Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (28079)

Vierailija
15881/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perseestä että alkaa alusta ykkösellä siihen aikaan vielä kun haluaisi katsoa jotain sarjaa .Alussa katsoin promesaa mutta aika nopeasti kyllästyin ,en todellakaan ala katsomaan alusta ihan täyttä paskaa 

.

Vierailija
15882/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukakohan potkaisisi tota peräkammarin tyttöä Martinaa vähän persuustaan, että lähtisi elämään omaa elämäänsä kuten markiisiparin tytär teki. Tosin ei siitä taida olla muuhun kuin rypemään itsesäälissä. Täysin epäuskottavaa on ennen niin tarmokkaan  Catalinan linnoitautuminen hangaariin. Ja kuinka kauan täytyy kestää tota Veran ja Santosin rasittavaa suhdetta. Paikallaan junnaaminen on kyllä tämän sarjan ehdottomia heikkouksia, kuten monesti on todettu. 

Kuten jo aikaisemmin olen kirjoittanut: kun sarjaa tehdään liian pitkään, loppuvat ns."järkevät juonet" on pakko keksiä kaikkia "älyttömyyksiä" sarjaan että vaan saadaan rahaa tekijöiden "kassaan". Sarja olisi voinut hyvin päättyä toiseen, viimeistään kolmanteen kauteen, "tyylikkäästi". 

Mutta kun on kiva seurata tuttujen hahmojen toimintaa aina vain eteenpäin.  Mietitäänpä vertailuksi Salattuja elämiä, varmaan yhä aika suosittu, vaikka on pyörinyt tosi kauan. Itse olen katsonut vain satunnaisesti, mutta arvaan, ettei siinäkään kovin ihmeitä tapahdu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15883/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssalkkarit ja Kauniit ja rohkeat ole jättänyt jo aikoja sitten. Ei jaksa kiinnostaa puhuvat päät ja parien vaihdot. 

Vierailija
15884/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti

Saako täällä joku "kiksejä" kun tietää ja kertoo juonipaljastuksia etukäteen tällä palstalla. Monet haluavat nähdä "itse" miten sarja etenee, eikä toisten "neropattien kertomana....". 

Mä saan kiksejä juonipaljastuksta ja siksi luen tätä. Jos en haluaisi tietää niin en lukisi keskusteluja ollenkaan. 

Vierailija
15885/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli ihan selkee homma että nämä kolme. Janan ideasta se lähti jota ehdotti Romulolle ja Alonsolle. 

Vierailija
15886/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän tämä sarja näemmä uusitaan TV 1:llä aamuisin kello 10. Itse en nähnyt sarjaa alusta asti mutta en kyllä jaksaisi sitä alkaa seuraamaan. Sen verran katselin alusta, että huomaa Janan olleen paljon hoikempi sarjan alussa. Monet muutkin näyttivät jotenkin freesemmiltä kuin nykyisin. 

Janasta huomaa, että on lihonut kasvoiltaan ja vyötäröltään. Vyötärön paksuuntumisen  näkee selvästi, kun on samanlainen vyöhame päällä kuin alussa. On toki vieläkin kaunis nainen.

Selvisikin monta asiaa, kun tuli katsottua 1. jakso. Jana tuli siis melkeinpä väkisin kartanoon nuuskimaan ja kostamaan. Taisi yllyttääkin sulhas-Tomasia, ja tämä ryntäsi heti vaarallisen Cruzin luo ja huonosti kävi. Siinä mielessä Janakin osasyyllinen tappoon. Ja edelleen Cruz tekee pahojaan eikä aviomies tästä tiedä mitään. Petra samoin, kenenkään estämättä. Eli samaa rataa mennään loputtomiin. 

Vierailija
15887/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän tämä sarja näemmä uusitaan TV 1:llä aamuisin kello 10. Itse en nähnyt sarjaa alusta asti mutta en kyllä jaksaisi sitä alkaa seuraamaan. Sen verran katselin alusta, että huomaa Janan olleen paljon hoikempi sarjan alussa. Monet muutkin näyttivät jotenkin freesemmiltä kuin nykyisin. 

Yle on kyllä röyhkeä, verovaroin huseerataan mielin määrin. Hyviä ohjelmia lopetetaan ja tätä sarjaa nyt näytetään monella kanavalla. Sikamaista, tekisi mieli laittaa päällikölle postia. Vetää liksaa, eikö edes häpeä.

Laita toki päällikölle postia!

Vierailija
15888/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janasta huomaa, että on lihonut kasvoiltaan ja vyötäröltään. Vyötärön paksuuntumisen  näkee selvästi, kun on samanlainen vyöhame päällä kuin alussa. On toki vieläkin kaunis nainen.

Selvisikin monta asiaa, kun tuli katsottua 1. jakso. Jana tuli siis melkeinpä väkisin kartanoon nuuskimaan ja kostamaan. Taisi yllyttääkin sulhas-Tomasia, ja tämä ryntäsi heti vaarallisen Cruzin luo ja huonosti kävi. Siinä mielessä Janakin osasyyllinen tappoon. Ja edelleen Cruz tekee pahojaan eikä aviomies tästä tiedä

Jana tuli selvittämään äitinsä ja veljensä kohtaloa. Se on sarjan lähtökohta, kantava voima ja lopulta ilmeisesti tulee selvitetyksi. Ja kuten usein käy, rakkaus tulee mukaan. 

Tomas syöksyi syyttämään Cruzia voitonriemuisena. Hänellä oli melkoinen paukku takataskussaan; kartanoon oli saapunut elävä todiste Cruzin julmuudesta. Cruz paljastuisi. Se olisi sopinut äitipuoleensa kyllästyneelle Tomasille tosi hyvin. Tomas ei kuitenkaan tajunnut, kuinka vaarallisen naisen kanssa oli tekemisissä. 

Vierailija
15889/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin hienoa jos Alonsolla ja tällä Cruzin bestiksellä olisi sutinaa.

"Risti" saisi maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
15890/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi niin hienoa jos Alonsolla ja tällä Cruzin bestiksellä olisi sutinaa.

"Risti" saisi maistaa omaa lääkettään.

Mitenhän Cruz toteuttaa omaa neuvoaan aviovaimolle olla ilotyttö sängyssä. Ettei vain olisi unohtunut noudattaa. 

Vierailija
15891/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuesin käytös on todella huonoa mutta niin on Martinesinkin. Toivoisi todella, että Curro löytäisi fiksumman naisen. Curroakin tuo ärsyttävä nainen kohteli huonosti. Tulee lähinnä mieleen oikutteleva pikkutyttö.

Vierailija
15892/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan pomppas ton yhden kommentit. Vai tuli Jana nuuskimaan ja kostamaan ja oikein yllytti Tomásin äitipuolensa luo ja on osasyyllinen, kun Cruz tappoi tämän. Ymmärrätköhän nyt ollenkaan katsomaasi? 

Vierailija
15893/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen jatkuvaa kommentointia Janan ja muidenkin naisten lihomisesta. Jana oli sarjan alussa aivan liian laiha ja on edelleenkin hoikka. Kasvojen muodon hän on saanut edesmenneeltä isältään. Näyttelijät, myös miehet lihovat ja laihtuvat lomillaan tai muutenkin. Vuodet näkyvät kaikissa ihmisissä.

Vierailija
15894/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen jatkuvaa kommentointia Janan ja muidenkin naisten lihomisesta. Jana oli sarjan alussa aivan liian laiha ja on edelleenkin hoikka. Kasvojen muodon hän on saanut edesmenneeltä isältään. Näyttelijät, myös miehet lihovat ja laihtuvat lomillaan tai muutenkin. Vuodet näkyvät kaikissa ihmisissä.

Janalle sopii erinomaisesti kiharapilvi kehystämään kauniinmallisia kasvoja. 

Vierailija
15895/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on mennyt tylsäksi tämä sarja. So boringggggg

Hyvä että joku muukin sanoo "totuuden" !!  Toki voihan television sulkea ja olla seuraamatta sarjaa kun alkaa "junnaa paikallaan" 😂!! 

Aivan, sitten on meitä, jotka viihtyvät katsellen aika tavanomaistakin menoa. Olisi kiva ajatella, että  tämä La Promesa jatkuisi kymmenen vuotta. Mitä kaikkea tapahtuisi. Uusia ihmisiä, uusia juonitteluja, Manuelin lentokone kehittyisi, kohta hän jo lentäisi yli Välimeren, Janan ihmetekoja, Catalinan bisneksiä, vieraita, avioliittoja, lapsia,  rakastumisia, eroja, rikoksia jne. 

Vierailija
15896/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko Pian kuolema salajuoni ja tuleeko hän kuitenkin vielä takaisin sarjaan?

Vierailija
15897/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS olisit lukenut näitä kommentteja, tietäisit, että Pia meni suojaan ja turvaan mieheltään. Tulee takaisin.

Vierailija
15898/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoilatkaapa minulle, kenen kanssa tuo Jana päätyy yhteen?

Vierailija
15899/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä jaksossa näytetty Janan isän kuva? Joku kirjoitti, että Jana on isänsä näköinen.

Vierailija
15900/28079 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta näin tänään uusinta jakson, (ehkä 1.tai 2). Hämmästyin todella kui erinäköinen Jana oli silloin, miten voi muuttua noin paljon. Ei sillä sama mulle, kunhan ihmettelen.