Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (36340)

Vierailija
7141/36340 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa että tämä keskustelupalsta on nykyään "akkojen" palsta🙈. Kaikenlaisia typeryyksiä kysellään, ei malteta seurata sarjaa vaan arvaillaan jo etukäteen "mitähän sitten tapahtuu... 🤔" Alussa tätä palstaa oli kiva seurata, enää ei - joten miettikää ja spekuloikaa ihan rauhassa..... minulle riitti - kiitti 😂!!! 

Tervemenoa. 

Vie mukanasi toi yks spämmääjä, joka huomiohakuisuuttaan keskustelee sivutolkulla itsensä kanssa.

Mä en tajua miten voi tietää esim.että joku puhuu itsensä kanssa? Tai että kuka ylipäänsä puhuu milloinkin. 

Niinhän ne väittää että ip-osoite paljastaa.

Vierailija
7142/36340 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kuvaa parin sek ajan naamiomiehestä ratsukon selässä. Kun Jana 10 v piti Curroa sylissä. Ne silmät näytti Lorenzon silmiltä Voisiko olla? Oliko hällä sormus,? sitä en nähnyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7143/36340 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikan mytologian jumalista ainakin Hermes kuvataan tyypillisesti siipikruunu päässään. 

Ärsytti vähän kun niistä kypäristä näki selvästi että olivat muovia.

Vierailija
7144/36340 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kuvaa parin sek ajan naamiomiehestä ratsukon selässä. Kun Jana 10 v piti Curroa sylissä. Ne silmät näytti Lorenzon silmiltä Voisiko olla? Oliko hällä sormus,? sitä en nähnyt. 

Eikös Jana ollut 5v?

Vierailija
7145/36340 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yllättynyt, että naamiaisiin, asuihin ja vieraisiin ym. oli satsattu niinkin paljon. Ihan oli kunnon releet ja kampaukset kaikilla ja tuli vaikutelma, että on paljon väkeä ja tiivis tunnelma. Onnistuneet bileet! 

Vierailija
7146/36340 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yllättynyt, että naamiaisiin, asuihin ja vieraisiin ym. oli satsattu niinkin paljon. Ihan oli kunnon releet ja kampaukset kaikilla ja tuli vaikutelma, että on paljon väkeä ja tiivis tunnelma. Onnistuneet bileet! 

Oli muuten hienosti tehty noi naamiaiset mutta mua ärsytti Marian riehuminen, etenkin kun päätti tanssia Cruzin kanssa. Olisi voinut vähän hillitymmin olla. Kumma ettei kukaan tuntenut sitä äänestä kun höpötti koko ajan niinkuin papupata.

Vierailija
7147/36340 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten hienosti tehty noi naamiaiset mutta mua ärsytti Marian riehuminen, etenkin kun päätti tanssia Cruzin kanssa. Olisi voinut vähän hillitymmin olla. Kumma ettei kukaan tuntenut sitä äänestä kun höpötti koko ajan niinkuin papupata.

Mun mielestä myös Marian otteet ja puheet meni vähän överiksi ja uskottavuus kärsi. Siis sen uskottavuus, että ei jäänyt kiinni, vaikka riehui ja riepotteli mennen tullen. 

Vierailija
7148/36340 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos Lope lähtee niin ei kai sen ja Marian jutusta tuu sitten mitään. Maria + Salvador sitten ehkä...

No toivottavasti ei taas ala loputtomat Salvadorjankkaukset🙄

Vierailija
7149/36340 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Jana ollut 5v?

Paljon mahdollista, rohkee on sitten ollut jo silloin, kun hyppäsi jokeen tms. 

Vierailija
7150/36340 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Jana ollut 5v?

Vai 8v?

Vierailija
7151/36340 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Jana ollut 5v?

Kyllähän tässä sarjassa on paljon sellaista, joka ei oikeasti taida olla mahdollista. Se joki oli aika matala ja kuohuva ja kivikkoinen, mutta tyttö selvisi hypystä. Maria heilui naamiaisissa, mutta kukaan ei käräyttänyt häntä. Naiset piti aikamoista meteliä, kun raahasivat vanhan paronin ulos talosta, mutta kukaan ei kuullut. Manuel suuteli Janaa kartanon pihalla, mutta kukaan ei nähnyt. Ihana satuhan tämä on. 🤩

Vierailija
7152/36340 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria olisi varmaan tänä päivänäkin poistettu esimerkiksi meidän itsenäisyyspäivän Linnan juhlista. Käyttäytyi täysin moukkamaisesti. Jana oli oikea lady vaikka rahvasta molemmat ovatkin. Mutta vain Maria oli nolo. 

Vierailija
7153/36340 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan nyt taas on synkkää kritiikkiä.

Vierailija
7154/36340 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa että tämä keskustelupalsta on nykyään "akkojen" palsta🙈. Kaikenlaisia typeryyksiä kysellään, ei malteta seurata sarjaa vaan arvaillaan jo etukäteen "mitähän sitten tapahtuu... 🤔" Alussa tätä palstaa oli kiva seurata, enää ei - joten miettikää ja spekuloikaa ihan rauhassa..... minulle riitti - kiitti 😂!!! 

Tervemenoa. 

Vie mukanasi toi yks spämmääjä, joka huomiohakuisuuttaan keskustelee sivutolkulla itsensä kanssa.

Mä en tajua miten voi tietää esim.että joku puhuu itsensä kanssa? Tai että kuka ylipäänsä puhuu milloinkin. 

Niinhän ne väittää että ip-osoite paljastaa.

Vierailija
7155/36340 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria on niin ärsyttävä, lyhytkasvuinen typerys.Alusta asti ärsyttänyt tyhmyys

Minäkään en tykkää siitä yhtään. Ruma akka.

Mä tykkään että Maria on ihana. Hän ei ole lyhytkasvuinen, vaikka ei heistäkään mitään vikaa ole. En pidä Mariaa mitenkään erityisen tyhmänäkään. Se että joskus menee joku sana tai sanonta sekaisin, ei tee ihmisestä tyhmää. 

Vierailija
7156/36340 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Cruzilla oli Tuksun peruukki päässä.

Vierailija
7157/36340 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää kyttääjjä IP osoite kyttääjä on.Eikö edes yhtä TV sarjaa saa keskustella ilman kyttääjiä.

Yp

Vierailija
7158/36340 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IP kyttääjä on kuin Lorenzo ceasar asussa.

Just se! Yp!

Vierailija
7159/36340 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tai jotkut unohtaa, että Marian tekemisetkin on käsikirjoitettu tähän sarjaan. Naamiaisiin osallistuminen oli hauska idea. Sisäkkö hieman seikkaili tekopyhän herrasväen keskuudessa. Varsinkin Cruzia piti  pyörittää, kun tiedämme hänen kaapissa olevat luurankonsa ja suhtautumisensa itseään alempiarvoisiin. 

Vierailija
7160/36340 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kohtaukset olivat kuvattu aika rajatusti, tuli tunne, että siellä on tosi täyttä. Kun oli rajatumpi otos, niin ihmiset kävelivät edestakaisin taustalla, jotta saadaan aikaan tunne, että on paljon ihmisiä. Eräässä kohtauksessa sama palvelija käveli tarjotin kädessä kaksi kertaa samasta suunnasta. Kiersikö sitten ympyrää:

Toki siellä oli varmaan 20-30 henkilöä ja pukuihin ja kampauksiin oli panostettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä