La promesa-salaisuuksien kartano
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36022)
Ottakaa huomioon että aina ei vika ole käsikirjoittajassa, kun joku lähtee töksähtäen, äkisti. Näyttelijä on voinut esim. riitaantua ohjaajan kanssa, tai katkaista jalkansa. Aiemmin ketjussa on jo puhuttu, että bändikin vaatii parilta, Alonsolta ja Lorenzolta. Tuo kokki-Lopen lähtö ahistaa minnuu... on söpöin mies kaikista, ihanat vaaleat hiukset ja erikoisen vahvat, miehekkäät kasvot ja mitkä vihreät silmät. Odotan aina lähikuvia Lopen silmistä :( Snif
Vakuuttakaa minut siitä, että sarjan seuraamista kannattaa jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sen käsikirjoituksessa olevan romanssin olet lukenut. Tietääkseni sitä ei pääse kaikki lukemaan. Toki olen minäkin niitä hurjia sisaruskommentteja lukenut. Uskoo ken haluaa, minä en. En myöskään usko romansseihin joilla ei ole todenperäisyyttä.
Ei tarvitse käsikirjoitusta lukea. Curron ja Angelinan romanssihan on koko ajan menossa meidän televisioissa.
Niinpä, romansseja menee ja tulee...
Curron ja Angelan romanssi on vähän vakavampaa laatua. Tällä hetkellä 5. kaudella he ovat kihloissa ja suunnittelevat häitä.
Angela kylläkin kuolee, muka tapaturmaisesti.Tämä on taas keksitty juonenkäänne. Mitään tällaista ei ole ta
Ei ole tapahtunut, mutta tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vakuuttakaa minut siitä, että sarjan seuraamista kannattaa jatkaa.
Katso jo vaikka siksi, että mitä kaikkea vielä keksivätkään ja saadaanko rikolliset lopulta kiikkiin. Olisi katsojien pettämistä, jos ei niin lopulta kävisi. Minä ainakin haluan tietää, miten tämä juttu viedään loppuun, kun kerran olen alusta asti seurannut. Toivottavasti viides kausi on se viimeinen. Siinä on enää vaivaiset 250 jaksoa näiden neloskauden vajaan sadan lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Eli lähteekö Lope nyt sitten tämän jälkeen kokiksi sinne Veran vanhempien luokse?
Eikö sitten paljastu henkilönä kun hän kävi siellä aiemmin vierailulla näyttelijänä.
Voiko keittiöhenkilökunta pysyä täysin tuntemattomina yläkerran väelle?
Jospa Lope keksii selittää Veran kotona, että näyttelijän työ on niin epävarmaa, joten hänen toinen intohimonsa vei voiton ja hän haluaa ryhtyä kokiksi. Kertoihan Lope Veran isälle myös ruoanlaitto-osaamisistaan siellä heillä käydessään.
Eversti Fuentes, onkohan päässeet Lorenzon asekauppojen jäljille?
Ei tuo Cruzin muotokuva kovin mestarillinen ole. Hänen tukkansakin on siinä kanariankeltainen!
Nyt on joku väärinkäsitys Lopen lähtöpaikasta. Ei hän suinkaan mennyt Veran kotiin vaan Lisandron kartanoon. Tämä Lisandrohan - kuningashuoneen oikea käsi - oli vierailulla La Promesassa ja häntä inhosivat ja pelkäsivät kaikki muut paitsi Leocadia, joka hänet oli kutsunut.
Vierailija kirjoitti:
Katso jo vaikka siksi, että mitä kaikkea vielä keksivätkään ja saadaanko rikolliset lopulta kiikkiin. Olisi katsojien pettämistä, jos ei niin lopulta kävisi. Minä ainakin haluan tietää, miten tämä juttu viedään loppuun, kun kerran olen alusta asti seurannut. Toivottavasti viides kausi on se viimeinen. Siinä on enää vaivaiset 250 jaksoa näiden neloskauden vajaan sadan lisäksi.
Ihan hyvin voivat jatkaa vaikka 6 kautta lisåä.
Näin jossain jutun, että espanjassa seuraajat ovat kyllästyneet tähän pahuuden voittoon ja vaatineet uudessa kaudessa asioiden selviämistä ja pahojen ihmisten saavan palkkansa. On tää kyllä aika rasittavaa, että hyvät saa jatkuvasti takkiinsa ja pahat sen kuin porskuttaa entistä enemmän. Minkähänlaisia ihmisiä nää sarjan kirjoittajat oikein on. ..ei kukaan jaksa tällaista enää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Cruzin muotokuva kovin mestarillinen ole. Hänen tukkansakin on siinä kanariankeltainen!
Tuon ajan " Rafael Vardi" taulun maalannut. Keltainen kausi viehätti.
Petra meni yöllä katsomaan Cruzin kuvaa. Tahallaan annettiin heti ymmärtää että paperiveitsi on tärkeässä osassa. No kumpi sen kuvan sitten tuhosi. Olisiko Petra mutta Curro tunnusti?
Vierailija kirjoitti:
Näin jossain jutun, että espanjassa seuraajat ovat kyllästyneet tähän pahuuden voittoon ja vaatineet uudessa kaudessa asioiden selviämistä ja pahojen ihmisten saavan palkkansa. On tää kyllä aika rasittavaa, että hyvät saa jatkuvasti takkiinsa ja pahat sen kuin porskuttaa entistä enemmän. Minkähänlaisia ihmisiä nää sarjan kirjoittajat oikein on. ..ei kukaan jaksa tällaista enää.
Olen samaa mieltä, että pitää näyttää et paha saa palkkansa. Itse asiassa juuri sen vuoksi jaksan katsoa ja seurata kun odotan, että vielä tulee päivä jolloin pahat ihmiset joutuvat kohtaamaan tuomionsa.
Kun tulee uusia hahmoja niilläkin on oltava jotain kaunaa vanhoista tapahtumista joka vaatii kostoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kokki-Lopen lähtö ahistaa minnuu... on söpöin mies kaikista, ihanat vaaleat hiukset ja erikoisen vahvat, miehekkäät kasvot ja mitkä vihreät silmät. Odotan aina lähikuvia Lopen silmistä :( Snif
Vaaleat? Ei sarjassa juuri ole vaaleshiuksisia.
Miksi Manuel ei itse soita don pedrolle? Leocadia jäisi heti kiinni valheestaan.
Ballesterosin mielestä henkilökunnalla ei saisi olla vapaata eikä myöskään ruokataukoja.
Kyllä kannattaisi tehdä Alonsolle valitus hovimestarin toiminnasta. Kaikki on päin peetä mennyt työväen kohdalla. No eikö lyhennetä yöunia, tai aleta vuorotöihin ??
Lisandro de Carvajal y Cifuentesin kartanoon lähtee kun haluaa kokkailla eikä lakeijan pesti innosta. Samalla Vera tulee jätetyksi täysin yllättäen.