La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (35085)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin Ramona on unohtunut, lähimökkiinsä palasi ja sitten unohtui koko täti...
En ole googlannut, mutta arvelen, että häntä tullaan vielä näkemään La Promesassa.
Toivottavasti ei näy.
Katson 3.jaksoa aamupäivisin. Jimena oli yhtä kauan hengittämässä savua kuin Catalinakin, mut Jimena ei edes yskähtele, Cata taas on kuolemaisillaan savunhengityksestä. Kumpikaan ei saanut ees palovammoja, vaikka petrolia roiskittu ympäri huonetta tekstiileihin. Tää on niin epäuskottava sarja tapahtumiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Janan murhan jälkeen Curro taivutteli Ramonan lähtemään sinne tosikaukaiselle mökilleen, josta Curro hänet kerran haki takaisin tänne Luhanin mökilleen. Köyhällä mökin akalla siis 2 mökkiä. Curro pelkäsi että Ramonan tapetaan täällä, jos jää, koska tietää liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta enää koko sarja. Keksitään uusia typeriä juonenkäänteitä ja niitä vatvotaan viikkotolkulla. Alkuperäinen aihe on jo unohdettu.
Lopetan katsomisen.
En ihmettele vaikka lopetat, sen sijaan ihmettelen miksi itse en lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janan murhan jälkeen Curro taivutteli Ramonan lähtemään sinne tosikaukaiselle mökilleen, josta Curro hänet kerran haki takaisin tänne Luhanin mökilleen. Köyhällä mökin akalla siis 2 mökkiä. Curro pelkäsi että Ramonan tapetaan täällä, jos jää, koska tietää liikaa.
Curro kehoitti Ramonaa menenmään poikansa luokse. Elikkä pojan mökille!
Onko Ramonalla 2 mökkiä ollut käytössään. Curro ja Angela asuivat nyt viimeksi aika paljon isommassa kuin mitä alkuaikoina nähtiin.
Toivon, ettei Yle osta 5.kautta. On niin pitkä eteistä ja muutakin tekemistä olisi. Mutta olen koukussa!
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettei Yle osta 5.kautta. On niin pitkä eteistä ja muutakin tekemistä olisi. Mutta olen koukussa!
Siis pitkäveteistä ja epätotta. Sori en hallitse edes mun kännyä.
Simona ja Candela: reheviä kansannaisia.
Hyvää unilääkettä. Aina kun katson tuota sarjaa, nukahdan. En saa katsottua loppuun yhtäkään jaksoa.
Itse käsikirjoittajana oisin laittanut Angelan jatkamaan opintojaan. Sitä ennen Curro&Angela vannoisivat valan, sinetöineet jotenkin ja lupautuneet toisilleen odottavansa opintojen loppuun.
Kun Angela on poissa, Currolle tulee houkutuksia eri tytöntylleröiden muodossa. Curro luovii ja muistaa lupauksensa, eikä mene ansaan. Kaikki tämä tietysti Leocadin tekoja, eihän hän toivo Currosta vävyä. Herttuaa tai markiisia pitäisi olla koppavalle anopille.
Jatkakaa 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole katsojilta pois, jos Ramonalla, köyhällä mökin akalla, kuten häntä nimität on pari tönöa jossain missä lie.
Vierailija kirjoitti:
Katson 3.jaksoa aamupäivisin. Jimena oli yhtä kauan hengittämässä savua kuin Catalinakin, mut Jimena ei edes yskähtele, Cata taas on kuolemaisillaan savunhengityksestä. Kumpikaan ei saanut ees palovammoja, vaikka petrolia roiskittu ympäri huonetta tekstiileihin. Tää on niin epäuskottava sarja tapahtumiltaan.
Aikuisten tai lapsenmielisten satuahan tämä vaan on. Jotakin taikaa sarjassa kuitenkin on. Eikä vähiten Pelayossa jonka todelliset rakkauden tunteet Cataliinaan tässä ehkä ? 1. kertaa paljastuivat CL potiessa Jimenan aiheuttamaan savusairautta.
Pelayo-jankkaaja jaksaa aina vaan jankata🙄
Leocadian riemuisa ilme, kun muut riitelee.
Tosielämässä tuollaisten ei pitäisi asua yhdessä ollenkaan.
Toivottavasti Curro ei ikinä kasvata viiksiä eikä risupartaa.
Ehkä asia paljastuu sitten vaikkapa viidennellä kaudella jos ei ennen.
Vierailija kirjoitti:
Pelayo-jankkaaja jaksaa aina vaan jankata🙄
Maurosta Pelayoon hupsis vaan 🤪
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole turhan tarkka, uskon aina kaiken. Promesassahan voi tapahtua mitä tahansa.