Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin vasta äsken :(

Vierailija
05.01.2023 |

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja kaikki päivät ihan samanlaisia ajattelin että herään tänään klo 10, no en heränny vaan klo 13.20. Masentaa ja itkettää.
Oli herätyskello mut siitä en muista mitään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsit työkyvyttömyyseläkkeelle? Itse en pääse millään, vaikka pitäisi päästä. Olen sitten virallisesti työttömänä kun eläkkeelle en pääse. En tule koskaan työllistymään. Kärsin siis mm. mielenterveysongelmista ja olen autismikirjolla.

Vierailija
2/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsit työkyvyttömyyseläkkeelle? Itse en pääse millään, vaikka pitäisi päästä. Olen sitten virallisesti työttömänä kun eläkkeelle en pääse. En tule koskaan työllistymään. Kärsin siis mm. mielenterveysongelmista ja olen autismikirjolla.

Skitsofrenia. Ei muita diagnooseja. Helposti pääsin, ei ole hylätty jatkohakemuksia kertaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laittaa herätyskello kauemmas kun siihen sängyn viereen. Mieluiten niin että joutuu ihan ottamaan muutaman askeleen sammuttaakseen sen. Herää kun joutuu pomppimaan.

Vierailija
4/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenia. Ei muita diagnooseja. Helposti pääsin, ei ole hylätty jatkohakemuksia kertaakaan.

Jaa, itselläni on siis vain tuo autismikirjo ja koko ajan paheneva ahdistus, johon en ole saanut edes virallista diagnoosia. Toki sitten myös paljon muitakin ongelmia löytyy.

5/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään et menettänyt vaikka pidempään nukuit. Ei sillä ole mitään väliä mihin aikaan nukkuu, kunhan saa nukutuksi. Piristy.

Vierailija
6/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soimaa itseäsi tuollaisesta asiasta, jos olet sairas ja muutoin huonossa kunnossa. Parempi että nukut hyvin. 

Vierailija
7/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mukavasti kommentoineille. Annoin kaikille yläpeukut. Mun omahoitaja vaan soimaa, kun en elä tavallisten ihmisten rytmissä.

Vierailija
8/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itselläni on siis vain tuo autismikirjo ja koko ajan paheneva ahdistus, johon en ole saanut edes virallista diagnoosia. Toki sitten myös paljon muitakin ongelmia löytyy.

Noi on vakavia juttuja myös. Toivottavasti niit hoidetaan jotenkin?

Vierailija
9/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku pakko herätä tiettyyn aikaan? Sulla on sairaus joka on aivoille erittäin kuluttavaa. Ei sinun kuulukaan pärjätä sillä unen määrällä mikä on perusterveelle tarkoitettu. Naisille tarpeellinen unen määrä on 8-10 tuntia vuorokaudessa, ihan terveellekin. On hyvä että nukut. Se pitää sinun aivot kunnossa.

Vierailija
10/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun sait nukuttua. Nyt jos jaksat niin tee jotain mieleistä loppupäivä.

Vierailija
11/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on joku krooninen sairaus. On silti tärkeää että on joku rytmi. Pääasia on ettei mene kokopäivä sängyssä.

Vierailija
12/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mukavasti kommentoineille. Annoin kaikille yläpeukut. Mun omahoitaja vaan soimaa, kun en elä tavallisten ihmisten rytmissä.

Olet eläkkeellä. Sinun hommasi on hoitaa itseäsi niin kuin hyvältä tuntuu, ei miettiä tuntemattomien ihmisten rytmejä. Menköön paasaamaan vaikka jollekin vuorotyöläiselle sen väärästä rytmistä.

Vierailija
13/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Emmi

Vierailija
14/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höh. Sano sille omahoitajallesi, että normaaleilla ihmisillä on myös vuorotöitä. Yötyötä tekevä ei ole yhtään vähemmän normaali kuin ne, jotka elävät 8-16 työrytmissä. 

Vierailija
15/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan menit sitten nukkumaan?

Vierailija
16/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun kautta nukkuu ja aamulla töihin.

Vierailija
17/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi on vakavia juttuja myös. Toivottavasti niit hoidetaan jotenkin?

Ei hoideta mitenkään. Edes virallista diagnoosia ei saa. Tuo autismikirjokin todettiin vähän vahingossa. Toki ihan pätevä erikoislääkäri diagnoosin teki ja toki se selittää paljonkin asioita. Ennen tuota diagnoosia en osannut epäillä itselläni olevan tuollaista diagnoosia.

Vierailija
18/18 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulisi burnout, hermoromahdus heti välittömästi jos noin pitkään nukkuisin. Kaikki päivät on erilaisia, aamulla kuulosteltava mitä hommia pystyy tekemään.

(myös tk eläkeläinen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä