Mitkä on pääkaupunkiseudun parhaat yökerhot keski-ikäisille ihmisille?
Itse olen 48-vuotias mies. Olen kuullut, että Mummotunneli ja Storyville ovat sellaisia, että niissä käy ikäisiäni naisia, Onko muita paikkoja niiden lisäksi?
Kommentit (20)
Kaarle XII, Storyville, Milliklubi
Vieläkö ihmiset käyvät yökerhoissa ylipäätään? Monet valitsevat jäädä kotiin
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ihmiset käyvät yökerhoissa ylipäätään? Monet valitsevat jäädä kotiin
Monet eivät ratsasta, mutta kuvitteletko tämän tarkoittavan sitä, että ratsastusta ei enää harrasteta?
Saman ikäinen. Kiinnostaisi myös tietää. Muutin vasta takaisin -olen lähinnä käynyt vain keikoilla.
Vierailija kirjoitti:
setori on sulle, kuuklaa ZETOR
Yök
N55
Minkähän ikäistä porukkaa on nykyään Manalassa? Oli suosikki mesta 2000 alussa
Helsingin yöelämä on nykyään tosi vaisua..Tampereella on paljon parempia paikkoja ja enemmän väkeä liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
setori on sulle, kuuklaa ZETOR
Kiitos, Googletan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Kaarle XII, Storyville, Milliklubi
Kaarlen unohdin, mutta siellä tosiaan oli aikoinaan kaikenikäistä porukkaa. Oli Ruotsin laiva maalla, hauska paikka.
Milliklubia en tiedäkään. Googletan.
Mitä ihmettä yökerhoista saa?
Muuta kuin darran ja seuraavan päivän pilalle.
Opiskeluaikoina jo kävivät tylsäksi. Vaimokin löytyi yhteisen urheiluharrastuksen kautta ja kavereitakin näin nelilymppisenä tavataan vain harrastusten parissa, tai jonkun luona (selvinpäin) grillaillen ja matsia katsellen.
Yökerhot ja baarit on jotenkin surullisia mestoja.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä lista, kiitos.
Mutta ainoastaan Kalle saa erityisen suosituksen myös vanhemmalle väelle.
Listalta Butchers voisi ehkä olla hyvä? Siellähän se Marinkin bailaa, ellen väärin muista.
Ei voi juoda enää viinaa kun ne testit tuli.
Tulipas mieleen On The Rocks. Kävin siellä 15-20v sitten, ja ihmisiä oli laaja skaala. Tykkäsin, pitää kai käydä tsekkaamassa se. Niillä on Lauantaisin jokin 90's disko tapahtuma.
Tavastia on hyvä keikkapaikka. Olin kerran sen viikonloppu diskossa, 10v sitten, ja jengi oli 20-30 vuotiasta. Eli ei ihan natsannut, vaikka olikin hyvä paikka sinänsä. Ehkä pitää katsastaa tämä uudelleen.
Luin muualla, että Teatteri voisi olla hyvä paikka, laaja ikähaitari. Olen ollut siellä joskus, ja on totta, että ainakin Vipissä oli melko paljon 40+ ihmisiä.
Siltanen ja Playhouse kalllion suunnalla ovat myös kuulemma etsimäni kaltaisia paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä yökerhoista saa?
Muuta kuin darran ja seuraavan päivän pilalle.
Opiskeluaikoina jo kävivät tylsäksi. Vaimokin löytyi yhteisen urheiluharrastuksen kautta ja kavereitakin näin nelilymppisenä tavataan vain harrastusten parissa, tai jonkun luona (selvinpäin) grillaillen ja matsia katsellen.
Yökerhot ja baarit on jotenkin surullisia mestoja.
No itse käyn katsomassa jos on joku DJ jota fanitan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole nuoremmille ihmisille? Näin olen kuullut, mutta en tiedä onko totta,
Ajattelin että DTM voisi olla? Mutta kun Googletin, niin huomasin, että kyseinen rafla on juuri mennyt konkurssiin.