Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (35972)

Vierailija
35961/35972 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hangaarin tapahtumat kelaan  ohi aika usein paitsi jos näen Leon tai jonkun muun ulkopuolisen tulevan sinne.  

Vierailija
35962/35972 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hauska tää palloidea, tosin en minä tänne saa mistään palloja ja värejä ladattua, en ees hymiöitä, joita jotkut täällä niin ärsyttävästi viljelee...

🔵 testi. Kopioin pallon ylemmästä viestistä. Katsotaan näkyykö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35963/35972 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia sai imutella oikein runsaasti ja kuuluvasti Riku Pellicerin kanssa. Yök

Vierailija
35964/35972 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Leocadian ilmeen perusteella kahden vaiheella, välittääkö hän puhelimitse saadut hyvät yritysuutiset Manuelille vai ei. Leocadia kyllä hymyili puhelun jälkeen leveästi, mutta se taisikin olla sellaista kavalan juonittelijan hymyä. 

Selvähän se on, että Leocadia salaa Manuelilta tuon puhelun, josta kävi ilmi, että lentsikoiden kehittelytyö sujuu hyvin. Leocadia yrittä nyt hyötyä tuosta tiedosta kaikin tavoin.

Miten hän siitä salaamisesta hyötyy? Luulisi päinvastoin kun on pääosakas. Manuel tarttee siis lisää LCn rahaa kun ei kerro hälle näitä HYVIÄ uutisia.

Leocadian perimmäinen tarkoitus on tuhota Lujanien perhe ja se tapahtuu yksi perheenjäsen kerrallaan. Cruz ja Jana ovat jo poissa.

Onneksi Manuel osoittautuu Leocadialle vaikeasti tuhottavaksi. Nyt viidennellä kaudella Manuel ja Leocadia taistelevat avoimesti ja Alonso on siirtymässä Manuelin puolelle. 

Vierailija
35965/35972 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lore joutuu vankilaan petoksista , asekaupoista ja huijauksista , vanhusten rahoja huijannut.  

Ei Lorenzo valitettavasti siellä vankilassa kauaa pysy = /

Kirjoitetaan kuitenkin jossain vaiheessa sarjasta ulos. Näyttelijä on muusikko ja keikat painaa päälle.
Ymmärtääkseni Catalinaa esittävällä on muita hommia. 
Samoin monella muulla näyttelijällä jotka poistuvat ja jo poistuneet sarjasta.
Siinä on tuottajilla ja käsikirjoittajilla miettimistä juonen suhteen kun menivät lisäämään tuotantokausia ja näyttelijät häipyvät aikaisemmin tehtyjen sopimusten vuoksi sarjasta!

Kapoteeni siis muusikkoko? Laulava vai soittava. 

Sekä Lorenzon että Alonson näyttelijät laulavat ja soittavat. Bändikuvia on Instagramissa. Eri bändeissä tosin. 

Vierailija
35966/35972 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö avioliittoon vääriä pahoja ilkeitä uskontoja eksyttää.  Rakkaus ei pakota eikä alusta mihinkään. Ketään.  Meillä on ihmisoikeudet myös naisilla .  Älä anna miehille rahaa . Hoida oma perheesi vanhemmat ja sisarukset . Lapsesi. Et aikuista miestä syötä .  Tehköön työtä itse.  

Vierailija
35967/35972 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen käsikirjoituksessa olevan romanssin olet lukenut. Tietääkseni sitä ei pääse kaikki lukemaan. Toki olen minäkin niitä hurjia sisaruskommentteja lukenut. Uskoo ken haluaa, minä en. En myöskään usko romansseihin joilla ei ole todenperäisyyttä.

Ei tarvitse käsikirjoitusta lukea. Curron ja Angelinan romanssihan on koko ajan menossa meidän televisioissa.

Niinpä, romansseja menee ja tulee...

Curron ja Angelan romanssi on vähän vakavampaa laatua. Tällä hetkellä 5. kaudella he ovat kihloissa ja suunnittelevat häitä.

Vierailija
35968/35972 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on tunne että Angelika on mukana Leocadian päätöksessä tuhota koko promesa.  

Vierailija
35969/35972 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen käsikirjoituksessa olevan romanssin olet lukenut. Tietääkseni sitä ei pääse kaikki lukemaan. Toki olen minäkin niitä hurjia sisaruskommentteja lukenut. Uskoo ken haluaa, minä en. En myöskään usko romansseihin joilla ei ole todenperäisyyttä.

Ei tarvitse käsikirjoitusta lukea. Curron ja Angelinan romanssihan on koko ajan menossa meidän televisioissa.

Curron ja Angelan romanssi on vähän vakavampaa laatua. Tällä hetkellä 5. kaudella he ovat kihloissa ja suunnittelevat häitä.

Angela kylläkin kuolee, muka tapaturmaisesti.

Vierailija
35970/35972 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapteeni jää kiinni kuitenkin .  Kapteeniko sen myrkyn laittoi Janan huulten kosteutus veteen.  

Vierailija
35971/35972 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Christoball Angelikan isä ??

No näin Leocadia Christoballille kertoo, mutta katsoja ei vielä ihan tule vakuuttuneeksi, onko asia näin. Puhuuko Leocadia totta vai kiusaako Christobalia?

Vierailija
35972/35972 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Angela kylläkin kuolee, muka tapaturmaisesti.

Tämä on taas keksitty juonenkäänne. Mitään tällaista ei ole tapahtunut. 

Vierailija
35973/35972 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä salaisia suukkoja ja katseita verhon takaa minään romanssina. Kakaroitten nyhjäämistä.

Tämä rakkaus pääsee vielä päivänvaloon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi