La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36324)
Vierailija kirjoitti:
Margaritaa näytetään nykyään ihan liikaa. Ärsyttävä tyyppi. Olis hauskaa, kun Cruz pyöräyttäisi sen nutturasta pihalle. Menis ehkä viimein kotiinsa.
Eikä. Kiva, että joku uskaltaa mahtavaa Kruksia vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saatan katsoa kolmeen kertaan. Ensin miehen kans Areenasta, sitten livenä ja vielä lauantain kertaukset.
Joku kyseli multa poistunko kotoa lainkaan enkä tiedä miksi viesti poistettiin. Teen etätöitä ja katselen paljon sarjoja siinä sivussa. Lisäksi koti on ihan paras paikka, mihinkäs sitä täältä lähtis 😍.
Miksi poistettiin?
Hyvä kysymys. Kateus, selvä syy.
Joskus joku yp laittoi mulle estot, mutta poistui nopeaan kun joku täällä sanoi että nykyään laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kyseli multa poistunko kotoa lainkaan enkä tiedä miksi viesti poistettiin. Teen etätöitä ja katselen paljon sarjoja siinä sivussa. Lisäksi koti on ihan paras paikka, mihinkäs sitä täältä lähtis 😍.
Miksi poistettiin?
Joskus joku yp laittoi mulle estot, mutta poistui nopeaan kun joku täällä sanoi että nykyään laitonta.
En tiedä millä perusteella viestejä saa pois, kun välillä ei poistu millään ja sitten on tälläisen joihin ei edes mitään syytä.
Yp täällä nytkin häiriköi. Liekö laillista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saatan katsoa kolmeen kertaan. Ensin miehen kans Areenasta, sitten livenä ja vielä lauantain kertaukset.
Miksi poistettiin?
Luulee olevansa noviisin kanssa tekemisissä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi poistettiin?
Luulee olevansa noviisin kanssa tekemisissä 😂
25v palstailua takana 👍
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa että tämä keskustelupalsta on nykyään "akkojen" palsta🙈. Kaikenlaisia typeryyksiä kysellään, ei malteta seurata sarjaa vaan arvaillaan jo etukäteen "mitähän sitten tapahtuu... 🤔" Alussa tätä palstaa oli kiva seurata, enää ei - joten miettikää ja spekuloikaa ihan rauhassa..... minulle riitti - kiitti 😂!!!
Spekulointi on kai näiden ketjujen tarkoituskin. Mutta heippa!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen oma spekulointi eli jos Romulo joutui sarjan ulkopuolella olemaan pois (esim leikkaus), niin saatiin kätevästi uusi hovimestari tilalle?
Kurjaa kyllä, kun tutut jää pois sarjasta, Mauro, Lopez, Teresa jne. Heihin ihan kiintyy <3
Mä oon ajatellu(?!), että Maurosta oli alunpitäen tarkoitus tullakin hovimestari La Promesaan, mutta että näyttelijä olis saanut paremman pestin jostain tai muusta syystä lähtee muualle, niin käsikirjoitusta muutettiin ja siksi käänteet kuulostaa vähän nopsakoilta..? Tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamiaiset oli kyllä piristävää vaihtelua sarjan arkeen 👍
Mielenkiintoisia asuja vierailla ja väkeäkin oli ihan mukavasti. Tohinan tunnelma välittyi hyvin.
Vähän ihmettelen mihin tohtori hävisi. Ei näytetty vaikka Janolitokin tanssahteli kuulemma koko illan keskenään.
Multa meni jotenkin ohi sekin, että oliko Jana sopinut Abelin kanssa, että hänkin tulee salaa naamiaisiin vai eikö Abel tiennyt, että Janakin on paikalla?
Ilmeisesti kauempaa katsottuna Jana siis luuli ensin Manuelia Abeliksi, kun olivat vaihtaneet asuja? Ko? Kö?
Eikös se Jana mennyt sinne naamiaisiin vain hakemaan Marian pois sieltä sekoilemasta. Janan oli pakko pukeutua naamiaisasuun sitä varten. Maria kuitenkin livahti käsistä ja sitten Jana törmäsi Manueliin ja niinpä juhlissa olikin molemmat tyttöset. 😀
Vierailija kirjoitti:
Margaritaa näytetään nykyään ihan liikaa. Ärsyttävä tyyppi. Olis hauskaa, kun Cruz pyöräyttäisi sen nutturasta pihalle. Menis ehkä viimein kotiinsa.
Kyllä Margaritassakin on yhtä lailla tunnekylmyyttä kuin Krutsissa. Mut hyvä vastapaino markiisittarelle. On tilaa taistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen oma spekulointi eli jos Romulo joutui sarjan ulkopuolella olemaan pois (esim leikkaus), niin saatiin kätevästi uusi hovimestari tilalle?
Kurjaa kyllä, kun tutut jää pois sarjasta, Mauro, Lopez, Teresa jne. Heihin ihan kiintyy <3
Lähteekö Lope ja Teresakin? Nyyh....
Taisi olla ig paljastus, jostain kuitenkin näin luin. Totuutta en kyllä tiedä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla ig paljastus, jostain kuitenkin näin luin. Totuutta en kyllä tiedä 🙄
Harmi. Tosin eikö se kapu vai Margarita jo sitä Lopee kosiskellut muualle?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa että tämä keskustelupalsta on nykyään "akkojen" palsta🙈. Kaikenlaisia typeryyksiä kysellään, ei malteta seurata sarjaa vaan arvaillaan jo etukäteen "mitähän sitten tapahtuu... 🤔" Alussa tätä palstaa oli kiva seurata, enää ei - joten miettikää ja spekuloikaa ihan rauhassa..... minulle riitti - kiitti 😂!!!
Tervemenoa.
Vie mukanasi toi yks spämmääjä, joka huomiohakuisuuttaan keskustelee sivutolkulla itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa.
Vie mukanasi toi yks spämmääjä, joka huomiohakuisuuttaan keskustelee sivutolkulla itsensä kanssa.
Keskustelu päättyy heti kun viestit pysyy. Tiedoksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi poistettiin?
Kuka ja kenelle?
Espanjassa sarja menee edellä joten monet katsoo niitä sieltä.Margarita keskustelee Lopen kanssa siitä miten Madridissa on kysyntää hyville kokeille.Lope on vihainen kun Cruz poisti hänet keittiöstä.Mutta Margarita älysi että Cruz ei antanut lääkettä hänen miehelleen koska purkki oli taskussa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ja kenelle?
Joku mamma vaan vetänyt siiderin nenään, kun -nyyh, miten traagista😭- yp on kehdannut poistaa hänen spämmejään😭
Margarita on noussut tämänhetkiseksi suosikiksi. Toivottavasti jatkaa sarjassa. Parhaita kohtauksia Cruzin kanssa, kun saa toisen hetkessä raivoihin.
Vierailija kirjoitti:
Margarita on noussut tämänhetkiseksi suosikiksi. Toivottavasti jatkaa sarjassa. Parhaita kohtauksia Cruzin kanssa, kun saa toisen hetkessä raivoihin.
Sitäpaitsi Margarita on ihanan siro ja kaunis!
Kertokaapa minulle mistä kumpuavat nämä kovin suomalaiset sanontavavat, joita vilhjellään sarjassa alvariinsa. Onko vain suomentajan heittelemää herjaa.