La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36340)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme jos Crutz the Cruella on stressaantunut. Itse pitäisi hoitaa murhat ja muut kieroilut.
Crutz Lorenzolle: Miten sopimuksen kävi?
Voin selittää!
Sain jo selityksen. Olet nahjus. 😂Cruz on ihana kun se sättii noita miehiä. Naurattaa aina kun Cruz käyttää sanaa "tonto" (typerys, hölmö) "Alonso es un tonto!" :D
Eva Martin on aivan loistava näyttelijä, kun hän Cruzina sättii, solvaa tai alkaa tosi ilkeäksi. Aivan uskomattomat ilmeet ja eleet. Aivan huippu, miten joku osaa! Ilo katsoa tuollaista näyttelemistä.
Lorenzon ohimopatti huomioitu. Ei se kovin suuri ole ja Lorehan voi kokea sen vetonaulaksi joka korosti hänen älykkyyttään ennenkuin Margarita pani paremmaksi. Se oli ennen mutta nyt poistoon por favor.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa Petra olevan kieroilun primus motor. Juoruilee asiat hienosti kiertäen, oikein lietsoo Cruzia ja vetää tätä käkättimestä minkä ehtii. Ovatkohan molemmat olleet syntymästään latvarosoja? Saisivat selventää henkilökuvia. Ei keksi mitään hyvää sanottavaa heistä.
Kyllä se on Cruz itse joka ohjailee. Petra voi yrittää mutta toiseksi jää kun rouva vetää narusta. Jos joku luulee että zpetralla on jotain sananvaltaa cruziin niin hän ei seuraa sarjaa kunnolla. Onhan cruz kuittaillut usein Petralle vähäksyvästi. Ekalla kaudella poltti kynttilällä sen kättäkin.
Hienoa,Manuelista alkaa kuoriutuun mies kun oppii vastustamaan äitiään. Kova pala Cruzille niinkuin oli Felicianonkin sanat Petralle.Hyvin näyttelevät molemmat naiset,ihan huippuja oikeestaan.
Jana näyttää sivusta kuvattuna tosi kauniilta kun ne suurina pyörivät kosteat ja ilmeettömät silmät eivät näy.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku, mikä juttu toi Cruzin ja Pelayon välinen "sopimus" oikein on?
Toivottavasti Catalina ei haksahda Pelayoon, jos taustalla onkin kieroja vaikuttimia. Catalina ansaitsee parempaa.
En tiedä mitä ovat sopineet, mutta soisin minäkin Catalinalle komeamman(!) ja arvoasteikossa reippaasti Cruzin yläpuolella olevan herrasmiehen.
Vähän epäilyttävä tämä Pelayo, sillä keskusteli jonkun kanssa Catalinasta ja totesi, että onko siis vaikeasti hallittava nainen. Toivottavasti Cata ei haksahda.
Vierailija kirjoitti:
Simonan näyttelijä on 86 v. Ei uskoisi.
Ei todellakaan ole 86-vuotias :D. Simonaa näyttelevä nainen on Carmen Flores Sandoval, joka on syntynyt 1972.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simonan näyttelijä on 86 v. Ei uskoisi.
Ei todellakaan ole 86-vuotias :D. Simonaa näyttelevä nainen on Carmen Flores Sandoval, joka on syntynyt 1972.
Ei taas tätä samaa kädenvääntöä mitä on käyty jo aiemmin.Ilmeisesti on olemassa kaksi samannimistä ihmistä,joista toinen on jo iäkkäämpi ja tämä La Promesan Sandoval eli Simona on todellakin syntynyt 1972.
En tiedä,ärsyttääkö muita tuo Ana Garcecin ja Enrico Fortunin eli Janan ja Lopesin seurustelu.Minua ei viehätä Enricon komeus yhtään,Ana ansaitsisi kyllä komeamman kumppanin.Mutta tämä on tietenkin vain minun mielipide.En ole koko sarjan aikana tykännyt Lopesta.Heistä oli siis Instassa tänä aamuna kuvia,kun olivat olleet eilen bailaamassa yhdessä,siksi tämä vuodatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän aktiviteetti oli todella minimalista verrattuna tähän päivään,ilmankos kuolivat suhteellisen nuorina. Varmaan tämän päivän virkeä 70v olisi jo ollut harvinaisuus. Ehkä jo 50v oli saavutus.
Suurin syy tuon ajan ihmisten lyhyeen elinikään on ollut terveydenhuollon taso, ei ole montaakaan sairautta osattu hoitaa vaan on pitänyt vaan toivoa parasta ja rukoilla. Tuon ajan ihmiset on keskimäärin liikkuneet todella paljon enemmän kuin nykyaikana. Tietysti aateliston elämäntyyli on mahdollistanut lihomisen ja liikkumattomuuden aiheuttamat ongelmat, mutta ei kaikki aatelisetkaan ole vaan mässäilleet ja juopotelleet aamusta iltaan. Käyhän ne välillä ratsastamassa ja ihan jo kartanon päästä päähän kävellessä tulee mukavasti askelia ja portaita kiivettäväksi.
Oikeastaan tuo entisaikojen alhaine
Huh, älä nyt noin sano. Olen jo kuuskymppinen ja täynnä elämäniloa. En koe vielä tämän ikäisenä, että minä tai ikätoverini olisivat nyt kuollessaan "elänyt varsin pitkän elämän".
Vierailija kirjoitti:
En tiedä,ärsyttääkö muita tuo Ana Garcecin ja Enrico Fortunin eli Janan ja Lopesin seurustelu.Minua ei viehätä Enricon komeus yhtään,Ana ansaitsisi kyllä komeamman kumppanin.Mutta tämä on tietenkin vain minun mielipide.En ole koko sarjan aikana tykännyt Lopesta.Heistä oli siis Instassa tänä aamuna kuvia,kun olivat olleet eilen bailaamassa yhdessä,siksi tämä vuodatus.
Lopehan on miehekkäin Promesan miesnäyttelijöistä joten Ana ymmärtää hyvän päälle. Ilmeisesti sinua viehettää epämiehekkäät söpöt tyttömäiset pojat.
Teressa on tässä sarassa poliisinainen:). Tekstityksen saa englanniksi.
Voi "harjoittaa" molemipia kieliä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä kuulu tipan tippaa minulle eikä sinulle jonkun näyttelijöiden seurustelut. Oma asiansa. Eikä ulkonäkö muutenkaan ole mikään tärkein ominaisuus seurustelukumppania valitessa.
Kaikki ei tykkää kaikista,minä en aluksi tykännyt Lopesta mutta nyt on jo yksi suosikeistäni. Lope on miehekkään komea,Jana olis muuten nätti mutta silmät on jotenkin oudot. Ne vielä korostuu Promesassa kun on aina kyyläämässä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko ihan aikuisten oikeasti näin tolloja ihmisiä olemassa??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä kuulu tipan tippaa minulle eikä sinulle jonkun näyttelijöiden seurustelut. Oma asiansa. Eikä ulkonäkö muutenkaan ole mikään tärkein ominaisuus seurustelukumppania valitessa.
Kyllä voi mielipiteitä sanoa, jotain voi kiinnostaa heidän siviili elämäkin. Ohita viesti jos ei kiinnosta.
Tykkään ruskeista silmistä, Maurolla on tosi tummat. 🌑 🌑
Vierailija kirjoitti:
Hienoa,Manuelista alkaa kuoriutuun mies kun oppii vastustamaan äitiään. Kova pala Cruzille niinkuin oli Felicianonkin sanat Petralle.Hyvin näyttelevät molemmat naiset,ihan huippuja oikeestaan.
Jana näyttää sivusta kuvattuna tosi kauniilta kun ne suurina pyörivät kosteat ja ilmeettömät silmät eivät näy.
Janan näyttelijä on vasta 23 vuotias, hyvin selviytyy valtavasta replikoinnista mitä rooliinsa kuuluu
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ruskeista silmistä, Maurolla on tosi tummat. 🌑 🌑
Tuleekohan Maurosta hyvä hovimestari juoruamisestaan huolimatta.
Kyllä, hyvin maskeerattu Ramonaksi.