Suositelkaa hajuvettä!
Keksisikö kukaan hajuvettä (edp, edt tai vartalotuoksikin käy), joka täyttäisi näitä kriteerejä?
Siinä pitäisi olla ainakin osa näistä ominaisuuksista ja tuoksuista: hedelmäinen, raikas, vihreä, appelsiini, greippi, koivuvihta, mustikkametsä, rosmariini, kardemumma, vastaleikattu nurmikko, minttu, mandariini. Paras tähän mennessä on ollut Lancome Aroma Tonic, mutta sitä ei ole saanut enää aikoihin.
Se ei saisi olla raskas, liian itämainen, todella makea, teinimäinen, keinotekoisen tuoksuinen, puuterinen, voimakkaan myskinen. Ei saa olla tuoksuna ruusua, kieloa. Huonoimmat hajuvedet mitä tiedän on YSL Rive Gauche, Chanel 5, YSL Opium, Escada Magnetism, CK One.
Kommentit (46)
CLEAN Fresh Linens on luonnollisen raikas tuoksu, joka sisältää pehmeän vihreitä ja kukkaisia vivahteita. Tuoksu on saanut innoituksensa pehmeistä puuvillalakanoista aurinkoisena viikonloppuaamuna ja rennoista aamuista. Aisteja kutkutteleva tuoksu on myös rauhoittava. Se on kuin kietoutuisi vastapestyihin lakanoihin. Ensituoksussa on aasialaista päärynää ja klementiiniä, sydäntuoksussa on liljan ja orkidean kukkaisnuotteja ja pohjatuoksussa on myskiä, santelipuuta ja ambraa.
Vierailija kirjoitti:
Biotherm eau de Paradis on mun lemppari.
Minulla on ollut tuota ja se olikin hyvä! Ehkä hieman liian makea ja keinotekoinen, mutta ihan hyvä kuitenkin. Ainoa iso vika siinä on se, että sitä en enää saa :( . Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut tuota ja se olikin hyvä! Ehkä hieman liian makea ja keinotekoinen, mutta ihan hyvä kuitenkin. Ainoa iso vika siinä on se, että sitä en enää saa :( . Ap
Eikö laivaltakaan tai ulkomailta?
Vierailija kirjoitti:
CLEAN Fresh Linens on luonnollisen raikas tuoksu, joka sisältää pehmeän vihreitä ja kukkaisia vivahteita. Tuoksu on saanut innoituksensa pehmeistä puuvillalakanoista aurinkoisena viikonloppuaamuna ja rennoista aamuista. Aisteja kutkutteleva tuoksu on myös rauhoittava. Se on kuin kietoutuisi vastapestyihin lakanoihin. Ensituoksussa on aasialaista päärynää ja klementiiniä, sydäntuoksussa on liljan ja orkidean kukkaisnuotteja ja pohjatuoksussa on myskiä, santelipuuta ja ambraa.
Tämä on hämmentävä. Luin tuon kuvauksen, tykästyin kuvaukseen ja lähdin varta vasten kauppaan tuoksuttamaan tuota. Mutta omaan nenääni se ei tuoksunut ollenkaan siltä mitä lupasi, ainoastaan pistävältä ja keinotekoiselta, jopa päänsärkyhajulta. Kiitos kuitenkin ehdotuksesta! Ap
Paras hajuvesi naisella on luonnolliset karvaiset kainalot, joissa haisee naisen rehellinen ja luonnollinen hiki. Sama homma myös pillussa ja perseessä.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö laivaltakaan tai ulkomailta?
Ei mielestäni. Yritin nyt vielä katsoa, mutta ei löydy ainakaan netin perusteella. Ostin äsken kokeiluun Biotherm Eau Puren, mutta se oli pettymys, jotenkin halvan tuoksuinen, liian keinotekoinen. Ap
Luonto on täynnä kukkia joiden tuoksua voi hiero iholle. Pitää vain etsiä sopiva lajike.
Hedelmistä saa kaikenlaisia tuoksuja joita voi hieroa iholle. Mansikka, mango ja ananas parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän versace Bright yellow tuoksua
Eikun siis yellow diamond, meni Bright Crystalin kanssa sekaisin, joka toinen luottotuoksuni.
Pääasia ettet lotraa niin paljon, että lähellä olevilta taju lähtee.
No kuule käyt kakalla ja teet käsikakan. Sitten hieraiset vähän kainaloihisi.
-Sarjahukuttaja Pekka Seppänen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hämmentävä. Luin tuon kuvauksen, tykästyin kuvaukseen ja lähdin varta vasten kauppaan tuoksuttamaan tuota. Mutta omaan nenääni se ei tuoksunut ollenkaan siltä mitä lupasi, ainoastaan pistävältä ja keinotekoiselta, jopa päänsärkyhajulta. Kiitos kuitenkin ehdotuksesta! Ap
Aika lähellä oli kauppa ja tuoksut kun 5 minuutissa testasit. XD
Acqua di Parma (perfume). Italialainen raikas tuoksu. Saunavihdan ja mustikan aromeja ei valitettavasti löydy.
Tuoksunuotit suomennettuna: "Runsaasti sisilialaisia sitrushedelmiä (bergamottia, sitruunaa, karvaita ja makeita appelsiineja) tämä kuohuva luomus avautuu laventelin ja bulgarialaisen ruusun sydämeen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika lähellä oli kauppa ja tuoksut kun 5 minu
Ei, käsitit väärin, kävin testaamassa tuota puoli vuotta sitten, en tänään. Ap