La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36472)
Luostarissahan oli kokonainen vauvala itkemässä. "Juu ei tänne mitään vauvoja nykyään jätetä" 😇
Vierailija kirjoitti:
Kun Jana juoksenteli luostarissa, kuului kova kopina. Itse olisin valinnnut mustat vaatteet ja pehmeät äänettömät tossut. - Entä jos vauva olisi alkanut parkua täyttä kurkkua? Miten olikin niin hiljaa ja tyytyväisenä (Janan läsnäolon taikaa?)? Olisi muutenkin luullut, että joku sisarista olisi koko ajan päivystänyt vauvalassa. - Kiipesikö Jana muurin yli myös vauva sylissään? Paljon jää meiltä asioita varjoon. - Mutta paras oli loppukohtaus: Manuel saapuu ja näkee Abelin ja Janan suutelevan! Olisiko hänen mielestään Janan ollut vanhanapiikana haikailtava loppuelämänsä hänen peräänsä? Hänen, joka oli vapaasta tahdostaan mennyt toisen kanssa naimisiin.
Sama juttu kun ne kolkkasi paronin hengiltä.. olisi koko kartano herännyt siihen meteliin ja touhuun :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Manuelia näyttelevä on taitava, niin minua joskus häiritsee kun hän ei katso suoraan vastanäyttelijän silmiin, vaan katse vaeltaa levottomasti edestakaisin. Tuo on varmaan perua 10 vuoden esiintymisistä teattereista.
Minua alussa häiritsi se, että Manuel puri hampaitaan yhteen suudellessaan Janaa.
Seuraan sarjaa reaaliajassa ja minua häiritsee koko ajan se miten Manuel suutelee Janaa.Ei ole kyllä mitenkään intohimoisen näköistä.Jos on niin uskollinen reaalielämälleen,vaimolleen ja pojalleen,niin ei olisi pitänyt lähteä ollenkaan mukaan sarjaan.Kyllähän sen tietää,että jos on toinen osapuoli suuressa rakkaustarinassa,niin suutelua kyllä riittää.Mutta Manuelilla se on hyvinkin väkinäistä.
"Sitä tekoälyn suomennosta ei kyllä jaksa seurata yhtään."
Itsekin katsoin se suomenkielinen tekstitys päällä, mutta se käännös oli kyllä aika koomista.
Curron äiti taitaa olla ruotsalainen. Melkein kuin naapurinpoika siis!
Vierailija kirjoitti:
Curron äiti taitaa olla ruotsalainen. Melkein kuin naapurinpoika siis!
Siis Xavi Lockin äiti tietenkin...
Minkähänlainen fanikulttuuri Espanjassa on? Ovatkohan näyttelijät siellä suosittuja? :) En tiedä Espanjasta mitään, en ole aurinkolomailija.
Ei sitä kuulkaas 1900 alussa pussailtu muuta kun painopusuja "hampaat yhdessä". Haukkelu ja kielarit on nykytyyliä. Suun avaaminen olisi ollut hävyttömyyden huippu ja katastrofi. Mitenkähän ne lapset on pantu alulle? Vähän pikkuisen vaan jostain raosta tuikattu. 😄 Koettakaa nyt kuulkaa valahtaa oikealle vuosituhannelle kun katsotte sarjaa!
Voi jösses, oikeenko tosissaan te tästä täällä väännätte? Oikeestiko? 234 sivua! Oikeesti! Ootteko tosissanne?
Vierailija kirjoitti:
Voi jösses, oikeenko tosissaan te tästä täällä väännätte? Oikeestiko? 234 sivua! Oikeesti! Ootteko tosissanne?
Jösses. Enemmän täällä on ollut mammuttiketjuja jostain tositv-julkkiksista. Tässä sentään tapahtuu jotain.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä täällä tykätään keskustella. Ei pitäisi haitata ketään. Menisitkö johonkin muuhun keskusteluun ankeuttamaan.
Candelan ja opettajan pitkä huulipusu oli kyllä koominen. Siinä vaan täysin liikkumattomat huulet yhdessä, kunnes Pia Keskeytti.
Vierailija kirjoitti:
Luostarissahan oli kokonainen vauvala itkemässä. "Juu ei tänne mitään vauvoja nykyään jätetä" 😇
Nehän on ollut karmeita paikkoja monissa maissa.
Olis mielenkiintosta päästä vaikka päiväksi seuraamaan kuvauksia ja muuta sarjan tekoon liittyvää. Olis mainio vaikka jonkinlaisen faniarvonnan palkinto!
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kuulkaas 1900 alussa pussailtu muuta kun painopusuja "hampaat yhdessä". Haukkelu ja kielarit on nykytyyliä. Suun avaaminen olisi ollut hävyttömyyden huippu ja katastrofi. Mitenkähän ne lapset on pantu alulle? Vähän pikkuisen vaan jostain raosta tuikattu. 😄 Koettakaa nyt kuulkaa valahtaa oikealle vuosituhannelle kun katsotte sarjaa!
😂😂Niinakai se täytyy😂
Ihania nuo naisten pitsipaidat! Cruzillakin on se yksi missä on pieni aukko edessä, i-ha-na!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Manuelia näyttelevä on taitava, niin minua joskus häiritsee kun hän ei katso suoraan vastanäyttelijän silmiin, vaan katse vaeltaa levottomasti edestakaisin. Tuo on varmaan perua 10 vuoden esiintymisistä teattereista.
Minua alussa häiritsi se, että Manuel puri hampaitaan yhteen suudellessaan Janaa.
Seuraan sarjaa reaaliajassa ja minua häiritsee koko ajan se miten Manuel suutelee Janaa.Ei ole kyllä mitenkään intohimoisen näköistä.Jos on niin uskollinen reaalielämälleen,vaimolleen ja pojalleen,niin ei olisi pitänyt lähteä ollenkaan mukaan sarjaan.Kyllähän sen tietää,että jos on toinen osapuoli suuressa rakkaustarinassa,niin suutelua kyllä riittää.Mutta Manuelilla se on hyvinkin väkinäistä.
Ei kai tuolla Arturo Sancholla ole puolisoa ja lasta, ei ainakaan löydy netistä. Vain toteamus, ettei tiedetä.
Tekoäly käännökset monista englantilaisistakin filmeistä ovat ihan hassuja, tekoälyllä "huono kuulo"?
Totta jos menee luostariin, miksi eipukeudu kuin nunnat jos ei halua tulla tunnetuksi?
Olisihan Manuel voinut viedä sen abbedissa vaikka pois siitä sisäpihalta.
Noh ehkä mukaan halutaan "huumoria"`?
Jännä tuo Jimenan pitkä äiti. Kävelee ja huojahtelee vähän kuin kameli.