Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (36328)

Vierailija
7121/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin eniten Catalinan asusta! Haarniska ja polkkatukka oli rohkea veto tuon ajan naiselle! 

Mä niin odotin, että Margarita olis toteuttanut uhkauksensa ja pukeutunut mieheksi...

Ketä se Margarita, muuten oikein asussaan esitti? Jotain taruolentoa? 

Mulle tuli mieleen joku sodan jumalatar, joku Athene vai mikä se on.

Pallas Athene?

Vierailija
7122/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria kyllä veti liian kovat jurrit. Kiinnitti ihmisten huomion, hyppelehti kuin heikkopäinen. Lisäksi ahmi syötävää huomiota herättävästi. Olisi ollut fiksua käyttäytyä hillitymmin. Kuokkimassa, kun oli.

Marian perusluonne on iloinen ja ekstrovertti ihan ilman alkoholiakin. Äkkiäkös noin pienikokoinen tulee humalaan.

Varsinkin kun ensitöikseen nappasi kuormasta kokonaisen viinipullon pohjaksi😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7123/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin eniten Catalinan asusta! Haarniska ja polkkatukka oli rohkea veto tuon ajan naiselle! 

Mä niin odotin, että Margarita olis toteuttanut uhkauksensa ja pukeutunut mieheksi...

Ihan kuin olisi ollut Asterixista.

Asterixilla on kypärä, jossa on siivet.

Vierailija
7124/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Margarita haluaa Lopesta? Ne keskusteli jostain mutta ei näytetty että mistä vai menikö mulla vaan ohi.

Maria oli hauska kun sanoi että silitysrauta oli "kylmä kuin anopin halaus" naurahdin ääneen :D

Miten Manuel ajatteli että se olisi Janan kanssa siellä rannalla pari päivää? Oliko sillä mukana teltta ja peitot ja ruokaa vai?

Kun Pelayo antoi lahjan Catalinalle, luulin että se olisi ostanut sen Catalinan äidin rintakorun takaisin...se olisi ollut paljon parempi kuin tuo kaulakoru-juttu.

Vierailija
7125/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin olisi ollut Asterixista.

Se siivellinen kypärä tosiaan toi Asterixin mieleen. Muuten asu näytti kovin hienolta ja mekkomaiselta ollakseen 'oikean' soturin asu. Keihäskin vaikutti lähinnä symboliselle? 

Vierailija
7126/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria kyllä veti liian kovat jurrit. Kiinnitti ihmisten huomion, hyppelehti kuin heikkopäinen. Lisäksi ahmi syötävää huomiota herättävästi. Olisi ollut fiksua käyttäytyä hillitymmin. Kuokkimassa, kun oli.

Marian perusluonne on iloinen ja ekstrovertti ihan ilman alkoholiakin. Äkkiäkös noin pienikokoinen tulee humalaan.

Varsinkin kun ensitöikseen nappasi kuormasta kokonaisen viinipullon pohjaksi😄

Hyvät pohjat tuollaiselle pienelle ihmiselle :D Mäkään en kestäisi puolikasta punkkupulloa ja tietääkseni tuohon aikaan viini oli vahvempaa kuin nykyään.

Vierailija
7127/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Margarita haluaa Lopesta? Ne keskusteli jostain mutta ei näytetty että mistä vai menikö mulla vaan ohi.

Maria oli hauska kun sanoi että silitysrauta oli "kylmä kuin anopin halaus" naurahdin ääneen :D

Miten Manuel ajatteli että se olisi Janan kanssa siellä rannalla pari päivää? Oliko sillä mukana teltta ja peitot ja ruokaa vai?

Kun Pelayo antoi lahjan Catalinalle, luulin että se olisi ostanut sen Catalinan äidin rintakorun takaisin...se olisi ollut paljon parempi kuin tuo kaulakoru-juttu.

Margaritahan ideoi aikaisemmin Lopelle kokin paikkaa jossakin Madridilaisessa hienossa ravintolassa, jossa tämä saisi toteuttaa itseään ja luoda uraa. Lopen osaaminen menee kartanossa hukkaan, kun Cruz poisti hänet keittiöstä. Tämä Margaritan veto on myös isku Gruzille. Herkullinen ruoka lähtee kartanosta nyt lopullisesti. Margarita varmaan on järjestellyt tätä uutta työpaikkaa Lopelle.

Vierailija
7128/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan se Catalina sai sen rintakorunsa takaisin aikaa sitten, Lorenzo osti sen kun halusi juonitella Catalinan puolelleen napatakseen osan kartanosta. Silloin kun Eliza oli siellä myös. 

Vierailija
7129/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Catalinan äidin rintakoru ole jo palautunut Catalinalle? Joku sen kävi jo kauan sitten hakemassa sen ostaneelta. Kuka se olikaan?

Vierailija
7130/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko margarita ollut viikinki.

Vierailija
7131/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen oma spekulointi eli jos Romulo joutui sarjan ulkopuolella olemaan pois (esim leikkaus), niin saatiin kätevästi uusi hovimestari tilalle?

Kurjaa kyllä, kun tutut jää pois sarjasta, Mauro, Lopez, Teresa jne. Heihin ihan kiintyy <3 

Lähteekö Lope ja Teresakin? Nyyh....

Lope lähtee Madridiin vähäksi aikaa mutta tulee kyllä takaisin.Näissä uusimmissa jaksoissa,jotka alkoivat toukokuussa Espanjassa Teresa jäi pois sarjasta.

Vierailija
7132/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan se Catalina sai sen rintakorunsa takaisin aikaa sitten, Lorenzo osti sen kun halusi juonitella Catalinan puolelleen napatakseen osan kartanosta. Silloin kun Eliza oli siellä myös. 

Aa, okei! Mä en ole sitten vaan nähnyt sitä kohtaa! Mulla on joitain jaksoja katsomatta vielä mutta katselen menneitä jaksoja Areenasta.

Vierailija
7133/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikan mytologian jumalista ainakin Hermes kuvataan tyypillisesti siipikruunu päässään. 

Vierailija
7134/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähteekö Lope ja Teresakin? Nyyh....

Lope lähtee Madridiin vähäksi aikaa mutta tulee kyllä takaisin.Näissä uusimmissa jaksoissa,jotka alkoivat toukokuussa Espanjassa Teresa jäi pois sarjasta.

Lopen näyttelijä käväisee siis lomalla(?)... Aika kaukaa täytyy aina käsikirjoittajien alkaa suunnitella/ ajoittaa lomia ym. vapaita, jotta poissaolot on luontevia.

Välillä vaikuttaa tulleen nopeampia muutoksia ja on näkyneet tarinassakin jokseenkin kiirehdittyinä käänteinä...

Vierailija
7135/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tunnettu biisi soi naamiaisissa sinfoniaorkesterin soittamana?

Vierailija
7136/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos Lope lähtee niin ei kai sen ja Marian jutusta tuu sitten mitään. Maria + Salvador sitten ehkä...

Vierailija
7137/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kyseli multa poistunko kotoa lainkaan enkä tiedä miksi viesti poistettiin. Teen etätöitä ja katselen paljon sarjoja siinä sivussa. Lisäksi koti on ihan paras paikka, mihinkäs sitä täältä lähtis 😍.

Miksi poistettiin?

Hyvä kysymys. Kateus, selvä syy.

Joskus joku yp laittoi mulle estot, mutta poistui nopeaan kun joku täällä sanoi että nykyään laitonta. 

En tiedä millä perusteella viestejä saa pois, kun välillä ei poistu millään ja sitten on tälläisen joihin ei edes mitään syytä.

Yp täällä nytkin häiriköi. Liekö laillista?

Mistä voit tietää kuka täällä on kuka kun nimettömänä ollaan?

Vierailija
7138/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ja kenelle?

Joku mamma vaan vetänyt siiderin nenään, kun -nyyh, miten traagista😭- yp on kehdannut poistaa hänen spämmejään😭

Juu, ei kannata mulle rupee 💪

Tarvittaessa spämmätään taas.

Vierailija
7139/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kyseli multa poistunko kotoa lainkaan enkä tiedä miksi viesti poistettiin. Teen etätöitä ja katselen paljon sarjoja siinä sivussa. Lisäksi koti on ihan paras paikka, mihinkäs sitä täältä lähtis 😍.

Miksi poistettiin?

Hyvä kysymys. Kateus, selvä syy.

Joskus joku yp laittoi mulle estot, mutta poistui nopeaan kun joku täällä sanoi että nykyään laitonta. 

En tiedä millä perusteella viestejä saa pois, kun välillä ei poistu millään ja sitten on tälläisen joihin ei edes mitään syytä.

Yp täällä nytkin häiriköi. Liekö laillista?

Mistä voit tietää kuka täällä on kuka kun nimettömänä ollaan?

Vuosien saatossa oppii kaikenlaista.

Vierailija
7140/36328 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa että tämä keskustelupalsta on nykyään "akkojen" palsta🙈. Kaikenlaisia typeryyksiä kysellään, ei malteta seurata sarjaa vaan arvaillaan jo etukäteen "mitähän sitten tapahtuu... 🤔" Alussa tätä palstaa oli kiva seurata, enää ei - joten miettikää ja spekuloikaa ihan rauhassa..... minulle riitti - kiitti 😂!!! 

Tervemenoa. 

Vie mukanasi toi yks spämmääjä, joka huomiohakuisuuttaan keskustelee sivutolkulla itsensä kanssa.

Mä en tajua miten voi tietää esim.että joku puhuu itsensä kanssa? Tai että kuka ylipäänsä puhuu milloinkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi