La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (35215)
Vierailija kirjoitti:
Milloin Margarita palaa sarjaan? (Suomen jaksojen aikataulussa.)
Käsittääkseni vasta viidennellä kaudella, eli meillä joskus kesä-heinäkuussa.
Katson aina näyttelijän kuvan ,miltä näyttää luonnossa..Ovat kaikki upean näköisiä normaalielämässä🌹
Hieno homma että tasaiseen tahtiin tulee uusia hahmoja vaikka paljon myös poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Pia voisi ottaa itkijän pestin sivutoimeksi hautajaisiin. Osaa varmaan myös onnesta hyvin parkua.
Pian vihaaja taas marisee.....karjalassa oli itkijänaiset aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma että tasaiseen tahtiin tulee uusia hahmoja vaikka paljon myös poistuu.
Totta. pitää pitää kartano täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Katson aina näyttelijän kuvan ,miltä näyttää luonnossa..Ovat kaikki upean näköisiä normaalielämässä🌹
Ei kylläkään Ihan kaikki.
Varastetut asunnot silmä silmästä asunto asunnosta Mooses .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pia voisi ottaa itkijän pestin sivutoimeksi hautajaisiin. Osaa varmaan myös onnesta hyvin parkua.
Pian vihaaja taas marisee.....karjalassa oli itkijänaiset aikanaan.
Jaa heti on vihaaja jos jotain negatiivista sanoo. Herkillä ollaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tällä voisi olla kaikille mieliksi? Täysi mahdottomuus. Eikö tämä ole jo ainakin vakio porukalle selvinnyt.
Tarkoitus ei ole miellyttääkään kaikkia, mutta pitäisi kyetä MIELLYTTÄVÄSTI edes keskustelemaan. Joillakin on todella kummallisia, leimaavia ulostuloja. Kuten esim pyykkimuijatapaus, kälättäjätapaus. Minua eivät haittaa sarjan pienet kertaukset eri kausilta koska katsomme eri kausia, eivätkä paljastuksetkaan.
Nii kauan kuin on taito yhdistellä asioita niin minua ei haittaa mikään.
Meillä on siirrytty huumesarjoihin kuten areenassa Liverpoolin mafia TV sarja . Saa vähän jännittääkin. Mutta kyllä me janan myrkky juttu vielä katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö seuraatte sarjaa, itse lopetin Crutzin lähdettyä?
Minä ainakin seuraan, tämä tiedoksi sinulle kn niin kovin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Taltioiko kukaan muu La Promesan 2. tuotantokauden jaksoja? Minä jätin talteen ensimmäisen ja viimeisen jakson.
Minulla on naamiaiset.
Espanjassa on varmaan lämmin ilma nytkin . Jotain 20 astetta . Suomessa on vähän jäätävää.
Vierailija kirjoitti:
Varastetut asunnot silmä silmästä asunto asunnosta Mooses .
Anteeksi, nyt meni ohi.
I never say 'goodbye' to a beautiful woman.
Liikunnan harrastus on aika vähäistä kartanon väellä. Rauhallinen kävely puutarhassa ei paljon auta. 3 lämmintä ateria ja välipalat ja alkoholi. Ei ole paksuja tyyppejä kuitenkaan.