La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43528)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pia on hysteerikko.
Ketkä kaikki tietävät, mitä Pía teki Cruzin paroni-isälle? Tietääkö esimerkiksi Santos? Kyseisellä tiedolla olisi nimittäin helppo kiristää rouva Adarrea.
Teresa tietää, Maria tietää, kuollut Jana tietää, Ricardo muistaakseni ? Santos eppäileepi.
Ei kai Pia tuota olisi kertonut edes Ricardolle? Tämä ei ollut muistaakseni vielä kartanossa silloin eikä nähnyt koko äijää. Naisporukan suurena salaisuutena tuo pysynee, vaikka Santos tosiaan kovasti yritti nuuskia. Hänellä on vainu, koska itse on monessa suhteessa epäluotettava.
Ei ollut isä Pelliceri tuolloin talossa ei mutta eikö Pia kertonut tällä kaudella asiasta hänelle vai muistanko niin väärin?
Vierailija kirjoitti:
Eikös sillä nökötä ne etuhampaat edempänä kuin alahampaat tai sitten vaan kun vääntelee naamansa niin ihan siltä näyttää?
Nyt on kyllä paha kysymys? Kaikkea sitä on syynättykin. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu?!" (Alonso)
Allu sopisi hyvin nykyään vaikka munkiksi luostariin. Ei ikinä uskoisi, että hänellä on (ollut) vaimo(ja) ja lapsia.
Alonsoa pidän kuitenkin hienona miehenä, en tiedä kyllä miksi. Hän vaan on.
Alonso on ihanan turvallinen,lämmin nallekarhu. Tuo aina jotenkin levollisen tunnelman mukanaan.
On La Promesassa toinenkin nallekarhu: kersantti Burdina.
Burdia on näytetty hävyttömän vähän sarjassa.
Ei häntä ole onneksi tarvittu, Alonsoa näemme ja kuulemme säännöllisesti. Miellyttävä ääni on miehellä.
Burrelle olisi kyllä tarvetta kartanolla kun on hämäräperäistä toimintaa jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Pia on hysteerikko.
Eipäs olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manuel pilasi Lorenzon häiden perumisen kun haki Curron pällistelemään tilannetta. Sen nyt arvasi ettei Lorenzo suo Currolle sellaista iloa. Typerä teko Manuelilta, kyllä hänen pitäisi tietää miten paljon Lore vihaa Curroa. Mikä se Loren vihan syy muuten on? Silloin kun hän oli Curron vankina väitti rakastaneensa Curroa vauvana? Tai oliko sekin vaan valhetta että pääsis irti siteistä.
Eipä saanut Lorenzo neljäsosaa kartanosta!
Eipäs kelvannut osuudet enää kun Manu raahasi ajattelemattomasti Curron paikalle ja näki Curron ilahtuneen katseen kohdistuvan Angelaan. Olisi saanut Margaritalle pokerissa häviämänsä osuuden takaisin. Miten ja miksi hänellä se osuus alunperin on ylipäänsäollutkaan, sitä en muista onko joskus mainittu. Johtuiko jotenkin Eugeniasta.....Curron vihaaminen elämänsä suola.
Lorenzo aikoinaan huijasi Alonsolta neljänneksen, kun oli piilottanut kauppakirjaan tekstiä, jota Alonso ei huomannut lukea.
Margarita pelasi korttipöydässä tuon Lorenzon neljänneksen itselleen ja siirsi sen myöhemmin tyttärelleen Martinalle.
Nyt tuo Alonson sopima neljännes Lorenzolle olisi ollut eri neljännes, joten Alonsolle olisi jäänyt Promesasta enää puolet.
Ei häntä ole onneksi tarvittu, Alonsoa näemme ja kuulemme säännöllisesti. Miellyttävä ääni on miehellä.