Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (28116)

Vierailija
15581/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Catalinan täysi eristäytyminen  hangaariin on kyllä täysin epäuskottavaa. Älykkäänä naisena hän tietää, että Cruz ei koskaan pyytäisi häneltä anteeksi. Luulisi ettei oikeasti haluaisi olla tämän kanssa missään tekemisissä. Nyt sitten täytyy ilmeisesti luoda hänelle jonkinlaista suhdetta nuoreen "torppariin". Mutta viihteen kannaltahan tätä sarjaa katselee, jos katselee. Liian tosissaan sitä ei voi ottaa. Mutta ehkä todella hyvät sarjat eroavatkin tästä siinä, että ne voisi kuvitella oikeasti tapahtuviksi. 

Vierailija
15582/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauankohan Manuel ja curro ovat sodassa. Että montakohan jaksoa menee näin. Vai vielä kausi 4, huh huh. Ajattelin lopettaa katsomisen kun Jana ja Manuel on vihitty. Haluan jättää ihanan muiston. En halua että heillä menee huonosti koskaan. 

Saat odottaa sellaset 7-8 kuukautta. 

Eikö ole huhtikuussa jo?

Laskin Suomessa näytettyjä kausia 1., 2. ja 3. menneitä jaksoja, sain hääjaksojen päiväksi n.14.7.25 alkavan viikon? Voi toki olla myöhemmin jos joskus on vajaa viikko, mutta jaksot 499. ja 500. vasta silloin?!  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15583/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian kuolema on lavastettu, mutta tästä lavastuksesta eivät tiedä muut kuin markiisi Alonso, Romulo, Ricardo ja Jana. Jana tietää ilmeisesti siksi, koska koetteli Pian pulssia ja väitti, että on kuollut. Kaikki muut kartanossa siis luulevat Pian kuolleen. Asiasta ei kuitenkaan saa kertoa minnekään, jottei tule Lujanien suvulle mainehaittaa. Kamalaa, jos tieto leviäisi, että sisäkkö on kartanossa riistänyt hengen itseltään. Kartanon ulkopuolella olevat ihmiset eivät tiedä, mitä Pialle on tapahtunut. Hän on vain poissa. Jos aviomies tulee etsimään, ei Piaa löydy ja kerrotaan hänen kuolleen.

Vierailija
15584/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Pian "kuolemassa" on aika paljon kyllä puutteita käsikirjoituksen ja toteutuksen suhteen.

Jana totesi, että Pia ei henkitä ja ei tunnu pulssia. Luultavasti myöhemmissä jaksoissa selviää, että Jana, Romulo ja Alonso tekivät tämän feikin. Muuten en ymmärrä sitä, mitä sarjassa tapahtui.

Vierailija
15585/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pitkään sarjan tuotanto piti Piiaa sarjassa, toki milloin Piian esittäjä on kertonut tuotannolle, että odottaa lasta. Vaikuttaa siltä, että Piian esittäjä ei kertonut raskaudestaan ajoissa ja tuotanto oli käsikirjoittanut sarjan niin kuin se kuvattiin.

Käsikirjoitus sarjan hahmojen kulusta on luultavasti tehty noin 12 kk aiemmin.

Nyt jouduttiin ottamaan huomioon kohtauksissa se, että Piian esittäjä onkin raskaana.

Luulen ja uskon, että tuotannossa varmasti kävi mielessä, että Piia poistuu oikeasti.

Luultavasti Piian esittäjä ja tuotanto ovat keskustelleet asiasta, eikä varmaan hyvin mielin.

Vierailija
15586/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catalinalla hangaarissa on kasveja, amppelissa Nepenthes kannukasvi. Harvinaisempi.

Vierailija
15587/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Pian "kuolemassa" on aika paljon kyllä puutteita käsikirjoituksen ja toteutuksen suhteen.

Jana totesi, että Pia ei henkitä ja ei tunnu pulssia. Luultavasti myöhemmissä jaksoissa selviää, että Jana, Romulo ja Alonso tekivät tämän feikin. Muuten en ymmärrä sitä, mitä sarjassa tapahtui.

Katsojakin ehti säikähtää, että Piia kuoli. 

Se oli hieman kummaa, että kun Vera kosketti Piaa ennen Janaa, niin Vera totesi, että Piia tuntuu kylmältä, näin muistaakseni. Miksihän Piia tuntui kylmältä. 

Vierailija
15588/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi pitkään sarjan tuotanto piti Piiaa sarjassa, toki milloin Piian esittäjä on kertonut tuotannolle, että odottaa lasta. Vaikuttaa siltä, että Piian esittäjä ei kertonut raskaudestaan ajoissa ja tuotanto oli käsikirjoittanut sarjan niin kuin se kuvattiin.

Käsikirjoitus sarjan hahmojen kulusta on luultavasti tehty noin 12 kk aiemmin.

Nyt jouduttiin ottamaan huomioon kohtauksissa se, että Piian esittäjä onkin raskaana.

Luulen ja uskon, että tuotannossa varmasti kävi mielessä, että Piia poistuu oikeasti.

Luultavasti Piian esittäjä ja tuotanto ovat keskustelleet asiasta, eikä varmaan hyvin mielin.

Jos käsikirjoitusta on noin pitkälle eteenpäin, niin eipä raskautta voi ihan ajoissa kertoa. Nainen voi kuitenkin tulla raskaaksi, joten se on vain asia, johon on sopeuduttava. 

Vierailija
15589/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä on kylmissään, kun lattialla kauan makaa odottaen jonkun tulevan. Tuskin tuon aikaisissa taloissa kovin lämpimät lattiat olivat. :)

Ja pitihän kaiken olla luontevan tuntuista, että valhe menee läpi muille.

Vierailija
15590/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä, mitä tapahtui. Pia viedään turvaan mieheltään. Hautajaisiin ei kukaan osallistu, koska niitä ei ole. 

Saa nähdä, kuinka kauan pitää Pian piileskellä, ja miten aviomiehen höynäytys ja tämän uhkailuilta rauhaan pääsy hoidetaan.

Vierailija
15591/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä, mitä tapahtui. Pia viedään turvaan mieheltään. Hautajaisiin ei kukaan osallistu, koska niitä ei ole. 

Saa nähdä, kuinka kauan pitää Pian piileskellä, ja miten aviomiehen höynäytys ja tämän uhkailuilta rauhaan pääsy hoidetaan.

Haloo, minä ymmärrän täysin, mitä tapahtuu. Mutta tuotannon toteutus oli, että Piian on kuollut. Tuotanto näytti kaksi kuvaa, että Piian makaa "kuolleena" Hassua, että Alonso tulee kertomaan alakertaan, että Piia "haudataan" ilman ketään. Luulisi tuossa jo haisevan muun kun ruumiin.

Vierailija
15592/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piian "kuolemassa" tässä sarjassa on kyllä järkyttävä aukko, jota yritettiin paikata kaikin mahdollisin tavoin. Piian raskaus ensin peitettiin järjyttävillä isoilla plekseillä, sitten peittely ei enää onnistunut.

Kuten aiemmin sanoin, Piian esittäjä yritettiin poistaa tästä sarjasta. Mutta sitä ei sitten tehty.

Vierailija
15593/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaiset järjestetään "ilman ketään" suvun maineen vuoksi. Ei saa puhua asiasta ja hautajaiset tapahtuu mahdollisimman huomaamattomasti ilman saattoväkeä. Tämä on selitys omalle väelle. Oikeastihan hautajaisia ei ole. Onhan kartanossa kummia tapahtunut ennenkin ja niistä ei saa puhua.

Vierailija
15594/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ymmärrä,kartanon väkikö luulee Pian kuolleen.Aika karmeeta varsinkin keittiön väelle elää tuon tiedon kanssa.Moni suree oikeasti ja tuo kuoleman lavastus(jos se sitä tosiaan on)menee yli kaiken ymmärryksen.

Vierailija
15595/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, minä ymmärrän täysin, mitä tapahtuu. Mutta tuotannon toteutus oli, että Piian on kuollut. Tuotanto näytti kaksi kuvaa, että Piian makaa "kuolleena" Hassua, että Alonso tulee kertomaan alakertaan, että Piia "haudataa

Juuri niin, onhan se epäilyttävää, että kukaan ei saa osallistua hautajaisiin, vaikka kyseessä on pidetty työtoveri. Haiskahtaa todella paljon ja on kömpelösti toteutettu. Ja tuo juttu olisi oikeasti järkyttänyt porukan tosi pahasti. Nyt ei oikein vaikuta siltä .

Vierailija
15596/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä chatti on täynnä epätoivoisia ihmisiä, jotka haukkuvat toisia ihmisiä. Luultavasti nämä ihmiset saavat täyden tyydytyksen siitä, että voivat haukkua muita. Itse olen mies, joka diggaa miehistä. Ja rakastan La Promesaa.

Vierailija
15597/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä chatti on täynnä epätoivoisia ihmisiä, jotka haukkuvat toisia ihmisiä. Luultavasti nämä ihmiset saavat täyden tyydytyksen siitä, että voivat haukkua muita. Itse olen mies, joka diggaa miehistä. Ja rakastan La Promesaa.

Ehkä muutama,ei monta epätoivoista.eikä täälä tarvitse ilmoittaa suuntautumista.

Vierailija
15598/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin lähteä Kanarille vaikka neljäksi viikkoa, mutta minulla ei ketään kaveria. Olen siis mies.

Oletkohan väärässä paikassa?Tämä ei ole seuran hakua varten,yritäppä jostain muualta.

Vierailija
15599/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole chat, vaan keskustelupalsta.

Vierailija
15600/28116 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin lähteä Kanarille vaikka neljäksi viikkoa, mutta minulla ei ketään kaveria. Olen siis mies.

Milloin lähdetään ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi