La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (35077)
Vierailija kirjoitti:
Pelayo-jankkaaja jaksaa aina vaan jankata🙄
Mitäs se sua niin pännii jos Pelayo monen mielestä on niin charmantti mies, aivan Ihana.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelin katsoneeni kaikki jaksot, mutta huomasin että mulla on mennyt ohi mihin Teresan veli on kadonnut.
Minä puolestani olin jo unohtanut sen, että Teresalla on veli.
Hieno juttu kun Manuel selittää isälleen ettei hovissa tiedetä totuuksia kartanon asioista. Lisandron ja Leon yhteisesti sovittuja juonia joilla painostetaan tavoitteiden saavutusta ja sekoitetaan mielialaa.
Martina, Jacobo ja Adriano
Maria, pappi ja Carlo
Teresa, Leocadia ja Cristobal
Curro, Lorenzo ja Angela
Siinä juupas eipäs ryhmät. Päättymätöntä vatvomista.
Keitä kartanolaisia voisit kuvitella helposti francolaisiksi 1930-luvulla ja siitäkin eteenpäin? Minulle tulevat ensimmäisinä mieleen Lorenzo ja Santos.
Vierailija kirjoitti:
Odotan uskaltaako Alonso joskus tunnustaa Curron virallisesti pojakseen. Saattaa olla utopiaa niin kauan kuin Leocadia uskottelee valheita vallastaan hoviin. Onneksi sentään sai järkyttyä pojalleen sihteerin tehtävät, pois lakeijan duunista. Sekin jo aiheuttaa kiistaa ja uhkailua, haluatko Lisandrosta itsellesi vihollisen.
Ei kai vaan Curroa kapon sihteeriksi....johan sillä on Angela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelin katsoneeni kaikki jaksot, mutta huomasin että mulla on mennyt ohi mihin Teresan veli on kadonnut.
Minä puolestani olin jo unohtanut sen, että Teresalla on veli.
Marcelo oli nimeltään. Ei sitten ihailua kerännyt kun unohtui helposti. Nii myös minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se sua niin pännii jos Pelayo monen mielestä on niin charmantti mies, aivan Ihana.
Pelayo on juuri sellainen kuin kuvailit. Kumma ettei hänestä saisi pitää. Kaikilla suosikkinsa. Jos sarjan miehistä voisin valita niin.....Aniliinin kreivi Pelayo. Kreivinä tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Curro on kyllä varsin sopeutuvainen mies.
Suloinen Curro on joutunut syntymästään saakka sopeutuun, ja sopeutuun...
On joutunut sopeutuMAAN. Poika parka. Toiv onnellista loppua.
Loppua, eiks se vielä kuole.
Ei kai nyt vielä sentäs kun on nuori mies. Tai mistäsen tietää....
Eihän Promsessaa oo olu vielä viittä vuotakaan. Emmerdalessa menossa vasta kausi 55.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vaan Curroa kapon sihteeriksi....johan sillä on Angela.
Alonson. Alkaa ensitöikseen inventaariota tekemään talon esineistä ja sitten pitää saada selville paljonko Leo on laittanut talon menoihin rahaa. Halutaan kai maksaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Promsessaa oo olu vielä viittä vuotakaan. Emmerdalessa menossa vasta kausi 55.
Eihä Kaaniiisssaa ja Tyyper....Rooohkeissa oo olu kuin 35 vuottaa. Iha ku olis vasta eilen börjannu. Romesa vasta alakumetrejäsä porskuttaa. Suomeen kieli taipuu moneen kukkaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihä Kaaniiisssaa ja Tyyper....Rooohkeissa oo olu kuin 35 vuottaa. Iha ku olis vasta eilen börjannu. Romesa vasta alakumetrejäsä porskuttaa. Suomeen kieli taipuu moneen kukkaseen.
Kaunareiden katselun lopetin jo parikymmentävuotta takaperin. Salkkareiden viisi vuotta sitten.
Emmerdalea jää suunnilleen puolet väliin. Promesaa Areenan kautta niin pääsee kelaamaan aina eteenpäin. Joskus yli puolet.
Poliisi ja rikossarjoja tulee katsottua. Valmistusmaat Australia, Uusi-Seelanti, Englanti, Italia, Ranska mm.
Esimerkiksi syyttäjä Imma Tataranni on kova "täti" kun painaa piikkareilla niin että kopse käy!
Päällikkökin pelkää Immaa ;)
Emmestä kirjoitin, en oo kyllä vuosiin katsonut, tää on parempi. Vertailin vain sarjaikiä, pisinhän lienee se Downtown Abbey, katsonut nolla jaksoa.
Promesalla mennään, on tää sentään hyvin kuvattu, ja espanjan catalana on mukavaa.
Epäuskottavaa että Martina-täti ja Jacobo-pökkelö eivät ollenkaan vietä häitä ja elä avioparina, vaan tassuttelevat vain puettuina ja kammattuina kartanossa kuin jotkut vanhainkotilaiset. Tylsistä tylsimpiä hahmoja. Martinan olisi voinut kirjoittaa ulos jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Epäuskottavaa että Martina-täti ja Jacobo-pökkelö eivät ollenkaan vietä häitä ja elä avioparina, vaan tassuttelevat vain puettuina ja kammattuina kartanossa kuin jotkut vanhainkotilaiset. Tylsistä tylsimpiä hahmoja. Martinan olisi voinut kirjoittaa ulos jo ajat sitten.
Martinalla on ollut aikansa, Jacobo on vienyt Martinan tarinan metsään. Se tötteröhuuli jäi liian pitkäksi aikaa, vei kaiken ilon tytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Ihana, no ei ole mikhän mies, silonaama kloppi. Miehekkyyttä en moisessa tyypissä näe. Partakin lähtee vastatuuleen juoksemalla.
Nyt kiva olisi tietää, tuleeko Manun ja lentokonemimmin touhuista mitään romanttista. Kolmiodraama? Mimmi ja kaksi rakastunutta jannua, manu ja se keittäjän poika. Että syntyykö säpinää?
Odotan uskaltaako Alonso joskus tunnustaa Curron virallisesti pojakseen. Saattaa olla utopiaa niin kauan kuin Leocadia uskottelee valheita vallastaan hoviin. Onneksi sentään sai järkyttyä pojalleen sihteerin tehtävät, pois lakeijan duunista. Sekin jo aiheuttaa kiistaa ja uhkailua, haluatko Lisandrosta itsellesi vihollisen.