Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (43486)

Vierailija
43481/43486 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu?!" (Alonso)

Allu sopisi hyvin nykyään vaikka munkiksi luostariin. Ei ikinä uskoisi, että hänellä on (ollut) vaimo(ja) ja lapsia.

Alonsoa pidän kuitenkin hienona miehenä, en tiedä kyllä miksi. Hän vaan on.

Alonso on ihanan turvallinen,lämmin nallekarhu. Tuo aina jotenkin levollisen tunnelman mukanaan.

On La Promesassa toinenkin nallekarhu: kersantti Burdina.

Vierailija
43482/43486 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alonso ja Manuel voisivat sanoa Lorenzolle, että karkottavat hänet La Promesasta, mikä olisi pitänyt sanoa jo aikaa sitten. Ehkä hänellä ei olisi sitten niin hinkua mennä naimisiinkaan, kun ei voisi kiusata Angelaa Curron nenän edessä.

On kyllä yksi ihmeellisyys tuo Lorenzon vetelehtiminen kartanossa, nyt suunnitteilla kaikkien aikojen häät. Ei voi ymmärtää mikseivät Lujanin miehet tartu asiaan ja häädä kapteenia. Onko tätä kukaan pystynyt selittämään että miksi miksi miksi....

No se nyt johtuu ihan vaan siitä, että olis ihan hemmetin tylsää, jos kartanoon olis käsikirjoitettu oleskelemaan vain oma väki: Alonso, Manuel (nyt Adriano avioliiton ja lasten kautta) ja Martina osa-aikaisesti.

Mitä ihmettä me sit muka katsottais (ja kiroiltais), jollei vaikkapa Lorenzo olis tuomassa suolaa soppaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43483/43486 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Santos voisi tulla Suomeen ja toimia Vara-Willenä. Niin ovat samannäköisiä (kuin kaksi marjaa).

Palstallahan on kiellettyä puuttua ihmisten ulkonaisiin piirteisiin, eritoten kapteenin, ettei kukaan loukkaannu. 

Kukahan sen on kieltänyt.

Ei kukaan ja nyt voin sanoa, että olipa ärsyttävä jakso kun Martina ja se maatyöläinen olivat siinä takan edessä. Martina ulkoilutti koko ajan hampaitaan aivan kuin olisi ollut joku vam mai nen.

Minua ei ärsyttänyt yhtään, kiva kohtaus enkä huomannut Martinan hampaita tuijottaa.

Tuo Martinan näyttelijän näytteleminen on vaatimatonta. Edelleenkään hän ei osaa eläytyä esitettävään rooliin, vaan pyörittää silmiä ympäriinsä, etsii kameraa ja miettii, mitenköhän tässä pitäisi näytellä ja esittää itseään. Hymyilee ja vilkuilee tilanteissa, joissa roolihenkiö ei hymyilisi. Jäykkä ja epäluonnollinen. Näyttelee välillä ihan hyvinkin, kun unohtaa esittää itseään. 
Petran Felicianoa esittänyt erinomainen näyttelijä sanoi hyvin: täytyy paneutua siihen, mitä esitettävä henkilö tuntee ja näytellä sen mukaan.

Vierailija
43484/43486 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on oiva tilaisuus erkaantua tämän sarjan katselusta, kun tulee kesätauko. Mikä helpotus!

Vierailija
43485/43486 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saas nähdä, milloin kartanolaiset alkavat käyttää automobiili-sanan sijaan pelkkää auto-sanaa.

Taidetaan joutua menemään tuossa kielenkäyttöasiassa vähintään 1930-luvun puolelle.

Vierailija
43486/43486 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia on h-u-t-s-u.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43487/43486 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu?!" (Alonso)

Allu sopisi hyvin nykyään vaikka munkiksi luostariin. Ei ikinä uskoisi, että hänellä on (ollut) vaimo(ja) ja lapsia.

Alonsoa pidän kuitenkin hienona miehenä, en tiedä kyllä miksi. Hän vaan on.

Alonso on ihanan turvallinen,lämmin nallekarhu. Tuo aina jotenkin levollisen tunnelman mukanaan.

On La Promesassa toinenkin nallekarhu: kersantti Burdina.

Burdia on näytetty hävyttömän vähän sarjassa.