Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (35963)

Vierailija
35941/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää nyt täällä ihan persauksesta, että täällä yx jauhaa jostain vanhoista jaksoista , yx veivaa jotain mitä härmässä ei ole tietookaan ja joku on siitä mitä tv nyt näyttää. Tässähän sekoaa sivullisetkin😅  

Mutta hauskaa. Kaikille jotakin. Voisi ottaa käyttöön värikoodit: vanhat jaksot keltainen  pallo kommentin edessä, nykyisien vihreä ja tulevien sininen. 🔵

Eipä oikein toimineet nuo väripallot, laitoin värit keltainen, vihreä ja sininen, vain sininen näkyy. Nyt kokeilen keltaista .

Ja vihreää .

Vierailija
35942/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tekstistä ymmärrän, mikä juttu on eksää, mikä nyksää ja mikä tulevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35943/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen käsikirjoituksessa olevan romanssin olet lukenut. Tietääkseni sitä ei pääse kaikki lukemaan. Toki olen minäkin niitä hurjia sisaruskommentteja lukenut. Uskoo ken haluaa, minä en. En myöskään usko romansseihin joilla ei ole todenperäisyyttä.

Ei tarvitse käsikirjoitusta lukea. Curron ja Angelinan romanssihan on koko ajan menossa meidän televisioissa.

Niinpä, romansseja menee ja tulee...

Vierailija
35944/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin tekstistä ymmärrän, mikä juttu on eksää, mikä nyksää ja mikä tulevaa.

Niin minäkin, ei tässä mitään värioppaita tarvita. Itse tykkään tulevistakin.

Vierailija
35945/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla kyllä joku pallo tulevien kohdalla, koska en halua tietää etukäteen. Pallon näkisi heti.

Vierailija
35946/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Cruz teki paluun. Kaikki hysteerisenä   jorisee typerästä kuvasta. 😂😂

Miten ja missä? En ole vielä katsonut tämän päivän jaksoa.

Vierailija
35947/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää nyt täällä ihan persauksesta, että täällä yx jauhaa jostain vanhoista jaksoista , yx veivaa jotain mitä härmässä ei ole tietookaan ja joku on siitä mitä tv nyt näyttää. Tässähän sekoaa sivullisetkin😅  

Mutta hauskaa. Kaikille jotakin. Voisi ottaa käyttöön värikoodit: vanhat jaksot keltainen  pallo kommentin edessä, nykyisien vihreä ja tulevien sininen. 🔵

Leikkikoulussako ollaan...mä tykkään eniten punaisesta, en ala mitään...

Vierailija
35948/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palloilukin käy. Joissakin voisi olla sitten asioista riippuen kolmekin eri palloa. Mukavaa olisi lisäksi jos luettava teksti olisi eroteltu edes välimerkein, roolihahmojen nimet oikein ja sanojen taivutuskin suht kohdillaan. Puheessahan  näillä ei niin väliä. 

Vierailija
35949/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota iisisti, vaikka kysymyksessä onkin haudanvakava asia.

Vierailija
35950/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapoteeni siis muusikkoko? Laulava vai soittava. 

Ainakin soittava, näin kuvan kitara kädessä esintymässä, voi laulaakin.

Vierailija
35951/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen käsikirjoituksessa olevan romanssin olet lukenut. Tietääkseni sitä ei pääse kaikki lukemaan. Toki olen minäkin niitä hurjia sisaruskommentteja lukenut. Uskoo ken haluaa, minä en. En myöskään usko romansseihin joilla ei ole todenperäisyyttä.

Ei tarvitse käsikirjoitusta lukea. Curron ja Angelinan romanssihan on koko ajan menossa meidän televisioissa.

Niinpä, romansseja menee ja tulee...

En pidä salaisia suukkoja ja katseita verhon takaa minään romanssina. Kakaroitten nyhjäämistä.

Vierailija
35952/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla kyllä joku pallo tulevien kohdalla, koska en halua tietää etukäteen. Pallon näkisi heti.

Eikös niissä nyt ole jo merkkinä 5, kyllä minä ainakin sen huomaan. Luen kyllä kaikki, en siitä vielä ole sekaisin mennyt.

Vierailija
35953/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt oli sitten Catalinan onni.

Pelayon kanssa se kesti vähän pidempään. Haki pojan takaisin vielä kartanolle. Kummankin kanssa omat ongelmat. Cata jaksoi sarjaa sentään neljä kautta. Tuleeko A-sta ja M-stä jossain vaiheessa epäpari.....tuskin Cata palaa.

Vierailija
35954/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palloilukin käy. Joissakin voisi olla sitten asioista riippuen kolmekin eri palloa. Mukavaa olisi lisäksi jos luettava teksti olisi eroteltu edes välimerkein, roolihahmojen nimet oikein ja sanojen taivutuskin suht kohdillaan. Puheessahan  näillä ei niin väliä. 

Minä ehdotan naisen kuvaa silloin kun kyse on sisäköistä, kruunu aatelistosta, lentokone Manuelista, piru Leocadiasta jne...

Vierailija
35955/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelayon kanssa se kesti vähän pidempään. Haki pojan takaisin vielä kartanolle. Kummankin kanssa omat ongelmat. Cata jaksoi sarjaa sentään neljä kautta. Tuleeko A-sta ja M-stä jossain vaiheessa epäpari.....tuskin Cata palaa.

Martina sopii avoliittoon paremmin kuin miehen komennettavaksi.

Vierailija
35956/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös niissä nyt ole jo merkkinä 5, kyllä minä ainakin sen huomaan. Luen kyllä kaikki, en siitä vielä ole sekaisin mennyt.

Ai en kai ole tajunnut, mitä se tarkoittaa. Mutta entä sitten, kun Suomessakin alkaa kausi 5? Ja joo en mene sekaisin myöskään mutten halua tietää tulevaa :)

Vierailija
35957/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Cruz teki paluun. Kaikki hysteerisenä   jorisee typerästä kuvasta. 😂😂

Jos se taulu olisi samaan  tyyliin kuin Harry Potterissa, liikkuisi  ja tekisi  ilmeitä vaikka  Leocadialle😁

Vierailija
35958/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ballesteros ei ole tasapuolinen: hän suosii Curroa, mutta sorsii Lopea. Tympeää.

Niin! Miksi nykyinen päähovimestari ruoskii Lopea? Sanokaa se minulle!

Onhan se totta, että kartano ei tarvitse kahta pääkokkia, kuten ei tarvitse kahta hovimestariakaan. Tosin ennen Lopea S ja C valittivat apulaisten puutteesta. 

Herää kysymys, tarvitaankohan Lopea todellakaan lakeijaksi....lakeijaksihan palasi Santos, Currokin sellainen on nykyään ja Ricardokin tätä nykyä kenkiä putsailee. Samat lukemattomat puhumattomat lakeijanaamat parveilevat talossa eikä ketään ole kaiketi irtisanottu.  Jospa Lopen jutun takana piilee muu syy.....toki jos näyttelijä halunnut irtautua sarjasta niin sitten ymmärtää juonen käänteen. 

Vierailija
35959/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina sopii avoliittoon paremmin kuin miehen komennettavaksi.

Ei kai AVOliittoja tuohon aikaan vielä suosittu. 

Vierailija
35960/35963 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska tää palloidea, tosin en minä tänne saa mistään palloja ja värejä ladattua, en ees hymiöitä, joita jotkut täällä niin ärsyttävästi viljelee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi