Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (36478)

Vierailija
4621/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanjalaiset, nuo Euroopan savolaiset. Koskaan ei sanota suoraan eivätkä itsekään tiedä ovatko tosissaan vai eivät.

En kyllä käsitä tätä vertausta. Mitään yhteistä en näe espanjalaisessa yläluokan (tai palveluskunnan) väessä ja  itäsuomalaisissa. Ehkä tämä oli taas kerran jonkun savolaisen väkisin vääntämä "nokkela sutkaus". 

Varjelkoon! Minäkö savolainen? Tuo jaarittelu asioista puhumisessa on juuri kuin savolaisilla. Minä muuten olen talonpoikaispäällikkö Jaakko Ilkan jälkeläinen 17. polvessa. Ja ylpeä sellainen. 

Onko samaa haaraa, joka oli merkitty Ruotsin kuninkaalle 34 polvea sitten tuhannen vuoden taa? Terveisiä sukulaisille.

Vierailija
4622/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIVA KUN  TULEE HYVIÄ SARJOJA MUUALTAKIN KUIN  uSASTA TAI enkusta. Forza Italia ja Espanja.Olen katsonut melkein joka jakson. Harmi kun Gran hotel loppui, Mut  sailaisuunksien kartanossa pysyy jännite Päällä. Ihan odotan et juonittelijat jää kiinni- Cruz , jimenakin huijaa Manuelia- Ei taatusti odota mitään beibiä. V armaan vohki piian vauvan. Saas nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4623/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ridgestä puheenollen, kun se vieraili Suomessa, joku suomalainen toimittaja kertoi että lähietäisyydellä Ridge haisi pahalta.

Vierailija
4624/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKESSA ON KYSYMYS PERIJÄSTÄ-PIAN POJAN ISÄ OLI cRUZIN N ILJAKAS  iSÄ PARONI, JOKA  JAHTAS PIIAA JA tERESAA. AINASKI.cRUZILLA JA tOMAKSELLA OLI  SALASUHDE, sIKSIC RUZ TAPPOI tOMAKSEN iKÄVÄ JOS OLIS JÄÄNYT KIInni.

Vierailija
4625/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

developed in El Rincón Palace, a spectacular building from the end of the 19th century located in Aldea del Fresno, near Madrid, as well as In two sets with an area of 3,000 m2, in which a recreation of the The Promise Palace and the time in which the fiction is set.

Vierailija
4626/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko noita jaksoja katsoa jostain Suomessa?

Vastaa -toiminto ei näköjään toimi. Voiko Espanjassa esitettyjä uudempia jaksoja siis katsoa jossain Suomessa? 

Rtve:n sivuilla voi katsoa, mutta sulla pitää olla VPN asetettuna Espanjaan. www.rtve.es/play/videos/la-promesa/

Toinen sivusto, jossa voi katsoa ilman tekstitystä tai espanjan kielen tekstit saa, on www.dailymotion.com/ ja täyttä hakukenttään ylös esim. " la promesa capitulo 999", jossa 999 on halutun jakson numero. Tällä sivustolla ei tarvitse VPNää.

Kiitos linkistä! Nyt on VPN aseetettuna Madridiin ja vieroitusoireet loppuivat kun on valtavasti jaksoja katsottavana!

Vierailija
4627/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jana on kaunis luonnostaan.

Näyttelijän taidot vielä hakusessa. Ilmeet ja  muut, tykkään kyllä vaikka välillä hyvin hidasta kaikki.Jankkausta samasta aiheesta  :(  

Jana on tosi kaunis ja hänestä onkin paljon lähikuvia. Luulen, että tulee vielä kauniimmaksi vanhetessaan, kun tulee jonkinlainen ilmeily ja elämänkokemus mukaan. Nyt hän on kuin nukke, mutta ikäkin on vain 24v. Hiustenvättä ihmettelen, onkohan tarkoituksella keltaiseen vivahtava, kun joku toinen vaalea olis tyylikkäämpi.

Netissä näyttelijättärestä kuvia joissa hänen hiuksensa ovat neutraalimman vaaleat. Sopii hänelle tämä sarjassa nähtävä kullanvaalea hiusvärikin. Voi olla tarkoituksella sävytetty lämpimän sävyiseksi. Tummia hiuksia vaalennettaessa lopputuloksesta ei aina saa puhtaanvaaleaa edes taittosävyllä.

Vierailija
4628/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italiassa

Vierailija
4629/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italiassa

Siis kaunarit suosittuja

Vierailija
4630/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siihen aikaan miehillä korviksia ollut,minä olen siinä uskossa että pojat ovat ulkoleikeissään saaneet naarmuja korviinsa eli se vaan näyttää siltä.Oikeesti.

Kyllä niillä näyttelijöillä voi olla korvikset. Ottavat vaan kuvausten ajaksi pois. Ja missä ihmeen ulkoleikeissä? 

Vierailija
4631/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jaksoja?

Vierailija
4632/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Dallas tullut ennen Brookeja,ja kyllä Brooket tuli joka päivä!Ainakin meillä!Taitaa vieläkin tulla joka päivä,lopetin seuraamisen muutama vuosi sitten,ei riitä aika.

Dallas, Dynastia jne. ei ole saippuasarjoja.

Wikipedian mukaan Dallas ja Dynastia ovat myös saippuasarjoja. Mut sinnehän nyt kirjoittaa ihan tavalliset ihmiset ettei se ole niin luotettava. 

Vierailija
4633/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa -toiminto ei näköjään toimi. Voiko Espanjassa esitettyjä uudempia jaksoja siis katsoa jossain Suomessa? 

Mä oon käsittänyt että Youtubessa, mutta en tiedä tarkalleen. Varmaan joku täällä joka katsoo niitä, osaa sanoa paremmin .

Vierailija
4634/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italiassa

Mitähän tässä on haluttu sanoa?

Vierailija
4635/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käsittänyt että Youtubessa, mutta en tiedä tarkalleen. Varmaan joku täällä joka katsoo niitä, osaa sanoa paremmin .

Saitkin jo tiedon 🙂

Vierailija
4636/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAIKESSA ON KYSYMYS PERIJÄSTÄ-PIAN POJAN ISÄ OLI cRUZIN N ILJAKAS  iSÄ PARONI, JOKA  JAHTAS PIIAA JA tERESAA. AINASKI.cRUZILLA JA tOMAKSELLA OLI  SALASUHDE, sIKSIC RUZ TAPPOI tOMAKSEN iKÄVÄ JOS OLIS JÄÄNYT KIInni.

Höpöhöpö, ei niillä mitään suhdetta ollut!

Vierailija
4637/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rtve:n sivuilla voi katsoa, mutta sulla pitää olla VPN asetettuna Espanjaan. www.rtve.es/play/videos/la-promesa/

Toinen sivusto, jossa voi katsoa ilman tekstitystä tai espanjan kielen tekstit saa, on www.dailymotion.com/ ja täyttä hakukenttään ylös esim. " la promesa capitulo 999", jossa 999 on halutun jakson numero. Tällä sivustolla ei tarvitse VPNää.

Kiitos linkistä! Nyt on VPN aseetettuna Madridiin ja vieroitusoireet loppuivat kun on valtavasti jaksoja katsottavana!

Saitko myös suomenkielisen tekstityksen päälle? Se on tekoälyn tekemä, joten ei kovin "älykäs".

Vierailija
4638/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Manuelia näyttelevä on taitava, niin minua joskus häiritsee kun hän ei katso suoraan vastanäyttelijän silmiin, vaan katse vaeltaa levottomasti edestakaisin. Tuo on varmaan perua 10 vuoden esiintymisistä teattereista. 

Niinpä, usein tuntuu että katsoo jonnekin poispäin.

Onko vastanäyttelijää kohtauksessa edes mukana.

Vierailija
4639/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

developed in El Rincón Palace, a spectacular building from the end of the 19th century located in Aldea del Fresno, near Madrid, as well as In two sets with an area of 3,000 m2, in which a recreation of the The Promise Palace and the time in which the fiction is set.

Väärien milikuvien pois sulkemiseksi:

El Rincón palatsia (ns."Promesaa") kuvataan vain ja ainoastaan ulkoapäin, ulkokuvauksissa. Kaikki sisätiloissa tapahtuva, siis kaikki huoneet, ovat studiolavasteita. 

Vierailija
4640/36478 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manuel puhuu kauniisti silmillään  :-)  ...niin se olin minä joka niistä poikien ulkoleikeistä mainitsin,comon olin olevinani vitsikäs,tottakai ne korvisreikiä on.Ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi