La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan Maurosta hyvä hovimestari juoruamisestaan huolimatta.
Pitäisi vielä vähän kasvaa ja viisastua, mutta varmaan kokemus aikanaan opettaa. Romulosta on tullut yksi suosikeistani, vaikka alussa ärsytti.
Lope ei oo kyllä komea mistään suunnasta, ruma mies on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä,ärsyttääkö muita tuo Ana Garcecin ja Enrico Fortunin eli Janan ja Lopesin seurustelu.Minua ei viehätä Enricon komeus yhtään,Ana ansaitsisi kyllä komeamman kumppanin.Mutta tämä on tietenkin vain minun mielipide.En ole koko sarjan aikana tykännyt Lopesta.Heistä oli siis Instassa tänä aamuna kuvia,kun olivat olleet eilen bailaamassa yhdessä,siksi tämä vuodatus.
Lopehan on miehekkäin Promesan miesnäyttelijöistä joten Ana ymmärtää hyvän päälle. Ilmeisesti sinua viehettää epämiehekkäät söpöt tyttömäiset pojat.
No nyt olet kuule ihan väärässä,vaikka en pidä Lopen isosta nenästä,se ei tarkoita etten pitäisi miehekkäistä miehistä,joissa on karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä,ärsyttääkö muita tuo Ana Garcecin ja Enrico Fortunin eli Janan ja Lopesin seurustelu.Minua ei viehätä Enricon komeus yhtään,Ana ansaitsisi kyllä komeamman kumppanin.Mutta tämä on tietenkin vain minun mielipide.En ole koko sarjan aikana tykännyt Lopesta.Heistä oli siis Instassa tänä aamuna kuvia,kun olivat olleet eilen bailaamassa yhdessä,siksi tämä vuodatus.
Siis onko ihan aikuisten oikeasti näin tolloja ihmisiä olemassa??!
No nyt on jollakin oikein kunnolla rinta rottingilla kun sai syyn haukkua viestin kirjoittajaa.Tässä viestiketjussa on kirjoitettu monenlaista arvostelua lähestulkoon jokaisesta sarjan näyttelijästä ja tämäkö oli nyt se pahin,että oikein piti tolloksi haukkua.Miksei voi vain ystävällisesti sanoa oman mielipiteensä teilaamatta toista suurinpiirtein älyvapaaksi yksilöksi.En tasan tarkkaan tule tänne enempiä kirjoittelemaan,aivan älytöntä!
Ihanaa kun muutkin on huomanneet Mauron tummat silmät. Ne on melkein mustat. Tykkään!
Minäkin ensin hätkähdin hieman Lopen piirteitä, mutta hänhän onkin osoittautunut miellyttäväksi ja hurmaavaksi mieheksi. Lakeijan puku tekee hänet tosi komeaksi vaikkei hän asussa viihdykään.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ensin hätkähdin hieman Lopen piirteitä, mutta hänhän onkin osoittautunut miellyttäväksi ja hurmaavaksi mieheksi. Lakeijan puku tekee hänet tosi komeaksi vaikkei hän asussa viihdykään.
Hätkähdit? Onhan hänellä iso klyyvari mutta en itse onneksi ole niin säikky, että hätkähtelisin noin vähästä.
Tollo on se joka käyttää "aikuisten oikeasti"-sanontaa.
Vierailija kirjoitti:
Teressa on tässä sarassa poliisinainen:). Tekstityksen saa englanniksi.
Voi "harjoittaa" molemipia kieliä.
Linkki ei ole "tarttunut" koetan uudelleen:
Sarjan nimi on: Serve and Protect full episodes...
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä naamasta montaa velliä keitetä, sanoi eräs mummu aikoinaan.
Hätkähdin on ehkä väärä verbi. Onhan Lopella kookas nenä, mutta sopii hyvin hänelle päähän. Hyväkroppanen ja komea mies.
Vierailija kirjoitti:
No nyt kaiketi alkaa taas Janalla sa Ramonan paapominen. Todella mielenkiintoista katsella kun jo luvattu salaisuuden paljjastus pysyy tiukasti puristettujen huulien takana. Eikös Jana ja Curro ole ihan täysjärkisiä aikuisia joita ei tarvitse suojella totuudelta.
Ramona pelkää oman sekä nuorten hengen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa Petra olevan kieroilun primus motor. Juoruilee asiat hienosti kiertäen, oikein lietsoo Cruzia ja vetää tätä käkättimestä minkä ehtii. Ovatkohan molemmat olleet syntymästään latvarosoja? Saisivat selventää henkilökuvia. Ei keksi mitään hyvää sanottavaa heistä.
Kyllä se on Cruz itse joka ohjailee. Petra voi yrittää mutta toiseksi jää kun rouva vetää narusta. Jos joku luulee että zpetralla on jotain sananvaltaa cruziin niin hän ei seuraa sarjaa kunnolla. Onhan cruz kuittaillut usein Petralle vähäksyvästi. Ekalla kaudella poltti kynttilällä sen kättäkin.
Mutta kyllä Petra usein yllyttää Cruzia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Siksi näyttelijöille maksetaan tollolisää vapaa-ajallakin😉
Tollo oli kommentin kirjoittaja, ei näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä kuulu tipan tippaa minulle eikä sinulle jonkun näyttelijöiden seurustelut. Oma asiansa. Eikä ulkonäkö muutenkaan ole mikään tärkein ominaisuus seurustelukumppania valitessa.
Kyllä voi mielipiteitä sanoa, jotain voi kiinnostaa heidän siviili elämäkin. Ohita viesti jos ei kiinnosta.
Mutta että ihan ärsyttää jonkun seurustelut, ja vielä ulkonäkö on se pääasiallinen ongelma, kaikkea sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on jollakin oikein kunnolla rinta rottingilla kun sai syyn haukkua viestin kirjoittajaa.Tässä viestiketjussa on kirjoitettu monenlaista arvostelua lähestulkoon jokaisesta sarjan näyttelijästä ja tämäkö oli nyt se pahin,että oikein piti tolloksi haukkua.Miksei voi vain ystävällisesti sanoa oman mielipiteensä teilaamatta toista suurinpiirtein älyvapaaksi yks
No kyllä on tolloja kaikki jotka haukkuu näyttelijöiden ulkonäköä ja heidän elämäänsä. Varsinkin kun ei ole mitään aihetta, eri asia jos olisivat tehneet jotain paheksuttavaa.
Minusta Lope ja Jana sopivat hyvin toisilleen.Siis Ana ja Enrico.Kaunis pari.Kiltin näköisiä ihmisiä,varmaan Enrico pitää Anaa kuin kukkaa kämmenellään.Saa nähdä,tehdäänkö heistä sarjassakin pari,olisi varmaan helppoa näytellä suukotteluosiot.Mutta näyttelijöiden yksityiselämä on todellakin heidän yksityistä ja sen ei pitäisi kuulua kenellekkään.Ei tolloille eikä vähemmän tolloille.
Janalla on pieni vekki leuassa etuoikealla. Sen huomaa jossain otoksissa. Jana on kyllä todella kaunis.
Mikähän on Gruzin salaisuus? Mahdollisesti niin monta hengiltä suoraan ja ohjailujensa kautta saattanut että voisi odottaa jopa hirttotuomio.
Hänen lastensa Manuelin ja Eleanorin isä ei mahdollisesti ole Alonso vaan jommankumman on Lorenzo ja toisen Anilin kreivi jota ei antaisi Margaritan liehitellä?
Tulee kolmas kausi ja taas jahkaillaan ja kerrataan ja muistellaan aikaisempia tapahtumia.
On. Siksi näyttelijöille maksetaan tollolisää vapaa-ajallakin😉