La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33338)
No nyt on kaikki lentänyt koneella jo. Kahvikupillinen teetä Cruzille ja ilme on herkullinen. Lampaan paistit ilmestyi pöytään, jotkut ei lakkoilekaan. Tämä asekauppias kuitenkin on Espanjan vihollinen ?
Ihanaa tuorepuristettua sitruuna mehua. Ah. Jääkylmänä. Sarjan paras tuote.
Candela - Espanjan naurava kulkuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenä pahasti tiellä kun Lope yrittää suudella huulihalkiota. Nykyään voi pienentää kauneus kirurgiassa.
Kirjoitatpa ilkeitä kommentteja ihmisten ulkonäöstä. Minusta Lopen iso nenä sopii hänelle kuin nenä päähän. Ja Vera on erittäin sievä ja miten kaunis hymy hänellä. Omat persoonalliset piirteet ovat kauniit ja ilmeikkäät, jokaisella erilaiset päin vastoin kuin kauneuskirurgian avulla muokatut kasvot näyttävät mielestäni kloonatuilta varsinkin, jos kasvoja hallitsevat valtavan kokoiset huulet.Olen samaa mieltä. Persoonalliset kasvot kauniimmat, kuin muokatut kuminaamat ja tötterö huulet. Onkohan kellään varaa arvostella kenenkään ulkonäköä.
Varaa tai ei, kyllä täällä palstalla saapi arvo
Mielestäni toisten ulkonäön haukkuminen antaa ihmisestä huonon kuvan. Vanha ohje:jos ei ole mitään h6vää tai neutraalia sanottava, pysy vaiti. Ei tämä sarja ole missi- eikä misterkisa.
La promesan mielenkiintoisia keskusteluja:
Alonso Romulolle: en usko, että ampuminen oli onnettomuus, kun kuka nyt olisi ampunut kaksi kertaa harhaan.
Romula Alonsolle: en usko minäkään, että ampuminen olisi ollut onnettomuus, kun kuka nyt olisi ampunut kaksi kertaa harhaan.
Romulo Pialle: en usko, että ampuminen oli onnettomuus, kun kuka nyt olisi ampunut kaksi kertaa harhaan.
Pia Romulolle: en minäkään usko, että oli onnettomuus, sillä oli kaksi harhaluotia.
Ja tätä esimerkkiä voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Luojan kiitos on pikakelaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romulus ehkä onkin todella ollut mukana jossain, missä ei päivä paista. Espanjan jutuissa oli siihen viittaavaa.
Ai jossain perseessä vai?
Sinä sitten tökerösti taas tokaiset jotain ensiksi mieleen tulevaa. Pimeyden hommia tässä tarkoitetaan.
Itsehän asian totesit. Etkö tiedä mikä se semmonen paikka on mihin ei päivä paista?
Vierailija kirjoitti:
La promesan mielenkiintoisia keskusteluja:
Alonso Romulolle: en usko, että ampuminen oli onnettomuus, kun kuka nyt olisi ampunut kaksi kertaa harhaan.
Romula Alonsolle: en usko minäkään, että ampuminen olisi ollut onnettomuus, kun kuka nyt olisi ampunut kaksi kertaa harhaan.
Romulo Pialle: en usko, että ampuminen oli onnettomuus, kun kuka nyt olisi ampunut kaksi kertaa harhaan.
Pia Romulolle: en minäkään usko, että oli onnettomuus, sillä oli kaksi harhaluotia.
Ja tätä esimerkkiä voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Luojan kiitos on pikakelaus.
Loistava esimerkki Promesan jahkaavasta tyylistä! 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romulus ehkä onkin todella ollut mukana jossain, missä ei päivä paista. Espanjan jutuissa oli siihen viittaavaa.
Sinä sitten tökerösti taas tokaiset jotain ensiksi mieleen tulevaa. Pimeyden hommia tässä tarkoitetaan.
Itsehän asian totesit. Etkö tiedä mikä se semmonen paikka on mihin ei päivä paista?
Minä en tuota alkuperäistä tekstiä kirjoittanut. Ymmärsin, mitä sillä tarkoitettiin ja niin ymmärsit kyllä sinäkin ja silti piti möläyttää se, mitä sillä ei tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Adolf adolfito adolfonso adon Adonis Adam adonica Ado nai adonai on keksittyjä jumalien nimiä. Hebreasta. Kreikasta. Adam ja Adonai on hebreaa. Yhwh Jahve. Jeesus vain puuttuu.
Voitko nyt ihan oikeasti painua v*ttuun spämmäämästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit painua itse sinne, missä ei päivä paista karkeine puheinesi, kun et kerran ymmärrä asiayhteyksiä.
Sori vaan, ne ovat kausivalot, juhlavalot, talvivalot tms.
Jouluvaloissa on pukki, tonttu, lahjapaketti tai vaikka punainen joulutähti (kukka). Tuskinpa sellaiset ovat. :)
Kausivaloja voi käyttää ympäri vuoden.
Mun mielestä Lope on just hyvä nenineen. Oma mieskin samanlainen pitkäkasvoinen ja suurinenäinen. Onneksi kaikki eivät pidä samannäköisistä. Itsellä on hyppynokka jota olen aina inhonnut, en voisi olla hämmästyneempi että nyt ihmiset vaalentaa meikillä nenänpäätään ja laittavat ruskealla meikillä varjostuksia saadakseen nenän joka mulla jo on. Kaikkea sitä :D
Vierailija kirjoitti:
Voi Lope. Olisko sisaruksia kun ovat saman näköisiä ja hampaatkin on.
Mikäli tarkoitat Lopea ja Veraa niin tuskin ohjelmatekijät laittaa sisaruksia rooliin missä joutuisivat suutelemaan toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Adolf adolfito adolfonso adon Adonis Adam adonica Ado nai adonai on keksittyjä jumalien nimiä. Hebreasta. Kreikasta. Adam ja Adonai on hebreaa. Yhwh Jahve. Jeesus vain puuttuu.
Käytkö sä muissakin ketjuissa höpisemässä vai ollaanko me jotenkin erityisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän se Virtudes palaa takaisin ja aloittaa työt La Promesassa? Eikö Antoniton pirttihirmu päästänytkään häntä kotiin takaisin?
Toivottavasti Catalina saa selville, että sulhasensa ei olekaan se, joka sanoo olevansa ja sen, että kaiken takana on paha äitipuoli. Olen yhä sitä mieltä, että Cruz isänsä kanssa ampui Doloresta ja varasti Marcoksen sisarensa lapseksi.
Romulo oli määrätty ampumaan Dolores, mutta ei pystynyt tekemään sitä, ja Dolores on kuin onkin elossa.
Onko tämä todellinen juonikuvio vai yks niistä keksityistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla lähinnä huvittaa Marian indnokkuus nyt järkätä lakkoa. Puhuu ja pärisee urakalla. Kiinnostaa kyllä miten Cruz reagoi kun saa kuulla.😄
Tarkoitit varmaan, että sinua huvittaa.
Niinhän tossa just sanottiin. Että huvittaa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan liittynyt facessa ryhmään La Promesa Suomi? Siellä on kai juonen paljastaminen kielletty, niin en ole vielä uskaltanut liittyä, etten lopsauta. Äiti on siellä ja kehuu mukavaksi porukaksi
Mä olin siellä mut vaihdoin siihen toiseen eli La promesa juonipaljastus- ryhmään siellä ei tarvitse niin varoa jos sattuu lipsahtamaan joku tuleva juoni. Porukka on tosi kiva, parempi kuin siinä toisessa, ei pahalla mutta siellä takerruttiin ihan pikkuasioihin. Ikähaarukka on myös ehkä laajempi.
Vierailija kirjoitti:
VOI V*TTU MITÄ HEMMETIN SOOPAA SIVUTOLKULLA🙄
Yks sarjapostaajapakkomiellehullu vielä menettelee, mutta nyt on joku muukin korkannut viinipullon tai muuten vaan tylsistynyt..
Mistä tiedät kuinka monta niitä on vai onko sama?
Mikä se Loirin sketsi hahmo nyt olikaan Pierre Kusela tai gusela. Löytyyköhän ehkä youtube.
Saippua imeytyy huokoisen kiveen. Cruz on oppinut pienestä pitäen palveltavaksi. Margarita in tarkka nainen. Hän ei ole sen paremmin koulutettu kuin Cruz, mutta suuntaa mielenkiintoisensa fiksumpiin asioihin kuin Cruz.