Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (43468)

Vierailija
43461/43468 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oliko se luomi välillä pois vai ei?

Minäkin näin välillä 'Verasta' kuvia ilman luomea. Olikohan poistettu tuolloin kuvankäsittelyohjelmalla?

No hyvä, jos joku muukin muistaa näin, mutta eikö se ole Teresalla eikä Veralla. Ihmettelin vaan onko näitä kuvattu niin eri järjestyksessä.

Vierailija
43462/43468 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alonso ja Manuel voisivat sanoa Lorenzolle, että karkottavat hänet La Promesasta, mikä olisi pitänyt sanoa jo aikaa sitten. Ehkä hänellä ei olisi sitten niin hinkua mennä naimisiinkaan, kun ei voisi kiusata Angelaa Curron nenän edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43463/43468 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä, milloin kartanolaiset alkavat käyttää automobiili-sanan sijaan pelkkää auto-sanaa.

Vierailija
43464/43468 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lorenzon plussapisteet? Löytyyhän miehestä niitäkin, sillä ei hän ole pelkästään pahuuden ruumiilistuma.

En kyllä keksi yhtäkään vaikka silmälasien kanssa ihan tutkin. Kivikoviksi treenatut paksut reidet ja ihanan lempeät silmät - ovat kyllä saaneet paljon ihailua ja kunnian mainintaa. Ehkä myös sopivuus pahiksien rooliin ja Romanian vampyyrin kreivi Draculan uudeksi sijaisnäyttelijäksi. 

Onpa huono mielikuvitus, lue niitä aikaisempia kommentteja niin hyviäkin puolia löytyy. Omasta puolestani en niitä ala toistamaan.

Ei se mielikuvituksesta riipu jos ei löydä tyypistä erityisen mairiteltavaa. Eikä kommenttien kanssa tartte yhtä mieltäolla, vai? 

Vierailija
43465/43468 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alonso ja Manuel voisivat sanoa Lorenzolle, että karkottavat hänet La Promesasta, mikä olisi pitänyt sanoa jo aikaa sitten. Ehkä hänellä ei olisi sitten niin hinkua mennä naimisiinkaan, kun ei voisi kiusata Angelaa Curron nenän edessä.

Olisi pitänyt, olisi, mutta kun eivät pysty vieläkään. Roistoja pitänee olla kartanolla vakimäärä.

Vierailija
43466/43468 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oliko se luomi välillä pois vai ei?

Minäkin näin välillä 'Verasta' kuvia ilman luomea. Olikohan poistettu tuolloin kuvankäsittelyohjelmalla?

No hyvä, jos joku muukin muistaa näin, mutta eikö se ole Teresalla eikä Veralla. Ihmettelin vaan onko näitä kuvattu niin eri järjestyksessä.

Höh... oikeassa olet. Kyse on tietenkin Teresasta (eikä Verasta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43467/43468 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Currolla oikeus käyttää  sukunimenään Lujan? En ole huomannut missään  tietoa että virallisesti  Alonso olisi tunnustanut  pojakseen. Exposito on kai nimi jota käytettiin jos ei ole varmaa tietoa isästä ja au lapsi.

Häät saattavat toteutua  Angelan kanssa.

Espanjassa Exposito tarkoitti myös hylättyä ja sukunsa ulkopuolelle joutunutta. Näin Promesassa joskus kerrottiin.

Currosta tulee Lujan silloin kun Alonso hänet tunnustaa. Viidennessä jaksossa Curro tapaa kuningashuonetta Alonson kirjeen kanssa ja siinä ilmeisesti on tunnustus, kun Curro ylennetään kreiviksi. Alonson kirjeen sisältöä kun ei vielä ole paljastettu. 

Onhan siinä sitten järkeä että häät siirtyvät senverran kunnes virallinen kreivin arvonimi Currolle tulee.. ei ole Lorenzolle ilon päivä.

Onkohan sillä edes ilonpäiviä.....ilojen pilaajalla.

Vierailija
43468/43468 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Santos voisi tulla Suomeen ja toimia Vara-Willenä. Niin ovat samannäköisiä (kuin kaksi marjaa).

Palstallahan on kiellettyä puuttua ihmisten ulkonaisiin piirteisiin, eritoten kapteenin, ettei kukaan loukkaannu. 

Kukahan sen on kieltänyt.

Ei kukaan ja nyt voin sanoa, että olipa ärsyttävä jakso kun Martina ja se maatyöläinen olivat siinä takan edessä. Martina ulkoilutti koko ajan hampaitaan aivan kuin olisi ollut joku vam mai nen.

Minua ei ärsyttänyt yhtään, kiva kohtaus enkä huomannut Martinan hampaita tuijottaa.

Huomattavan terveen näköinen ja vahva purukalusto vahvoissa leuoissa kiinni. Tuolla purennalla kun nappaa sääreen, niin on luu poikki.

Joku oli aiemmin näkevinään Adrianonkin hampaissa pahaa vikaa. No, ehkä mielipide korjaantunut. Ei tuolla huonohampaisia ole näkynyt. Hyvät on hammaslääkärit tuohon aikaan olleet 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43469/43468 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä kuitenkin voi keskustelua jatkaa  vaikka Areena on  tauolla.

Sitähän voi keskustella takautuvasti vaikka kolmoskaudesta joka kaiketi kertauksena pyörii. Jos jaksaa eikä muuta kesätekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi