.

Lihominen ei kaunista ketään, ja vaikka kaunis on edelleen niin kauniimpi hoikkana. Hoikkuus on kauniimpaa.

Ei Janan kohdalla voi lihomisesta puhua. Nätimpi on, kun on saanut vähän li

Kauniimpi oli hoikempana, huomattavasti kauniimpi. Kaunotar verrattuna nykyiseen tavis-pullukkaan.

Vierailija
15930/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kauniimpi oli hoikempana, huomattavasti kauniimpi. Kaunotar verrattuna nykyiseen tavis-pullukkaan."

Makuasia. Mutta ei todellakaan ole tavallisen näköinen. Toivottavasti tämä aihe loppuu tähän, vaikka itse jatkoin. Halusin tasoitusta. 

Janan kasvoissa huomio kiinnittyy silmiin. Ne ovat kauniit, avoimet, vilpittömät. Juuri oikeat Janalle. 

Vierailija
15931/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ja miksi Lope on velkaantunut? Vera varmaan auttaisi jos laukku rahoineen olisi hänen hallussa.

Nauroin ääneen kohtausta jossa Lope raahautuu taas kerran hakattuna takaviistosta paikalle. Ihan överiksi sarja mennyt.

Vierailija
15932/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo jokaisen jakson infot riittävät, ainakin itselleni. Sen mitä tapahtuu 2-3 kuukauden kuluttua, näkee aikanaan.

Vierailija
15933/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tykkään juonipaljastuksista. On kiva saada tietoa tulevasta kun sarja laahaa niin kyllästyttävän  hitaasti.

Vierailija
15934/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cruz onkin nousukas joka nai markiisin tittelistä. Isänsä oli ihmiskauppias. Cruz ei tiedä vai tietääkö että Pian vauva on isänsä raiskaus lapsi. Paroni ei ollut tosin tumma. Tämä sarja menee niin että aina paljastuu jotain menneistä samalla kun tulee uutta. Manuelin sydämen intohimo oli rakentaa lentokoneita mutta kaikki estivät sitä. Paitsi ilmailun harrastajat. Jana halusi lääkäriksi mutta sukupuoli esteitä. Ihmisillä on luovia kykyjä joiden pitää antaa elää. Tosi julmaa estää lapsia opiskelemasta sitä mitä rakastaa. Cruz ei olisi saanut Markiisia jos isänsä ei olisi ostanut titteliä. Ja Alonson vaimo kuollut. Joka oli taas järki avioliitto. Alonso teki Curron sisäkön kanssa ollessaan jo avioliitossa Cruzin kanssa. Siksi Dolores murhattiin. Siksi Curroa vihataan. Sisäkkö hoitaa huoneet ja vaatteet kuin kylvetykset kuin pukeutumisessa auttaa ihan kuin hoitajat sairaaloissa. Tai kampaajat tekee kampauksia. Palvelijoilla on eri työtehtävät kuten hoitaa lämmitys ja pyykki. Sarjassa näyttää kaikki tekevän kaikkea mutta kyllä heillä oma työnkuva on . Moni ammatillinen team. Sairaaloissa myös tehdään yhdessä kaikkia töitä vaikka kaikilla on oma työnkuva ja tehtävä. Kouluissa hukuttaisiin paskaan jos siivoojat ei voitaisi tehtäviään tai keittiössä tai huollossa. Samoin kuin talo yhtiöissä huolto ja siivous on isännöinnin lisäksi tärkeitä. Sairaaloissa ja hotelleissa kuin kouluissa miehet korjaa välineet kuin sängyt kun taas huoltajat siivoojat pesee ne. Kyllä kaikkia pitää arvostaa . Jos kukaan ei tekisi näitä töitä mikään ei toimisi. Lehmät ja hevoset hoidetaan siinä kuin autotkin. Nekin huolletaan. Muita halveksiva asenne johtuu usein omasta itseinhosta. Yksikään laiva ei liiku ilman konemiehiä eikö hytit pysy käyttökunnossa ilman siivoojia. 

Vierailija
15935/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG! Legendaarinen Marianne Faithfull on kuollut! Mihin hän menehtyi?

Vierailija
15936/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manolo tietää että Jana lukisi lääkäriksi mutta eipä auta häntä. Sarjassa näkyy itsekkyys. Samoin kuin se että omat synnit ei ole ikäänkuin mitään mutta muiden on. Eikä sellaista sanaa kuin ryysy kuitenkaan ehkä Espanjassa käytä vaan sanaa köyhä tai osaton. Jana ollut työssä kokoajan theodorin luona joten mikään ryysy hän ei ole. Eikä ole rouvat keittiössäkään hyvin pukeutuneita kun käyvät omissa vaatteissaan ja saavat palkkaa. Nythän on niin että Cruzit pukeutuu juhlavaatteisiin arkenakin. Koska se oli ennen vaurauden merkki muille. Kuitenkin myös varakkaat kamppailee velkojen kanssa ja ruuan tuotannon. Käydään torilta ostamassa kun ei itse osata. Mikä taas auttaa pieni tuloisia. Kuten hillonvalmistus. Aika harva pitää torimyyjää minään ennenkuin ruoka loppuu. Tai metsästäjiä kunnes on ostettava lihaa. Esimerkiksi englannin kuninkaalliset kasvattaa itse ruokaa. Cruz halveksii mukamas Margaritan appelsiini maatila taustaa mutta niin vaan Cruz syö yhtenään appelsiinia. Ja juo sitruunaa. Näin se on että lopulta pienin onkin suurin ja suurin pienin. Joku ryysy sinunkin oluen valmistaa kuin leivän kuin ompelee vaatteet kuin leikkaa hiuksesi kuin valmistaa kenkäsi kuin tekee astiat tehtaalla. Vaikeaa olisi elää ilman piikoja jotka vaihtaa vaipat pesee pyllyt ja ompelee lakanat kuin takit kuin housut. Kurjaa olisi ilman pyykinpesijää ja ikkunan. Nyyh. 

Vierailija
15937/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi niin hienoa jos Alonsolla ja tällä Cruzin bestiksellä olisi sutinaa.

"Risti" saisi maistaa omaa lääkettään.

Lonsolle sopisi suuhun suomalainen sanonta meillä jokaisella on oma ristinsä.

Vierailija
15938/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee kohta toi kun janamanuel menee kirkkoon ja Cruz avaa oven.  Vähän kuin kauhuleffa. Me katsotaan uudestaan Vera Stanhope siinäkin n hiukan kauhutarinaa. 

Vierailija
15939/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cruzko arvostaisi piikaa, vaikka tämä tekisi mitä. Varsinkin, jos tämä piika ja ryysyläinen vielä on fiksu ja uskaltaa uhmata häntä. Näkihän sen jo Manuelin lento-onnettomuuspaikalla, kuinka Cruz mulkoili Janaa vihaisesti. Hänhän oli jo kahdesti erottanut tämän sisäkön saman päivän aikana ja nyt tämä samainen sisäkkö oli taas täällä ja sai kiitokseksi työpaikkansa takaisin. 

Cruz haluaa aina olla niskan päällä. 

Vierailija
15940/28079 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitkaapa joitain eri tuotantokausien jaksoja, joissa Cruz flippailee oikein kunnolla. Kiitos!